Tiesin alun alkaen tyypin olevan narsisti

Anonyymi-ap

Narsistin kotona huokuu negatiivisuus, epätoivo, uhkan tunne ja paha olo siitä huolimatta, että perheen asiat olisivatkin yleisellä tasolla kunnossa. Vieraiden saapuessa, narsisti peittää oman ja perheen sisäisen ahdistuksen oman roolinsa ja kulissiensa alle. Muutos arvostelevasta ja alistavasta perheenjäsenestä kaiken huomioivaan, ylettömän ystävälliseen ja hauskaan henkilöön tapahtuu sekunnin murto-osassa. Jopa röyhkeä flirttailu on sallittua oman puolison sinisten silmien alla, sillä kaikkeen löytyy aina hyvä selitys. Tämä käytös loppuu siinä vaiheessa, kun ihminen ei kykene täyttämään narsistin toiveita tai narsisti ei voi käyttää häntä mihinkään hyötytarkoitukseen.

22

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen takia en osallistu tommosten juhliin.

    • Anonyymi

      Intuitioni toimii.

      • Anonyymi

        Miehet jotka aina metsästää, treenaa koiraa ja kyttää naapurin eukkoa on lähellä narsua. Joulula pukkina panee aina naapurin eukon tai tytön.
        Kova kuri kaikessa panemisissa tai koulutuksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet jotka aina metsästää, treenaa koiraa ja kyttää naapurin eukkoa on lähellä narsua. Joulula pukkina panee aina naapurin eukon tai tytön.
        Kova kuri kaikessa panemisissa tai koulutuksessa

        Nämä miehetkö lopetti pannoitetun Milan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä miehetkö lopetti pannoitetun Milan.

        Tämä nuorempi suventappaja meni panemaan vanhempaa naista Vääratien varressa. Oikea metsämies panee kaikki kaksijalkaiset lampaista tikapuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä nuorempi suventappaja meni panemaan vanhempaa naista Vääratien varressa. Oikea metsämies panee kaikki kaksijalkaiset lampaista tikapuihin.

        Jos on 9.32 62 ase ja niin kyllä sillä vanhempi naaras kaatuu ja saa käydä vielä uusaamassa monta kertaa.


    • Anonyymi

      taivaallinen Isä rankaisee kyllä heitä ajallaan. Voin toki langettaa kirouksen täältä. Yksi akka liukastui talvella kun kirouksen langetin.

      • Anonyymi

        Kuka? Olen luullut, että taivaanisät sun muut ovat lasten iltasatuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka? Olen luullut, että taivaanisät sun muut ovat lasten iltasatuja?

        Ai oletko sinä se joka käyt esittämässä uskovaa,mutta juot ja poltat.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä ne aistii jo kauas. Turha niiden on yrittää kusettaa ihmisiä. Voi voi.

      • Anonyymi

        Mutta Se nesteen NARSISTI.ON kaikista narsisteista PAHIN.


    • Anonyymi

      Miksi te pmäkeläiset vöyhötätte narsisteista.? Eivät ne mainitsemanne valehtelijat, huijarit, juoruilijat ja kusettajat mitään narsisteja ole, aivan tyypillisiä pmäen savolaisjuntteja vain.

      • Anonyymi

        Juu niin on olen kuullut miten hän Puhuu toisista ja on itse tunnettu VELKAPAKOLAINEN ja suurin konna.


      • Anonyymi

        Onneksi oppinut,ettei pidä luottaa ihmisiin.


    • Anonyymi

      Monessa viestissä oon kysynyt samaa? Ihme mania jankata narsisteista. Joo on ilkävä piirre, mutta itte pysyn kaukana niistä.

      • Anonyymi

        Jokainen aikuinen saa asua rauhassa ja ei tarvitse elättää toista aikuista. Näin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen aikuinen saa asua rauhassa ja ei tarvitse elättää toista aikuista. Näin se on.

        Juuri näin. Omat rajat ja terve narsismi on hyvä asia. Sen oppii elämällä.


    • Anonyymi

      Annetaanham narssissinkin kukkia keski kesällä.

    • Anonyymi

      Älä ainakaan palaa yhteen narsistin kanssa.

      • Anonyymi

        En todellakaan palaa..olen onnellisesti naimisissa TAMPEREELLA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan palaa..olen onnellisesti naimisissa TAMPEREELLA.

        Minä olen naimisissa Kuopiossa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe