Seiska se tietää miten menee.
Vaisua lomailua,molemmat omissa oloissaan ja sormuksetkin pois sormesta.
Hohhoijjaa,kelle tuli yllätyksenä?
Maisan elämään astunut arki
48
822
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on murheet eräillä jos ei Maisa pidä uima-allas uinilla kalliita sormuksia .
- Anonyymi
Juorulehdet ovat tietävinään kaiken. Juuri sillä tavalla, että lehdet myyvät. Juorulehti voi ottaa jonkun julkkiksen hampaisiina ja kehitellä jatkuvasti hänestä jotain negatiivistä kirjoitettavaa. Kun joku otetaan hampaisiin, niin räksyttäjät jatkavat tykönään parjaamista ja lisäävät joka jutttuun ns. Lapinlisää.
- Anonyymi
Kaikenlaiset kyttääjät osaavat kyllä pilata kenen tahansa loman. Salakuvaavat ja seuraavat kintereillä joka paikkaan. Kyttääjien oma elämä mahtaa olla ankeaa.
- Anonyymi
Avioparien arki voi olla ihan hyvää, vaikka he eivät roikkuisikaan koko aikaa toisissaan kiinni, eiväkä hymyili kuin Naantalin aurinko.🌞
- Anonyymi
Onko nyt niin että Maisan entinen kaveri sai vedettyä Seiskan vedätykseensä mukaan ja Seiska kostaa nyt tällä tavalla asian Maisalle?
- Anonyymi
Seiska tosiaankin on kehitellyt jo kaksiosaisen jatkokertomuksen Maisan perhelomasta. Seiskahan ihan oikeasti kehitteli jo tälle pariskunnalle eron, kun olivat lasten kanssa perhelomalla.
- Anonyymi
Sitten kun heiltä tulee yhteiskuva niin Seiska kirjoittaa että ovat sopineet riitansa tai tämäntyyppistä. Siis riitansa jonka Seiska itse kehitteli heille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun heiltä tulee yhteiskuva niin Seiska kirjoittaa että ovat sopineet riitansa tai tämäntyyppistä. Siis riitansa jonka Seiska itse kehitteli heille.
Kiva päästä seiskan maksamalle lomalle. Onko maisku missä töissä. Miten lomailee jos ei ole töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva päästä seiskan maksamalle lomalle. Onko maisku missä töissä. Miten lomailee jos ei ole töitä.
Ei voi olla lehden kustantama lomamatka, koska kuvat ovat muiden matkalaisten ottamia ja vinkkaamia juttuja lehteen.
Lisänä vielä lehdessä vanhoja kuvia Maisasta vuosien takaa ilmeisenä ajatuksena saada vertailua aikaan ennen-ja-nyt-tyyliin. Hyvin onnistui, koska joku tämänkin keskustelun aloitti.
Mikäli Maisa ei ole töissä, niin hänen lomamatkansa varmaankin maksaa puoliso, samoin lasten matkan. Vaikea ymmärtää vai?
Toisaalta, kukapa tietää vaikka Maisa olisi töissä jossain?
- Anonyymi
Maisa on Maisa eikä mihinkään muutu.
- Anonyymi
Samaa voi sanoa sinusta.
- Anonyymi
Jos he olisivat hempeilleet, niin siitäkin juorulehti olisi keksinyt jotain negatiivista sanomista. Asia olisi käännetty näyttämään siltä, että he vain "filmaavat". Asiat saadaan näyttämään ihan siltä miltä toimittaja itse haluaa.
- Anonyymi
Mies ei ole julkisuuden henkilö, joten sen ymmärtää, ettei hän pidä siitä, että tuntemattomat kuvaavat häntä.
- Anonyymi
Harva lapsiperheen äiti ja isä hempeilevät ja pussailevat lomareissullaan altaan reunalla tai muualla. Etenkin kun pitää vahtia pieniä lapsia.
- Anonyymi
Maisa, niin ärsyttävä tyrkky kuin hän on ollutkin, on tainnut poistua julkisuudesta. Eikö hänelle silloin soisi tuollaisen tavallisten ihmisten arkisen elämän.
- Anonyymi
Vai Seiska oikein tietää? Melkoinen lehti kun kaiken tietää kaikesta. Tietää senkin, että vannoutuneet lukijat uskovat joka jutun todeksi.
Pikkulasten kanssa lomamatka ulkomaille ei ole iloista naurua, ja rentouttavaa auringonottoa vaikka mainokset niin näyttävätkin.
Kokeilkaa jollette usko.
Arvokkaat kellot ja korutkin kannattaa tallelokeroon, ne ovat sitä varten. - Anonyymi
Kyllä tämän tyrkyn voisi jo jättää rauhaan.
Selvästi hän ei ole pyrkimässä itse enää valokeilaan.
Itse aiheuttamista sotkuistaan ja sössimisistään nainen on joutunut julkisuudessa vastaamaan jo riittävästi— ketään ei enää kiinnosta.
Nyt on jäljellä enää ankea arki ja satunnaiset pakettimatkat tavisten kansoittamille kohteille, joissa joutuu tirkistelyn kohteksi.
Ei ihme, että on naama nurinpäin.
Eihän sen nyt näin pitänyt mennä, mutta kaikesta saa elämässä lopulta maksaa, sen Maisakin on saanut kokea lopulta.- Anonyymi
Samaa mieltä olen, että voisi jättää jo ja antaa elää elämäänsä miten elää. Hän on poistunut julkisuudesta jo pari vuotta sitten, ja silti näitä uusia typeriä ketjuja avataan. Vanhat asiat ja vanhat kuvat tuodaan esille uudelleen ja uudelleen. Pahasti jumittaa jollain entisten julkimoiden entiset tekemiset vielä tänä päivänäkin.
Pakkomielteet on sairaus, ja siihen kannattaa hakea apua päälääkäreiltä. - Anonyymi
Sinä ainakin jaksat olla kiinnostunut Maisasta ja hänen elämästään.
Haukut ja manaat häntä lakkaamatta.
Juurikin ne ihmiset joiden elämässä ei ole mitään, kyttäävät ja kuvaavat julkkiksia ja lähettelevät sitten kuvia juorulehdille.
Tiedoksi, että olen nähnyt tavallisilla pakettimatkoilla esim. kokoomuspoliitikoita perheineen. Heitä joilla olisi varaa mennä mihin vain. Mutta, heilläkin on oikeus valita matkakohteensa ihan mistä tahansa. Vaikka sitten ns. "tavispaikoista". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin ne ihmiset joiden elämässä ei ole mitään, kyttäävät ja kuvaavat julkkiksia ja lähettelevät sitten kuvia juorulehdille.
Tiedoksi, että olen nähnyt tavallisilla pakettimatkoilla esim. kokoomuspoliitikoita perheineen. Heitä joilla olisi varaa mennä mihin vain. Mutta, heilläkin on oikeus valita matkakohteensa ihan mistä tahansa. Vaikka sitten ns. "tavispaikoista".Eikös rehellinen Maisuli ihan itse julkaissut ikionnellisia ja nauravia, voimakkaasti muokattuja, kuviaan samalta reissulta, jossa tuuli lennätti tekopellavahiuksia???
Jalat oli kavennettu kapeimmiksi kuin kaula ym. "ihanaa". :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös rehellinen Maisuli ihan itse julkaissut ikionnellisia ja nauravia, voimakkaasti muokattuja, kuviaan samalta reissulta, jossa tuuli lennätti tekopellavahiuksia???
Jalat oli kavennettu kapeimmiksi kuin kaula ym. "ihanaa". :DSeiskan kuvien perusteella hänellä on ihan sopusuhtainen vartalo. Ei moittimista. Ilkeyksissäsi taas kirjoittelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksi, että olen nähnyt tavallisilla pakettimatkoilla esim. kokoomuspoliitikoita perheineen. Heitä joilla olisi varaa mennä mihin vain. Mutta, heilläkin on oikeus valita matkakohteensa ihan mistä tahansa. Vaikka sitten ns. "tavispaikoista".Kuka sinä?
Ei tuossakaan kirjoituksessa ketään manattu tai haukuttu.
Todettiin vain tosiasioita.
Maisa on asiansa sössinyt siihen malliin, ettei ketään enää kiinosta.
Nainen on saanut mitä ansaitsi, taviselämän Nurmijärvellä, poissa huomion keskipisteestä.
Se on narsistiselle luonteelle iso takaisku ja on ymmärrettävää, ettei julkisuudessa enää hymyilytä.
Karma is bitch.
- Anonyymi
Kaikilla ihmisillä on arki. Toisilla hyvä, toisilla huono. Maisalla se olisi hyvä kodin ulkopuolella, jos salakuvaajat eivät kulkisi perässä.
- Anonyymi
Maisan reidet on sen omassa instassa puolet kapeammat, mitä Seiskan paparazziotoksissa.
Niin se Maisa vaan edelleen shoppaa itseään.- Anonyymi
Mene joskus itse peilin eteen ja katsele vartaloasi. Mutta, älä säikähdä mitä sieltä näkyy.😱
- Anonyymi
Maisa ei tolloudessaan lopeta yrittämistä.
