Hämeenlinna pride

Anonyymi-ap

Aikoinaan oli monena vuonna peräkkäin mixei ole enää? Monille mukanaolijoille tämä oli tapa tulla ulos kaapista. Toki silti jos ympäristön tai sukulaisten paine tuli liian kovaksi pystyi vielä kuitenkin asian kieltämäänkin, että olin vain mukana kannattamassa heidän oikeuksiansa. En minä ole. Paljon meitä mukana kuitenkin oli.

28

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen ylpeä aseksuaali. Kannan valkoista lippua. Olenko Paavista seuraava, pyhimysten sukua itsekin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinua ei huvita panna?

        Miksi Jumala loi ihmisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Jumala loi ihmisen?

        Niin aika paljon tuli maanantaikappaleita.


    • Anonyymi

      Olin mukana Seinäjoen pridessä. Hyvä tunnelma eikä mitään hämäläistä nihkeyttä ollut vaan yleistä hyväksyntää. Maailma alkaa ymmärtää meitäkin. Vanhuskaupunki Hämeenlinna joo sillä kestää. No katkeraa kun on eletty melkein koko elämä kaapissa ja kulissiavioliitoissa. Enää ei ole mitään tehtävissä vaikka kaapista ulos tulisikin.

    • Anonyymi

      Ei kai se vaadi muuta kuin tahon, joka kulkueen järjestää.

    • Anonyymi

      Ihmettelen että missä te muka marssisitte sitten? Voihan sinne linnapuistoon taas vaikka järkätä jonkun pridetapahtuman jossa te toverit koskettelette toisianne linnan holvikaarien alla. Puuvillainen vyö roskiksen vieressä. Ystävyys, läheisyys.

      • Anonyymi

        Tulihan se piiloaggre sieltä? Onko oma eka homoilukokemus just sieltä kaarien alta vai mistä keksit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se piiloaggre sieltä? Onko oma eka homoilukokemus just sieltä kaarien alta vai mistä keksit?

        Yleensä juhlilla on teema. Ehkä teemaksi sopisi Esa Saarisen Poikarakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä juhlilla on teema. Ehkä teemaksi sopisi Esa Saarisen Poikarakkaus.

        Osaat epäilyttävän hyvin sanat. Aihe selvästi kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat epäilyttävän hyvin sanat. Aihe selvästi kiinnostaa.

        Kyllä se kuuluu yleissivistykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä juhlilla on teema. Ehkä teemaksi sopisi Esa Saarisen Poikarakkaus.

        Joskus jouduin kuuntelemaan Esa Saarista kaksi päivää, ensimmäisen puolen tunnin jälkeen teki mieli vetää ranteet auki


    • Anonyymi

      Kaupunkimme on kaikille avoin. Pride-tapahtumaa emme tänä vuonna pystyyn saaneet, mutta hyvät muistot meillä on edellisistä. Pride teemaviikkojen liputus meillä jatkuu tottakai. Kaikki ihmiset ovat meille tasavertaisia ja yhtä arvokkaita.

    • Anonyymi

      Vieläkö Hattelmalassa basca haisee ja ballit soi?

      • Anonyymi

        Missä siellä? Kaverin puolesta kysyn, tietenkin.


    • Anonyymi

      Monet homot, lesbot ym. ovat täysin kyllästyneitä tähän vöyhötykseen. Heillä on ollut asiat aivan normaalia jo vuosia. Nyt laitetaan asia ihan överiksi kaiken aikaa ja lietsotaan vihaa ja kahtiajakautumista.

      • Anonyymi

        *Tähän on tultu*


    • Anonyymi

      Eiköhän se johdu näiden pup.... omista touhuista. mitä helvettiä sitä jauhaa . Nyt meinaavat yhdestä ....... tehdä pressaa, täytyy alkaa katsella muita maita.

    • Anonyymi

      Monet ihmiset ovat todella kyllästyneitä tästä asiasta, vaikka heille on ihan ok kaikki sukupuolet. Minua ja monia muita on alkanut ärsyttämään asiaan liittyvät outoudet ja esimerkkinä äiti ei ole äiti vaan synnyttäjä ( miksi ei mainita sitten myös siittäjä) Leikkipuistossa kutsuisimme synnyttäjä ja siittäjä, ei ole enää äiti ja isä. Lapsille ei saa pukea vaateita, kuten haluaa esim pojalle sinistä vaan jotkut alkavat huutamaan sinä teet väkisin lapsestasi pojan. Kouluissa ei saa enää kutsua lapsia pojiksi ja tytöiksi vaan miksi? Se onkin jäänyt minulle arvoitukseksi. Liikennemerkit ärsyttävät, koska niissä näkyy sukupuoli ja niiden vaihtamiseen käytetään miljoonia. Mietin vaan onko tälle hulluudelle mitään rajaa. Vuosia homojen ja lesbojen tuttuna ollut ja eivät hekään enää tätä touhua ymmärrä.

      • Anonyymi

        Pirde ääriryhmien vallankäyttövälineenä.


    • Anonyymi

      No setan vaatimuksesta lapsille opetetaan jo tarhassa että pojillakin voi olla pim ppi. Ja kohta niille annetaan vaaleanpunaisesta kupista hormonitkin vitamiinien lisäksi.

      • Anonyymi

        Nyky-Seta vertautuu Ilmastopaneeliin.


    • Anonyymi

      Tehkööt kukin kehollaan lain puitteissa mitä haluaa, mutta minua ei vähempää voisi kiinnostaa jonkun suuntautuminen ja sen erilaiset variaatiot.

      Päinvastoin olen kurkkua myöten täynnä tätä rummutusta.

      • Anonyymi

        Kurkkus on kaunis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurkkus on kaunis

        Se on kurkkua myöten täynnä. Pride!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kurkkua myöten täynnä. Pride!

        Pirdeä kurkusta kiinni??


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2943
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      265
      1229
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1221
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1041
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      1003
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      980
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      936
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      897
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      41
      877
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      789
    Aihe