koneita,osia,ym,ym,ym,ym
www.konetoimi.com
2
1748
Vastaukset
- Ei maksa vaivaa
Ei maksa vaivaa tiedustella joka mallin hintaa erikseen ajoleikkureistakaan. Tekniset tiedot saa valmistajien sivuilta, hinnat oleellisempia.
- ome kehu haisee...
tämä yritys tuntuu muutenkin sivuillaa nkertovan yrityksestään tietoja jotka ei ihan tunnu oikeilta. Kaupparekisterin mukaan se on perustettu 1997, itse sanovat olevansa 20 vuotta vanha yritys. Jos liikevaihto on 2,5 milj eur taitaa markkinat olla Suomessa kovin pienet koska omien sanojen mukaan:
Konetoimi on yli 20 vuotta alalla toiminut yritys, joten ammttitaidostamme voit olla vakuuttunut. Olemme yksi Suomen johtavista varaosien ja tarvikkeiden tukkuliiikkeistä. Tuotteillamme on tällä hetkellä yli 1000 jälleenmyyjää ympäri Suomea.
Eivöt taida jälleenmyyjät paljon osta tuolla liikevaihdolla!
Enpä taida mennä tuonne ostoksille?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653