Että mulle ois oikeasti aivan sama miltä näytät. Se oli se yhteenkuuluvuuden ja tuttuuden tunne joka tuli heti sinusta, ei mikään ulkoinen syy. Halusin selittää, ettet pidä minua pinnallisena. Mutta en voi sille mitään, että oikeasti olet tosi komea. 😄
Niin sitä vaan
48
1183
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa harmi, että alotus oli naisen. Kiva, jos miehetkin noin ajattelis. No, täytyy sanoa että nykysellään, kun terveyden kanssakin väliin on ollut murheita. Osaan arvostaa terveyttä, sitä että pääsee liikkumaan ja nauttimaan liikkumisen ilosta. Ei ulkonäössä oo tohon verrattuna virkaa. Ikä tuo armeliaisuutta ja toisaalta saa pohtimaan valintoja eri elämän rintamilla työstä vapaa-aikaan.
- Anonyymi
Eikä näitten muitten suvutkaa kyseleis kanssiaskii hiltaanko
- Anonyymi
Ja tässäkin on tarkat ehdot jotka ne tietää ketkä uskaltaa kehtaa kostonsa toteuttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä näitten muitten suvutkaa kyseleis kanssiaskii hiltaanko
mina en voi sille mitaan kunhan taas katsotaan
- Anonyymi
se siina muuta ole mutta se on mustasukkanen vaan minusta
- Anonyymi
tuo on kiva etta sina autat minua
- Anonyymi
Joo varmaan tosi komea sarkasmi kukoistaa 😅😅
- Anonyymi
Okei, eli saa kasvattaa heviletin.. Ihan tavallinen mut se on katsojan silmissä mitä näkee 🙂
- Anonyymi
Miksi pitää olla ilkeä?
- Anonyymi
Eihän täällä muuta ookkaan kun piiloviha viestejä
- Anonyymi
Miksi pitää kuvitella, että joku (tietty) nainen kirjoittelee tätä miehen provotuubaa eikö se nimenomaan ole ilkeyden laji?
- Anonyymi
Mikä niiden motiivi oikein on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitää kuvitella, että joku (tietty) nainen kirjoittelee tätä miehen provotuubaa eikö se nimenomaan ole ilkeyden laji?
Miksi tuo kommentti poistettiin 2-3 miehen ryhmästä jotka trollailee öisinkin? En siis kirjoittanut sitä itse hmm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuo kommentti poistettiin 2-3 miehen ryhmästä jotka trollailee öisinkin? En siis kirjoittanut sitä itse hmm
Miksiköhän poistettiin? Koska siinä oli pala totuutta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä taitaa olla, onko niin hyvät välit yp:n vai vai…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niillä piruparoilla niin kova tarve manipuloida että jää vapaa-aika ja muu elämä vallan väliin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sillä on väliä oppiipa ihmiset vähintään tietään miltä tuntuu kun ilkeillään mitä nää rikkaiden perheiden kakarat tai äpärät tykkäs ainakin joskus harrastaa omaa kokemusta olen köyhästä perheestä isäni oli alkoholisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ny ole yks ja sama kuka trollailee jos kävis hyvä tuuri ja se kelle vastaus on tarkoitettu löytäis huomais ohimmennen ennen jotakuta toista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei koko lause ole totta voit ne pala totuudetkin työntään perseesees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä taitaa olla, onko niin hyvät välit yp:n vai vai…
Koitappa opetella kirjoittaan ymmärrettävästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niillä piruparoilla niin kova tarve manipuloida että jää vapaa-aika ja muu elämä vallan väliin
Mitä ilmeisemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitappa opetella kirjoittaan ymmärrettävästi
Että puoltavaako ylläpito tätä teidän hienoa ryhmäänne…joko aukeni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei koko lause ole totta voit ne pala totuudetkin työntään perseesees
Kovia kierroksia ainakin tunnut ottavan….eiköhän se peli ala olla pelattu-sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovia kierroksia ainakin tunnut ottavan….eiköhän se peli ala olla pelattu-sivusta
Niin, siihen nähden, että mitä väliä tällaisella kommentilla jollekin on noin henkilökohtaisella tasolla huh huh
- Anonyymi
mina lahben iltapalalle joten palataan taas huomenna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ilmeisemmin
Mutta järjellä kun miettii, niin ei tuo niin kovin pitkän tähtäimen toiminnalta tunnu, enemmän tulee mieleen pitkäkestoinen delirium, siis ihan päätöntä tajunnanvirtaa jonka menekki on ehkä samanlaisille peräkammarin pojille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sillä on väliä oppiipa ihmiset vähintään tietään miltä tuntuu kun ilkeillään mitä nää rikkaiden perheiden kakarat tai äpärät tykkäs ainakin joskus harrastaa omaa kokemusta olen köyhästä perheestä isäni oli alkoholisti
juuri niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että puoltavaako ylläpito tätä teidän hienoa ryhmäänne…joko aukeni?
tuo oli hyva tietaa joten kiitos sinulle
- Anonyymi
Jollekin einäytä välittävän kenestä kyse. Katson sveest kohtlividka maljaa kohottelingeis
- Anonyymi
Meiltä kysytään välillä, kuinka moderaattoriksi pääsee, ja millä kriteereillä valinta tapahtuu. Vastaukseksi voin paljastaa aivan normaalin työnhakuprosessin ja käytännön monipuolisen perehdytyksen. Moderaattoriksi ei voi koulussa opiskella, vaan jokaisen moderaattorin ammatillinen polku näyttää erilaiselta. Kaikkia moderaattoreita yhdistää kuitenkin kiinnostus verkkokeskusteluihin ja halu kehittää laadukasta keskustelukulttuuria.
- Anonyymi
Se selittäisi naisvihamyönteisyyttä röh röh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se selittäisi naisvihamyönteisyyttä röh röh
Mahtaa hajottaa kun pitää noudattaa työn säädöksiä jos on vaikka tottunut, että ohjekirjat on lähinnä kärpästen huitomiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa hajottaa kun pitää noudattaa työn säädöksiä jos on vaikka tottunut, että ohjekirjat on lähinnä kärpästen huitomiseen
Ja tästä kannattaa pikkusen ohimennen uhitella päällystöön päin kesot pystyssä
- Anonyymi
Peesi, t toinen nainen, melkeen sama ainakin
- Anonyymi
Harva miettii sitä suuremmin, vaikka olisi aiheellista miettiä, silloin omii kirjoituksen helpommin. Hyvässä ja pahassa, tämä pääteltävissä helposti sävystä, jolla kirjoittaa. Jännä piirre myös se, että jos kirjoittaa hyvässä saa pahan mielen, jollei saa mieleistä palautetta, pahaa kirjoittaessa saa yleensä aina hyvän mielen itselle, kun sai kiukkunsa purettua palstalle.
- Anonyymi
Mulle ei sit kannata alkaa selittään joko kertoo totuuden tai pitää turpansa kiinni niin kauan ennen kun tietää totuuden ja pystyy sen kertomaan yksikin vaalhe niin tietää missä on ovi ja osaa toivon mukaan sitä käyttää
- Anonyymi
Kaveri kelpaa siis omana itsenään, hienoa 👍
- Anonyymi
Aloitukseen, jos todellakin tuolla tavalla toisesta ajattelee, että sisäisyys merkitsee ensin, niin voi vain todeta olevan harvinaista sorttia. Tuskinpa kukaan suhtautuu pulssittomasti ulkonäkönsä nälvintään, vaikka toinen pilkkaisi sekunnin tunnekuohussa ja lauhtuisi saman tien. Tuli mieleen, kun käyn täällä silloin tällöin ikävöimässä kaivattuani, johon on myös jäinen ja/tai pidättyväinen irl-yhteys mutta samalla tiedostan myös realiteettini. En ole nuori ja hiustenleikkuun merkitys on vähentynyt vuosi vuodelta mutta tuolla ulkona on myös synkemmänkin näköisiä ikätovereita. No yhtä kaikki, olen realisti ja tiedän, että meitä ei tule mutta se ei estä minua kaipaamasta häntä edes täällä, näyttäkööt maalitauluni ja olemukseni miltä tykkää. Kahta ei saa takaisin, ilmaan lennätettyjä luoteja ja sanoja.
- Anonyymi
kuule sinun pitaisi menna kotiisi hoitamaan lastari
- Anonyymi
Joo, ulkoinen nyt kuitenkin on se sama joka ei koskaan ole vielä tullut olleeksi vailla merkitystä mutta useimmiten uskottavasti voin vakuuttaa itselleni että kyse ei ole ollut koskaan ennen kaikkea saalistamisesta vaan se että voisi sanoa että olevansa todella siellä missä haluaisi olla ja että oltaisiin voitu tehdä jotain konkreettista mutta rakentavaa ja sitten toisina aikoina tulee keksineeksi myös uusia tapoja laittaa itsensä peliin ja sekin tekee hyvää, sitten taas kosketus muuttaa kaiken kun siinä vaiheessa olisi pitänyt tehdä selväksi ettei ole mitään syytä miksi ei voisikin olla jotain kun sitä on kuitenkin jo nyt sen verran maailmaa nähnyt, mutta oli miten oli niin en missään nimessä halua näyttää siltä kuin puhuisin muuta kuin sydämestäni ja toivon että jos suunnastasi ei voi sanoa samaa kivettyneiden asemiesi vuoksi niin viime vuoden aikana olen sinusta omaksunut uuden ulottuvuuden tähän astiseen pinnalla pysymiseesi.
- Anonyymi
Epäsymmetrinen vinonaama ei ole komeutta.
- Anonyymi
Onneksi sinä et ole se, joka komeusstandardit kaikille määrittää. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sinä et ole se, joka komeusstandardit kaikille määrittää. :)
Puhuin nyt itsestäni enkä haukkunut muita.
- Anonyymi
Onpa täällä herkkähipiäsiä miehiä jos tuo on loukkaus ja ilkeää. Miehet siis haluaa että heidät nähdään komeana mutta tunneyhteydellä ei ole merkitystä tai ei saa rakastua luonteeseen vaan pitää rakastua ulkonäköön. Miten tämä nyt pitäis kokea?
- Anonyymi
Sivusta tulin sanomaan jotain..vaikka kauneus/ komeus on katsojan silmässä ja joku on minuakin komeaksi maininnut en siitä ota koppia kun itse omat puutteensa tietää eikä ajanhampaan puremilta kukaan säästy kun ikää tulee..tukka harvenee ja silmäluomet alkaa roikkumaan jos ei turvaudu kauneusleikkauksiin. Pääasia että itselleen kelpaa ja ja jos joku tutkimusmatkailija-nainen retkeilee minun sielunmaisemaan ja tykästyy siihen komeuteen niin se ois se jokin👍komeus saa kiinnostumaan ei muuta.
Mun ihailtukaivatturakaskultamussukkainen on myös komeamiehekäsarmas.
- Anonyymi
sita en tieda olenko
- Anonyymi
kylla mina yhben miehen kanssa parjaan jos ei osaa olla ihmisiksi niin heitan sen pellolle
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!
Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit3403696Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.
Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .2202534Miksi miehet jäävät lapsettomiksi Suomessa?
Suomessa jo puolet 35-vuotiaista miehistä oli lapsettomia. Osuus on kasvanut 10 prosenttia vuodesta 2015, eli todella no3922449Vakava onnettomuus
Kevätniemen sahalla tapahtunut illalla vakava onnettomuus, kuormaaja ja pakettiauto törmänneet yhteen. Kolme loukkaantun371707Miten ihmistä voidaan rangaista työttömyydestä, kun avoimia työpaikkoja ei edes ole kaikille ?
Vaikka kuinka työtön kuinka haluaisi työpaikan, hän ei sitä saa. Työttömiä työnhakijoita oli elokuun lopussa 249000 ja2291555Minun on aika
Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti651507- 271302
- 181231
Olisitko nainen halunnut oikeasti
olla jollainlailla tekemisissä vai miks kyselit ? Olisitko halunnut vain sotkea päätäni enemmän kun se on jo muutenkin s571032Niko Ranta-ahon kirja
Tosi kiinnostava. Että on huumeidenkäyttäjä ja diileri. No parempi sentään kuin pedo Sillanpää1281020