Näytti se katse vaeltavan,niin minullakin kyllä!
Pystyitkö nainen keskittymään ollenkaan
21
1017
Vastaukset
- Anonyymi
Keskittymään mihin? Milloin tapahtui?
- Anonyymi
Missähän satuttiin oleen samaan aikaan. Sitä paitsi katseeni harvoin vaeltelee ilman syytä!
- Anonyymi
En tietenkään pystynyt!
- Anonyymi
En siten yhtään, muutakuin sinuun 😘🤭
- Anonyymi
Samoin,kyllä siinä ei muuta ollut mielessä kuin hän😊
- Anonyymi
Oli vaikeaa mutta pystyn kyllä.
- Anonyymi
en, mietin vain kokoajan meidän ensimmäistä tulevaa intohimoista hetkeämme 😽😸
- Anonyymi
Sano miten sun kanssa keskittyy.2 saman laista seko päätä.😍💗
- Anonyymi
Taidat yllätyksekseni olla vielä villimpi. Mitä muut vaan esittää. Juuri miumakkuu
- Anonyymi
Onhan se tapana katsella ympärille, kun Luoja on suonut näkökyvyn. Harmi, jos näkökenttään on osunut ap:n kaltainen nettiköntsä.
- Anonyymi
Joo ei tätä tumputtajaa näkökenttään
- Anonyymi
Kyllä mun katse myös vaelteli silloin tällöin sinussa ja mielessä kaikenlaisia ajatuksia ja kysymyksiä itselleni
- Anonyymi
No siitä katselusta on jo aikaa...
- Anonyymi
Milloin tämä tapahtui? Näytin varmaan normaalilta tai kovasti yritin mutta en muista mitään siitä hetkestä.
- Anonyymi
Haluan aina kehittää kehoani
- Anonyymi
Vaelti ja oli hankalaa mutta jotenkin.
- Anonyymi
yritin vain täysillä olla katsomatta sua kokoajan, siksi vaelteli 😊😍
- Anonyymi
Lopussa ihailin jo surutta,sai silmillä edes rakastella🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopussa ihailin jo surutta,sai silmillä edes rakastella🥰
Mun havointojen perusteella lopussa sun katse ´pysyi aika lailla niissä monisteissa. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun havointojen perusteella lopussa sun katse ´pysyi aika lailla niissä monisteissa. 😄
Oisko ne ollu tärkeitä,mitään ei jääny mieleen🙂
- Anonyymi
Vähän oli vaikeuksia, jos nähtiin nyt viikonloppuna pidemmällä kaavalla? Teit vaikutuksen. 😎
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1496401
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253816Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282991- 412780
- 512776
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262126Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711958Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511888- 291686
- 351660