Torni Nurmes

Anonyymi-ap

Torni yhtiön omistaja rakentaa taloa Jokikylään, eihän siinä mitään, mutta jatkuvasti raskaita ajoneuvoja tiellä , ei ole varoituskolmioita laitettu tielle, vaara muulle liikenteelle.

14

1695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muuta Valtimoon jos haluat hiljaisuutta...

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­N­­­y­­m­f­o­m­­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17886662Q

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      No, voi voi

    • Anonyymi

      Tämä on väärä kanava ilmoittaa varoituskolmioiden puutteesta. Kannattaa ottaa suoraan yhteyttä talon rakentajaan. Tunnut kuitenkin tietävän kuka hän on.

    • Anonyymi

      Se kateus..

    • Anonyymi

      Voi halleluja laittakaa myös kutostielle rehun teko alkaa ja ihan kaikille muillekin ja ihan välittömästi kaikille mehtäauto teille myös.

      • Anonyymi

        Erittäin hienoa, että tänne kauniiseen ja luonnon läheiseen nurmekseemme nousee uusia omakotitaloja .)!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hienoa, että tänne kauniiseen ja luonnon läheiseen nurmekseemme nousee uusia omakotitaloja .)!

        Ja mökkejä rannoille.


    • Anonyymi

      Teiken kesto on entistäkin tiukemmalla keväisin roudan sulettua, riippuu siitä, kuinka hyvin tie on rakennettu.

    • Anonyymi

      Hei. Tämä on huono kanava tavoitella minua kun viesti tuli perille kautta rantain monen kuukauden viiveellä.

      Harmi että on ollut lisääntynyt liikenne haitaksi, mutta lähes kaikki raskas liikenne suoritettiin jo siinä parin aloitusviikon aikana. Samaan aikaan kun tämä postaus on tehty.

      Jos viittaat yleisiin varoituskolmioihin alueella niin tavalliset rekkakuljetukset menee normaalin liikenteen puitteissa julkisella tiellä eikä vaadi tai oikeuta liikennemerkkien tekoon.

      Jos viittaat tien varteen pysähtyneisiin rekkoihin, niin tämä on ollut käytännön pakko johtuen haastavasta rinteestä. Tällöin väliaikaisesta varoituskolmiosta vastuu on kuskilla. Katson jatkossa mitä on viimeisiä ajoja että muistavat laittaa paikalleen.

      Jos joku on jatkossa mielen päällä niin kannattaa vaan soittaa ja asia selviää varmasti heti. T. Rakentaja.

      • Anonyymi

        Elä välitä tämän palstan inisijöistä. Näitä ahdistaa aina jokin asia kun ei elämässä ole muuta kuin kytätä muiden tekemisiä ja kirjoittaa niistä nimettömänä nettiin. Näistä uikuttajista ei ole edes talon rakentajiksi kun ei äly eikä taidot riitä mihinkään muuhun kuin muiden arvostelemiseen.


    • Anonyymi

      Taasko nousee uusi hometalo 😂

      • Anonyymi

        Sepäse 🤭


    • Anonyymi

      Yleisesti taitaa valittajat olla vaan perinurmeslaisia kateellisia. Käykää joskus muualla ja hankkikaa oma elämä. Kiitos!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe