Pysy oikeesti erossa jo musta

Anonyymi-ap

En oikeesti pysty sun kanssa mies olemaan. Kaikki on vaan sitä samaa shittii vuodesta toiseen. Olet itsekäs. Tuijotat vain omaa napaa edelleen. Ja rakastat tavaroitas jotka ei tuo lämpöä ja hellyyttä.
Mä en voi olla sun kanssa. Luotto on puhdas 0 ihan sun omien tekojen tähden. Kaikkea hyvää sun elämääsi. Otat nyt jonkun vaan niistä sun yökylistä. Älä ota yhteyttä. En huoli sua.

42

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä ainakin haluisin että rakas ottais yhteyttä minuun. Ei ollu multa toi. Rakas oot.❣️

      • Anonyymi

        Ota sinä häneen yhteyttä jos oikeasti edes välität hänestä voi olla että hän on vain saanut elämässään pettyä ihmisiin niin monesti että hänen on lähes mahdotonta luottaa kenenkään joka pyrkii iholle se voi olla alku kauniille ystävyydelle tai hyvälle kaverisuhteelle jos ei siitä kuitenkaan muuta tule niin on edes yksi itselle tärkeä ihminen elämässäsi jonka kanssa tiedät voivasi tarvittaessa keskustella ihan mistä vain ilman jatkuvaa arvostelua


    • Anonyymi

      Ja palstan miehet kiittää!

      • Anonyymi

        Mikähän käsite tämä tällainen palstan miehet on?Noloa. Itse katkeruus herännyt kommentoimaan miehen trollauksia😂


      • Anonyymi

        Tuskin oli sulle etköhän sä ole ollut yksin jo pidempään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän käsite tämä tällainen palstan miehet on?Noloa. Itse katkeruus herännyt kommentoimaan miehen trollauksia😂

        Tulee varmaan siitä kun täällä on kai enämpi totuttu niihin ruikuttajiin jotka ei syystä toisesta ole olleet motivoituneita elämälleen mitään tekemään mu silti tarvi muistaa ne elämäntapa ruikuttajatkin


    • Anonyymi

      Miehiltä varmaan jokainen kommentti.

      • Anonyymi

        No aloitus nyt ainakin on trolliätmin halpa tarina


      • Anonyymi

        Voi olla niinkin onko sillä väliä jos edes joku näistä jotain uutta oppii tähänkin päivään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aloitus nyt ainakin on trolliätmin halpa tarina

        Voi olla tunnetko hänet henkilökohtaisesti voidaksesi sanoa noin


    • Anonyymi

      Vanhat ukot uskoo olevansa niin ylivoimasen viisaita ja nokkelia valehteluissaan. Eivät edes muista monesko päivä tänään on. Pettävät ja luulevat olevansa kuninkaita. Ei haittaa. Antaa luulla. En kerro kaikkea itsekkään. Hauskaahan tämä vaan on.

      • Anonyymi

        Eiköhän noita löydy nuoristakin kun se kotikasvatuskin vaikuttaa asiaan jonkin verran vähintäänkin kukin ymmärtänee niin kuin parhaakseen näkee


    • Anonyymi

      Et ole terve. Vuodesta toiseen palstalla samaa shittiä vaan? Olet vammainen!

      • Anonyymi

        Muista hieno leidi sanoa viimeinen sana miehelle, jota kuvittelet tutuksesi, vaikutat hyvin henkevältä ja älykkäältä, oletko muuten montakin vuotta täällä mustamaalaillut ja voinut pahoin? Vuodesta 2016-2017 vähintään oletan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista hieno leidi sanoa viimeinen sana miehelle, jota kuvittelet tutuksesi, vaikutat hyvin henkevältä ja älykkäältä, oletko muuten montakin vuotta täällä mustamaalaillut ja voinut pahoin? Vuodesta 2016-2017 vähintään oletan

        Enpä maalaa enkä suolaa. Mitä passaa. Munhaukka trollattaria. Just joku5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä maalaa enkä suolaa. Mitä passaa. Munhaukka trollattaria. Just joku5

        5/5sulle101


      • Anonyymi

        Kiitos samoin vaikka en täällä ole aikaani kuluttanu kun vajaa pari vuotta hetkittäin mulla kun on muutakin elämää kun tämä vaikka kaikilla ei ehkä olisikaan ja tylsinä hetkinä tulee toisinaan lueskeltua vain onko mitään vähänkään kiinnostavaa tekstiä mihin viittis vaivautua mitään vastaamaan enkä yleensä vilkaise kun tän ekan viesti sivun osaltaan ymmärrän miksi ehkä monikin viettää täällä aikaa ja on tämäkin hyvä paikka kysyä kiperiin tilanteisiin neuvoa mutta niistä olisi hyvä muokata itselleen sellai mieleisin eikä välttis toistaa jonkun toisen virheitä meitä kun on monen luontoisia ihmisiä ja mä olen sieltä hankalimmasta päästä se hankalin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä maalaa enkä suolaa. Mitä passaa. Munhaukka trollattaria. Just joku5

