Vatsakipujen (pientä vihlontaa välillä) takia kävin gynellä, luulin kystaa tms. Ollut Monta viikkoa. Gyne ultrasi ja sanoi ettei kystaa, mutta suolessa tavaraa ihan makkaralla.. suositteli kevyttä helposti sulavaa ruokaa ja vettä paljon.
olin helpottunut ettei kystaa, mutta hämmentynyt nyt.. mitä tämä voi tarkoittaa? Makkaralla.. onko minulla jotain umpipusseja (divertikkeleitä) ja siitä johtuu että näyttää ultrassa niin. Voiko ibs tehdä kipuja..
Suolessa tavaraa makkaralla.. ibs ?!
Anonyymi-ap
2
305
Vastaukset
- Anonyymi
Makkaralla se on tainnut tarkoittaa sitä, että jossain suolen kohdassa on jokin mutka, johon on ulostetta jostain syystä kertynyt vähän enemmän. Se voi lähteä sieltä liikkeelle normaalia hitaammin.
Siinä ei ole mitään vaarallista, ja tuollainen voi tietenkin aiheuttaa myös kipua vatsassa.
Tarpeeksi nestettä, kuituja, liikuntaa.
Olisi hyvä pitää suoli mahdollisimman hyvin toimivana.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17887792B
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814