Ulkonäkökeskeiselle narsistille huomion hiipuminen on myrkkyä.
Vuodet on tehneet tehtävänsä tämänkin ponttonitissin vartalolle.
Ei eroa edukseen taviksista muuten kuin kuvia muokkaamalla.
Siinä sitä on harrastusta loppuiäksi, kun työtkään eivät näytä maittavan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene joskus itse peilin eteen ja katsele vartaloasi. Mutta, älä säikähdä mitä sieltä näkyy.😱
Ihan normaalin ihmisen siellä peilissä näen.
Lisäksi näen sen saman näkymän, minkä muutkin näkevät, eli ei ole tarvetta vääristellä kuvia itsestäni, kuten tämä Maisa tekee.
Maisalla on tekotukka, vaikka instassaan väittää hiuksia omiksi.
Kummasti on Maisan hiusmäärä lisääntynyt nuoruudesta, jolloin oli todella ohuthiuksinen Seiskan tähtityttökuvissa.
Maisalla on vääristynyt minäkuva, huijasihan tuo lätkänpelaajiltakin rahaa väittämällä olevansa heille raskaana.
Lapsensa jätti erossa miehelleen ja lähti Unkariin.
Ihana äitihahmo!
Valehtelija tuo on aina ollut. - Anonyymi
Tasapaksu lössykkä tuo Maisa on, missä naisellinen kauneus?
- Anonyymi
Milläköhän Maisakin luulee elättävänsä itsensä jos äijä lähtee nostelemaan. Ei tuosta elähtäneestä kaunottaresta taida olla tavallisiin töihin.
- Anonyymi
Älä huoli. Ei mies ole mihinkään lähdössä. Turhaan taas kuvittelet ihan olemattomia.
- Anonyymi
Suomessa on paljon kauniita naisia mutta Maisa Torppa on kaikkein ihanin ❤️
- Anonyymi
Tykkäätkö siitä sen irtoperceestäkin, jota tuo käyttää housuissaan?
https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-sai-somessa-kylmaa-kyytia-ex-mieheltaan-aikamoinen-noyryytys/826669 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö siitä sen irtoperceestäkin, jota tuo käyttää housuissaan?
https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-sai-somessa-kylmaa-kyytia-ex-mieheltaan-aikamoinen-noyryytys/826669Ai kauheaa, heh, heh...
- Anonyymi
Kertoisitko, miksi Maisa on ihana🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko, miksi Maisa on ihana🤭
Sen tietää ainoastaan Maisa itse. Höpö, mikä höpö. 🤡
- Anonyymi
Maisa on kaunis ja yhden kommentoijan jatkuva kateuden ja kiukun aihe.
- Anonyymi
Tottakai tuollaista julkkista kadehditaan! Tuollaisen maineen tietysti jokainen haluaisi! 😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai tuollaista julkkista kadehditaan! Tuollaisen maineen tietysti jokainen haluaisi! 😜
Maisa haluaisi jartsan takaisin. huomannut mitä kaikkea menetti.
Liitto anemiseen it miehen kanssa alkaa olla loppusuoralla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitto anemiseen it miehen kanssa alkaa olla loppusuoralla.Jari-Matilla ei ole käynyt vielä flaksi. Kohta hänkin on jo pappaiässä ja ehtoista emäntää landelle ei näy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis Maisa ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis Maisa ❤️
Ja niin aito, luonnollinen, rehellinen ja puhtoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitto anemiseen it miehen kanssa alkaa olla loppusuoralla.Mistä tiedät, että Maisa haluaisi Latvalan takaisin? Turha esitellä omia kuvitelmiaan ilman totuuden häivää.
Ne juorulehden tiedotkin ovat vain kuvitelmia sieltä lomamatkalta. Muiden sivustakatsojien mielestä sitä, tätä, ja tuota. - Anonyymi
Irtoperceestäkö kateellinen? No johan...
- Anonyymi
Kaunis Maisa saa yhden kommentoijan jatkuvasti hyvin kaunaiseksi.
- Anonyymi
Kaunis, menestynyt ja hyvämaineinen nainen, joten tottakai ärsyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis, menestynyt ja hyvämaineinen nainen, joten tottakai ärsyttää.
Hyvä, että myönnät tuon asian. Mutta, yritä pärjätä sen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että myönnät tuon asian. Mutta, yritä pärjätä sen kanssa.
Hyvin lyhyt oli tuo Torpan muu, kuin arki, ja aivan itse sen lopetti, kun näytti oikean luonteensa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006