        Yleensä kala suolataan ♻️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä kala suolataan ♻️

        Mitä lie mahtanen tällä tarkoittaa vai vittuilenko vain


    • Anonyymi

      Ime, ime

      • Anonyymi

        Kumpaa


      • Anonyymi

        Mitä koitappa sää huvikses vaik jos et muutoi ideasta nauti yletytkö imeen omaas kuis kade olet koirille kun ne pystyy jopa nuolemaan omaansa tiedätkö miksi koira niin tekee se pesee itse munansa kun ei osaa suihkua käyttää eikä pesetä sitä vaimonsa tyttöystävänsä naisensa suussa enkä usko että tuohon ainakaan tahtoisi alistua kukaan muu kuin huora korkeintaan jos sekään


    • Anonyymi

      TšekkiHuoraa joku M mies on pannuu

      • Anonyymi

        Rasvaanarus


      • Anonyymi

        Kumman idea oli kumin käyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasvaanarus

        Jumalan armosta


    • Anonyymi

      Vaimon pettäjä

      • Anonyymi

        Kukahan mahdollisesti mulla ei ainakaan ole edes naista rinnallani tällä hetkellä saatika si vaimoa


    • Anonyymi

      Miten muka oon pettäny luottamukses ?
      Ja mitään tavaroita rakasta ?

      • Anonyymi

        Exiä. Pettänyt huomattavasti ainoastaan henkisesti tapaus sinä.Kuvitellut kuvittelevani 2016 avautuu kujani juoksu


      • Anonyymi

        Et liene kenties henkilö ketä hän tarkoittaa kun kerran tarvitsee kysyä vai yritätkö hädissäs puollustella itseäsi kun jäit housut kintuissa kiinni tai rysän päältä ja tähänkin on varmaan monen monituista sanontaa vähän paikka kunnasta riippuen savo on siittä hieno paikka ne ei ala selitteleen toinen ymmärtää miten haluaa mistä tietää ettei ihminen ole kotoisin savosta ainakaan


      • Anonyymi

        Meriselitykset on täältä etelämmästä lähtösin näistä satamakaupungeista useikin


    • Anonyymi

      Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan

      • Anonyymi

        Rakastakaa edes itseenne. Siitä avautuu expotenttaalinen posivoiman lähde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastakaa edes itseenne. Siitä avautuu expotenttaalinen posivoiman lähde

        Rakkaus itseään ruokkiva voimavarapatteriitti
        Suviin asti pelsti sillo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus itseään ruokkiva voimavarapatteriitti
        Suviin asti pelsti sillo

        Elin siisvitutuksen voimal20v. Olin kuitenkin myötänen posi mantra Pakollisten . Edessä. Muutoin heräsinkin kiroillen. Kuspiet. Tahtoo koko ilmapiirinsä tukehtuvan kateutensa ajamana. Saada muo tukehtumaan siihen mitämitä maassaan jauhavatkaavatkaan vielristtiin kuin eihän naiset pysty viihtyy. Kunnei. Tämmönen rääväsuukaan


      • Anonyymi

        Vittuako metsässä huutelet mitä luulit sieltä löytäväs yleensä metsään mennään rauhoittumaan siellä kun harvemmin on ketään muita ainakaan samassa paikassa kun sinä


    • Anonyymi

      Menisitkö nainen hoitoon? Vaikutat mielenvikaiselta.

      • Anonyymi

        Sinä itse vaikutat aika intensiiviseltä ja kaavasu on aina sama pärähtää yhteen miehen trollaukseen sitä spämmäten ja kun tästä sinua syystä pilkkaa, niin se tuntuu vain pahentavan asiaa ja tulet tänne uudelleen saattamaan itsesi naurunalaiseksi. Oli jo aika sinunkin jäädä yksin asiasi kanssa, kuka haluaa nolata itsensä tukemalla tuollaista😅


    • Anonyymi

      Tuntuuko hyvältä saada itsetuntoa ainakin sen verran että rohkenit käskeä ihmisen joka ei saa oloasi tuntumaan edes hyväksytyksi pois elämästäsi

      • Anonyymi

        Minusta tuntuu, että näillä provoaloituksilla tahdotaan saada useammankin ihmisen mieli maahan. Tai sitten joku täysin randomi tyyppi vaan purkaa omaa pahaa oloaan vähän aggressiivisemmin. Vihan tunteet kuuluvat irrottautumiseen. Jos tällaista shittiä lukee, niin ei sitä pidä sentään omimaan lähteä. Ihmisillä on sellaiset itse tehdyt vankilat. "Tiedetään" jo etukäteen, että toinen ajattelee itsestä pahaa. Kannattaa kääntää ajatusten kulku. Kyllä siihen pystyy, jos vain haluaa.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe