Littlö Artistibaldi sai fillarin monteshitiolaisesta pyöräkaupasta. Omistaja lahjoitti sen. Omistaja Sai kiitoskirjeen lahjasta ja kun ihmiset ihmetteli, miksi antoi rikkaille pyörän alkoi vänkäämän eiku ne osti sen vaikka ensin julkaisi itse, että lahjoitti sen..Hirveä kohu taas. Kaikki mihin nämä kaksi kastaa kätensä päätyy totaaliseen kaaokseen!
Artsin fillari
12
276
Vastaukset
- Anonyymi
No eihän tu heidän vikansa ollut
- Anonyymi
Kävivätkö vihjailemassa liikkeessä millaisen pyörän artsi haluaisi? Tuskin tuo aivan extempore tapahtui. Miksi ei voinut lahjoitusta antaa jollekin lapselle jonka toive jää iäksi täyttymättä.
Niin mutta eihän Megan olisi saanut julkisuutta sitten. Esille pitää päästä kaikin tavoin iso jalan.- Anonyymi
Tämähän oli täysin liikkeen omistan idea
Jos ymmärrät ,
Hän myös valitsi itse kohteensa
Mitä sitä rupeaa täältä kyselemään
Tuota väitöstäsi että pitää esille päästä on naurettava
- Anonyymi
Artsi on monteshitin valtteri.
- Anonyymi
Enpä ensin hokannut.
- Anonyymi
Olisi ollut paljon suurempi uutinen kun Megan olisi lahjoittanut edes muutaman pyörän vaikka jollekin lastenkodille. Olisi saanut monta kuvaa lehtiin kun olisi järjestänyt oikein tiedotustilaisuuden.
- Anonyymi
Näinhän on tehnytkin
Puhutaan isoista summista mitä lahjoittavat , mutta eivät niistä hirveästi huutele - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän on tehnytkin
Puhutaan isoista summista mitä lahjoittavat , mutta eivät niistä hirveästi huuteleMitään lahjoita, ostaa itselleen palkintoja.
- Anonyymi
Valheella on onneksi lyhyet jäljet.
- Anonyymi
Nuo palkinnot eivät ole ostettavissa
Hän on saanut valtavasti tulosta ja se on fakta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo palkinnot eivät ole ostettavissa
Hän on saanut valtavasti tulosta ja se on faktaOletpa pikkaisen naiivi. Ne lahjoittaa heti rahaa järjetölle kun palkinto pamahtaa plakkariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232578- 1351974
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151301Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271143En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351132Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451099- 961093
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841058