Mistä tietää onko lesbo?

Anonyymi-ap

Jos ei lle koskaan seurustellut naisen kanssa, mutta kerran ihastunut naiseen. Jos kiihottuu seksin aikana miehen kanssa, ajattelemalla naisia. Kuitenkin haaveilee romanttisista hetkistä ja yhdessä olosta miehen kanssa. Takana suhteita miehiin. Mistä sen tietää?

29

1635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täytyykö itseään määritellä niin tarkkaan? Olen joskus miettinyt miestä/miehiä, kun olen hommaillut itsekseni, mutta kyllä kiihotun ehdottomasti enemmän naisista ihan mielikuvissakin. Romanttisessa mielessä en näe itseäni miehen kanssa. Ja vain naissuhteita takana.

    • Anonyymi

      Kysymys on ikivanha ja on miehiäkin jotka pohtivat samaa omasta näkökulmastaan. Ei monella lesbolla tai homollakaan ole varteenotettavia vastauksia. Onko se vain bi seksuaalin omimaisuus. Vain hyväksyttävä ettei 100% vastausta ole.

    • Anonyymi

      Lesboudella ei sinänsä ole ihmiselle merkitystä muuten kuin siinä ketä etsii kumppaniksi tai kenen kanssa on suhteessa. Jos etsit naista tai jos sinulla on jo nainen ja olet tyytyväinen niin tulkitsisin että olet lesbo.

    • Anonyymi

      Et ainakaan täysin hetero ehkä ole ja varmaan tiedostat sen itsekin. Seksuaalisuus ja oma identiteetti voivat tosiaan muokkaantua tai löytyä myöhemminkin. Toiset tahtovat ja osaavat määritellä itsensä tarkasti/toiset eivät. Osalle se tuo turvaa, selkeyttä ja on tärkeä asia useista muistakin syistä ja osaa määrittely taas ahdistaa. Se, miten määrittelet itsesi tai jätät määrittelemättä voi myös vaikuttaa mahdollisen kumppanin löytämiseen tai yhteisöllisyyteen jos jossain sellaisessa haluat olla mukana. niin hyvässä kuin pahassa. Toisilleen sopivat ihmiset onneksi usein löytävät toisensa.

    • Anonyymi

      Ei kuulosta lesbolta, jos haaveilet tulevaisuudesta ja romanttisista hetkistä miesten kanssa.

      • Anonyymi

        Kommenteissa vedetään mutkat jälleen suoriksi. Voihan olla että joku piilolesbomyöhis haaveilee tulevaisuudesta miehen kanssa, koska heteronormatiivinen suhde on yhteiskunnassa monin tavoin helpompi ja etuoikeutettu asema, sua ei esim tuijotella kadulla kun pussailet "jormasi" kanssa kadulla käsikädessä. Naisparit joutuvat ihan eri tavalla huomionkohteeksi osoittaessaan huomiota toisilleen julkisesti. Että ei lesbouttaan pohtiva nainen välttämättä miehistä haaveilee, vaan haikailee ennemminki helppoa asemaa miehen rinnaalla josta bisset ja heterot pääsee tosta vaan osaksi.😏


    • Anonyymi

      Naisista kiinnostunut nainen tai lesbo ei haaveile romanttisista hetkistä miehen kanssa 😅

    • Anonyymi

      Jos nainen kiihottuu ajattelemalla naisia ei ole kyllä hetero. Piilolesbous tulee esiin usein ensin seksifantasioina ja kun on sulatellut asiaa. Alkaa mieleen hiipiä myös romanttiset toiveet. Harvoin se varmaan käy kuten aina esitetään. Eli romattisina haaveina ja kaukoihastumisina naisiin. Aika näyttää mihin ap kallistuu. Mutta ei ap olisi todellakaan ensimmäinen myöhäisherännyt lesbo. Ei ole kai edes tutkittu miten myöhäisheränneen identiteetti tulee esiin tai miten se on ollut piilossa. Se kertoo ihmisen mielen voimasta rakentaa ihmisen tiedostamattakin verho oikean seksuaalisen identiteetin eteen. Nuoruuden ehdottomuus auttaa pitämään sitä yllä.

      • Anonyymi

        Miksi juuri piilolesbous? Voihan sitä olla orastava biseksuaali tai ihan vaan satunnaisen kokeilunhaluinen. Fantasiat on vaan fantasioita ja seksuaalisuus on erikoinen asia. Mieti vaikka jotain fetissiä, jos nyt vaikka sanotaan että henkilö syttyy pöydänjaloista, niin ei se tarkoita, että hän sellaisen kanssa haluaisi romanttisen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi juuri piilolesbous? Voihan sitä olla orastava biseksuaali tai ihan vaan satunnaisen kokeilunhaluinen. Fantasiat on vaan fantasioita ja seksuaalisuus on erikoinen asia. Mieti vaikka jotain fetissiä, jos nyt vaikka sanotaan että henkilö syttyy pöydänjaloista, niin ei se tarkoita, että hän sellaisen kanssa haluaisi romanttisen suhteen.

        Kiva verrata naista pöydänjalkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva verrata naista pöydänjalkaan.

