Sanna sai taas haluamaansa julkisuutta.
Venäjän televisio kertoi totuuden Sannasta
20
336
Vastaukset
- Anonyymi
Esim. Englannissa ja ja Japanissa poliitikko tai politiikan parissa työskentelevä on joutunut eroamaan biletyksen vuoksi. Tai heidät on suoraan erotettu.
- Anonyymi
Onneksi meillä Suomessa on paremmin asiat ja ei puututa kenenkään vapaa aikaa miten viettää vaikka poliitikot .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi meillä Suomessa on paremmin asiat ja ei puututa kenenkään vapaa aikaa miten viettää vaikka poliitikot .
Bilettää voi ihan rauhassa, vaikka jauhojengin kanssa, mutta miksi pitää videoida ja vielä postata se julkisuuteen ????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajansa kuitenkin kaikella biletyksellä. Etenkin silloin korona-aikana ja muutenkin.
Mutta, mihin katosivat nämä ihanat ystävät, Almat ja kumppanit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Englannissa ja Japanissa ihailaan Sannaa, mutta heidän omille poliitikoille ei sallita samanlaista käytöstä. Kai hoksasit tuon asian?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työajallahan se biletti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bilettää voi ihan rauhassa, vaikka jauhojengin kanssa, mutta miksi pitää videoida ja vielä postata se julkisuuteen ????
Eikä hän ollut vapaa-aikana, vaan hänellä oli työaika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajansa kuitenkin kaikella biletyksellä. Etenkin silloin korona-aikana ja muutenkin.
Mutta, mihin katosivat nämä ihanat ystävät, Almat ja kumppanit?Mitä hyötyä niistä on enää Sannalle,sai nauttia julkisuudenhimostaan heidän siivillä.
- Anonyymi
VENÄJÄ REHELLISENÄ SANNA MARINISTA
VENÄJÄLTÄ KUULLAAN AINA TOTUUS KAIKESTA. TAAS KERRAN TOTUUS KUULTAVANA SANNA MARINISTA JA LUULISI VIHREÄÄ YLEÄ VITUTTAVAN.- Anonyymi
Onks kiva olla Venäläinen 🤣 ?
- Anonyymi
Venäjällä ei ole totuutta...
- Anonyymi
Vainooja voisi mennä asuu Venäjälle ja kertoo siellä sitten noita mielipiteitä, vankilaan joutuu 10 vuodeksi jos on erimieltä presidentin kanssa .
- Anonyymi
Olin yllättynyt kun sieltä kerrankin tuli totuudenmukaista analyysia.
- Anonyymi
Minäkin ole venäläinen ja samaa mieltää.
- Anonyymi
Jopa Venäjällä nauretaan Sannalle.
- Anonyymi
Hyvä että jotain edes on ilon aihetta Venäjällä Eiks niin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että jotain edes on ilon aihetta Venäjällä Eiks niin ?
Sannalle nauretaan kaikkialla.
- Anonyymi
Mutta täällä nauretaan sinulle, kun olet niin hönttä.
- Anonyymi
Tää yks oletettu mies on patologinen fiksujen naisten vihaaja. Mikähän trauma taustalla. Kämästä luettavaa. Ei yhtään itsekritiikkiä itseään kohtaan, suoltaa vaan raivoaan imbesillin tavoin. Säälin häntä, vaikken tunnekaan.
- Anonyymi
Voimia peräkammariisi 😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046