..joka on muuttunut pallukaksi..Ei mulla muuta - kaipaan sua💔. Nuku hyvin🥱😴
Yötä Nallukalle
7
217
Vastaukset
- Anonyymi
talvella nukutaa ei nyt, vaikka tuo ruokalepo taas olis paikallaan kyllä.
- Anonyymi
Runonalle?
- Anonyymi
Ei runonalle. Tämä on trubaduuri.
- Anonyymi
Okei.
- Anonyymi
Eipä ole mun vatsa ainakaan kasvanu mihkää mahtanet sitä oulun syöttösikaa tarkoittaa joka bb suosion avustuksella eduskuntaan jos en väärin muista häb taisi julistaa itsensä jopa homoksi tuolloin valehteliko hän senkin voiko sellaiseen luottaa
- Anonyymi
Nii ja kai siitäkin voi elinkautisen tehdä siitäkin työstä itse en näi äkkiseltää keksi pahempaa helvettiä kun kuulla lukea niiden ihmisten haukkuvan jotka itse häbetkin on sinne äänestäny mä olen tasan yksissä eduskuntavaaleissa äänestäny nyt katsottuna onnekseni kyseinen nuorukainen ei päässyt läpi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2139193
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265948- 1024848
- 584823
- 843929
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743463- 583437
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262916Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv522825- 432681