        Kiva olkiukko. Vertaus oli kahden seksuaalisen fantasian välinen, joihin voi asettaa mielessään mitkä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva olkiukko. Vertaus oli kahden seksuaalisen fantasian välinen, joihin voi asettaa mielessään mitkä tahansa.

        Fetissiä ei voi verrata seksuaaliseen suuntautumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fetissiä ei voi verrata seksuaaliseen suuntautumiseen.

        Onko ajatteleminen suuntautumista? Jos ajattelee urheilemista, onko silloin urheilija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ajatteleminen suuntautumista? Jos ajattelee urheilemista, onko silloin urheilija?

        Mieli ja tunteet kertovat totuuden. Teot voivat olla uskollisia totuudelle tai sitten ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieli ja tunteet kertovat totuuden. Teot voivat olla uskollisia totuudelle tai sitten ei.

        Eiköhän totuus tule ihan teoista, muuten unetkin olisivat totuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän totuus tule ihan teoista, muuten unetkin olisivat totuuksia.

        Ei unia voi verrata tietoiseen mieleen.

        Jos pelkään ja inhoan vuoristorataa, mutta joku saa painostettua ajelulle, en silti muutu vuoristoradasta nauttivaksi vain siksi, että toiminnan perusteella näyttää siltä.


    • Anonyymi

      Se on sitä kun haaveilee romantiikasta ja kuumasta seksistä naisten kanssa. Ajattelet miestä, jaa, no, ihan sama kuka tuonkin perinteisen komean äijän kanssa on, kunha jättää mut rauhaan.;)

    • Anonyymi

      " jos kiihottuu seksin aikana miehen kanssa ajattelemalla naista", en oikein tajua miksi sen miehen kanssa siinä sitten hässii?
      Eikö ois helpompi fantasioida ja masturboida?
      Ei tollanen läsnäolon puute kuulosta ees bisseltä.
      Ei ois kiva olla tollanen seksiväline.

    • Anonyymi

      Ap, ei edes kiihotu seksin aikana miehestään kuin ajattelemalla naisia. Varmaan katseleekin salaa ulkona naisia. Sitten tulee kauheat defensit päälle ja hokee mielessään. Olen hetero, olen hero, olen hetero...jos haluan pitää miestä kädestä😂 Jos ap olisi mies puhuttaisiin kaappihomosta.

    • Anonyymi

      Mun sisällä on tunne Ja se huutaa mun sisässä sinä OLET LESBO ja niin mä ehä oonkin mutta en ole vaarma

    • Anonyymi

      Luulen että ne jotka ovat lesboja tietävät sen ,,joten jatkaakin tähänkin asti niiden miesten kanssa tulet huomaamaan ihan itse jos olet toisenlainen seksuaalisesti .

    • No viimeistään siitä, kun tapaa jonkun ihanan naisen eikä pysty enää nukkumaankaan kunnolla, kun vain hän pyörii mielessä. Häntä ikävöi jatkuvasti ja ajattelee, kaipaa lähelle, sydän jyskyttää kiuhkeästi, kun kohtaatte, ajatukset pyörii jne. 😆

      • Anonyymi

        Sinä sen sanoit 🤭.


      • No nämä sen kyllä viimeistään paljastavat, tai ehkä jo heti alussa 😁 Kun pää on yhtä pyörryksissä kuin jalassa olevat pupusukat.


    • Anonyymi

      Ei kukaan voi tietää puolestasi. Itse en ole koskaan välittänyt sulloa itseäni lokeroihin vaan tutustunut itseeni rohkeasti. Varoituksen sanana, ne jotka ovat olleet kanssani, mutta valinneet "turvallisen" heteroelämän ja miehen, eivät voi ns. turvallisessa maailmassaan kovin hyvin.

      Tärkeintä on oma hyvinvointi ja oman sydämensä kuunteleminen.

    • Anonyymi

      Opettelet kuuntelemaan itseäsi. Sitten kun tiedät mitä olet, et valehtele asiasta ainakaan.
      Bi/pan -näkökulmasta on toki helppo korostaa ja julistaa ettei lokeroista välitä jne, tietysti, heteroelämän etuoikeudet ovat koko ajan ulottuvillasi silloin.

      Lesbona taas en enää näin aikuisena sitoudu yhteenkään bi/pan/queer/en-oo-hetero-naiseen. He voivat selvittää omalla ajalla päänsä ja tehdä muiden kanssa mitä tekevätkin, ei minun. Sinkkuna on parempi kuin bissen.

      • Anonyymi

        En lähde enää tapaamaan ketään suhdemielessä ennen kuin vastapuoli osaa sanoa vakavalla naamalla olevansa lesbo, pitävänsä vain naisista ja seuranhakutoiveet kohtaavat riittävästi. Muu mutuilu ja säälinkerjäys binaisena elämisen vaikeudesta ei toimi.


    • Anonyymi

      Vaikka sanon, että en lokeroi itseäni, olen ollut vain naisten kanssa, kiinnostun vain naisista ja esim nykyinen parisuhde on kestänyt jo 20 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe