Mies, mahdatko pitää minua

Anonyymi-ap

Pelailijana? Tuuliviirinä? Mitä se on? Vihaa se ei lienee, mutta tunnen nyt vahvasti sen itsessäni

114

1462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa epäkohtelias vastaus. 🫤

      • Anonyymi

        En onneksi nähnyt


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­­y­m­f­­­o­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17887867R

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ainakin yhtä naista pidän tällä hetkellä "vaikeasti tavoiteltavana" ja en tule luultavammin mitään sen kummempaa enää tekemään häntä kohtaan. Tasan kerran yritän ja jos huomaan että menee vaikeaksi, niin antaapa olla.

      • Anonyymi

        Lienee sinun tapasi


      • Anonyymi

        No eipä oo suurta rakkautta, joten hyvä kun annat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä oo suurta rakkautta, joten hyvä kun annat olla.

        Niin, miksi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa jos pitää toisesta? Minusta se vähän kertoo enemmänkin sitä että nainen ei pidä minusta niin paljoa, niin miksi minun pitäisi tehdä sirkus temppuja hänen huomionsa eteen? Ja itseä ei kiinnosta sirkus temppujen tekeminen ollenkaan, koska se ei vain ole minun kaltaistani ja jos en voi olla oma itseni naisen kanssa, niin se ei ole minulle oikea ollenkaan. Ennemmin olen yksin, kuin sellaisen kanssa jolle en voi olla pelkkä oma itseni.

        Vaikeasti tavoiteltavan esittäminen on vain tyhmää pelailua, millä nainen testailee miten kiinnostunut mies on. Itsellä ainakin menee into, kun se vähän kertoo että ei taida olla naisen kiinnostus samalla tasolla ja minä en ala siitä kiinnostuksesta kilpailemaan. Tai sitten ei ole henkisesti tarpeeksi kypsä...

        Se on helpompi siirtyä vain jonkin ajan kuluttua sellaiseen naiseen, joka ei pelaile ja esitä vaikeasti tavoiteltavaa, tai ei ollut edes kiinnostunut ollenkaan. Miksi siis turhaan tuhlata liikaa aikaa yhteen jos se on tollainen?

        Ilmeisesti naiset ajattelee että ne on jotain spesiaaleja, mutta eivät tajua että moni mies vain haluaa sellaisen naisen jonka kanssa on hyvä olla ja osaa olla kunnollinen, eikä leiki mitään leikkejä.

        Toisaalta onhan niitä olemassa miehiä jotka tekevät mitä tahansa naisen eteen, mutta minä en lukeudu niihin. Nainen joka vaatii tuommosta huomiota ei todellakaan ole omaan mieleen ja tulee vaatimaan aivan liikaa huomiota kokoajan suhteessa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miksi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa jos pitää toisesta? Minusta se vähän kertoo enemmänkin sitä että nainen ei pidä minusta niin paljoa, niin miksi minun pitäisi tehdä sirkus temppuja hänen huomionsa eteen? Ja itseä ei kiinnosta sirkus temppujen tekeminen ollenkaan, koska se ei vain ole minun kaltaistani ja jos en voi olla oma itseni naisen kanssa, niin se ei ole minulle oikea ollenkaan. Ennemmin olen yksin, kuin sellaisen kanssa jolle en voi olla pelkkä oma itseni.

        Vaikeasti tavoiteltavan esittäminen on vain tyhmää pelailua, millä nainen testailee miten kiinnostunut mies on. Itsellä ainakin menee into, kun se vähän kertoo että ei taida olla naisen kiinnostus samalla tasolla ja minä en ala siitä kiinnostuksesta kilpailemaan. Tai sitten ei ole henkisesti tarpeeksi kypsä...

        Se on helpompi siirtyä vain jonkin ajan kuluttua sellaiseen naiseen, joka ei pelaile ja esitä vaikeasti tavoiteltavaa, tai ei ollut edes kiinnostunut ollenkaan. Miksi siis turhaan tuhlata liikaa aikaa yhteen jos se on tollainen?

        Ilmeisesti naiset ajattelee että ne on jotain spesiaaleja, mutta eivät tajua että moni mies vain haluaa sellaisen naisen jonka kanssa on hyvä olla ja osaa olla kunnollinen, eikä leiki mitään leikkejä.

        Toisaalta onhan niitä olemassa miehiä jotka tekevät mitä tahansa naisen eteen, mutta minä en lukeudu niihin. Nainen joka vaatii tuommosta huomiota ei todellakaan ole omaan mieleen ja tulee vaatimaan aivan liikaa huomiota kokoajan suhteessa sitten.

        Miksi väität mustaa valkoiseksi. Kertoo paljon luonteenlaadustasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi väität mustaa valkoiseksi. Kertoo paljon luonteenlaadustasi

        No ainakin tiedän mitä haluan tulevalta kumppanilta ja en rakastu päätä pahkaa vääriin ihmisiin ulkonäön tai persoonan puolesta ja ahdistele heitä kun muuttuvat vaikeasti lähestyttäviksi.

        Ennemmin yksin kuin omaan makuun huonon naisen kanssa.


    • Anonyymi

      Tylsä kasuaali kasa p*skaa, niinkuin kaikki naiset.

      • Anonyymi

        Misogyyni puppua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Misogyyni puppua.

        Njääh, totuus vain. Pelkkiä arvottomia p*skakasoja te olette.


      • Anonyymi

        Oikeesti. Palstaan ikärjax ainaki 4v. Näköjään nosto tarpeen 6v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeesti. Palstaan ikärjax ainaki 4v. Näköjään nosto tarpeen 6v

        Tuo vain todistaa miten teidän päässä ei oikeastikaan liiku yhtään mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Njääh, totuus vain. Pelkkiä arvottomia p*skakasoja te olette.

        Kiitos samoin sinulle lämmin vai kylmä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin sinulle lämmin vai kylmä

        Koita nyt edes, vtun tyhjäpää. Äh antaa olla. Lähden taas hei.


    • Anonyymi

      Jotkut asiat mitä teet sattuu... En sinua kuitenkaan omista niin saat tehdä mitä haluat. En tiedä ajatuksiasi sen paremmin että mitä haluat. Tärkeintä on se mitä ikinä teetkin niin se että olet onnellinen sitä en tiedä kuulunko minä siihen... Toivoisin kuuluvani. Ehkä siirryn syrjemmälle jos pidät jostain muusta enemmän mutta jos tahtoisit niin olisin sinun...

      • Anonyymi

        Mun kohdalla nainen tekee itse tuon päätöksen mä kun en sillai koe että mulla on tuon asian suhteen mitään menetettävää mä koen naisen ongelmaksi elämässäni pyydän häntä poistumaan tai poistun itse riippuen tilanteesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kohdalla nainen tekee itse tuon päätöksen mä kun en sillai koe että mulla on tuon asian suhteen mitään menetettävää mä koen naisen ongelmaksi elämässäni pyydän häntä poistumaan tai poistun itse riippuen tilanteesta

        Et ole tainnut koskaan rakastua oikeasti...


    • Anonyymi

      Mahdanko. Kaikenkaikkiaan melko outo sanana. Taidatko on smaa sukujuurta.

      • Anonyymi

        Tuskin nyt ymmärrät edes itse mitä tarkoitat


    • Anonyymi

      Nainen, samat kysymykset ja sanat voisin esittää sinullekin.

      • Anonyymi

        No kyllä mä vähän pidin, siksi en uskaltanut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä mä vähän pidin, siksi en uskaltanut...

        Minkälaisena pidit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisena pidit?

        Pelaajana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelaajana

        Hyvä juttu kuulla, että pidit etkä pidä pelaajana enää. ;)


      • Anonyymi

        Niinkö luulet voitko olla varma että aloittaja edes on nainen jos hänelle kysymyksesi kerta tarkoitit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä mä vähän pidin, siksi en uskaltanut...

        Mistä pidit miksi pidit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu kuulla, että pidit etkä pidä pelaajana enää. ;)

        En ihan varmakssn ole asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelaajana

        Ketä oletko varma tutustuitko häneen halusitko edes tutustua häneen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä oletko varma tutustuitko häneen halusitko edes tutustua häneen

        En tutustunut. Haluaisin tutustua kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö luulet voitko olla varma että aloittaja edes on nainen jos hänelle kysymyksesi kerta tarkoitit

        No kukaanhan ei voi olla varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihan varmakssn ole asiasta.

        Samat sanat sinulle myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä pidit miksi pidit

        Pidän vielkii


    • Anonyymi

      Ai, jos tahtoisin, että olisit minun / olisin sinun?
      Sinä olet torjunut minut niin monta kertaa, että vaikeaa.
      Turhaan kiukuttelet omaa käytöstäsi.
      Omanarvontuntoa se on minullakin.
      Kaveri.
      Emme omista toisiamme tällä hetkellä.

      • Anonyymi

        Anteeksi niin on tainnut käydä... Yritin kyllä korjata töppäämisiäni jälkeenpäin mutta koit ne varmaan erillä tavalla... Olen pohtinut jälkeenpäin että niin se varmaan oli. En kuitenkaan haluaisi jäädä kaveriksi haluaisin että yritettäisi vielä koska tässä on kuitenkin paljon tunteita pelissä... Ei anneta ylpeyden tai periaatteiden pilata sitä se olisi tyhmää... Yritetään molemmat lähestyä toisiamme...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi niin on tainnut käydä... Yritin kyllä korjata töppäämisiäni jälkeenpäin mutta koit ne varmaan erillä tavalla... Olen pohtinut jälkeenpäin että niin se varmaan oli. En kuitenkaan haluaisi jäädä kaveriksi haluaisin että yritettäisi vielä koska tässä on kuitenkin paljon tunteita pelissä... Ei anneta ylpeyden tai periaatteiden pilata sitä se olisi tyhmää... Yritetään molemmat lähestyä toisiamme...

        Kuinka tosissasi olisit valmis yrittämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi niin on tainnut käydä... Yritin kyllä korjata töppäämisiäni jälkeenpäin mutta koit ne varmaan erillä tavalla... Olen pohtinut jälkeenpäin että niin se varmaan oli. En kuitenkaan haluaisi jäädä kaveriksi haluaisin että yritettäisi vielä koska tässä on kuitenkin paljon tunteita pelissä... Ei anneta ylpeyden tai periaatteiden pilata sitä se olisi tyhmää... Yritetään molemmat lähestyä toisiamme...

        Mee ja tee oma ketju aiheesta tai merkkaa edes "sivusta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka tosissasi olisit valmis yrittämään?

        Siis miten sen kertoisin? Vakavissani olen ja rakastan sinua en voi ajatella ketään muuta olet joka päivä mielessä ja ikävä kokoajan... Tunnetko samoin minua kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten sen kertoisin? Vakavissani olen ja rakastan sinua en voi ajatella ketään muuta olet joka päivä mielessä ja ikävä kokoajan... Tunnetko samoin minua kohtaan?

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä

        Rakas 💗💗💗 yritetään olla kun nähdään niin helposti lähestyttäviä toisillemme.


      • Anonyymi

        Toisen ihmisrn omistaminen ei ole mahdollista vaikka niin moni haluaa avioliiton omistussuhteena käsittää mä en sillai halua omistaa mitään mitä en ole hankkinut tai tienannut työlläni ja avoliitto on se suhdemuoto joka on minulle mieleisin siksi että tarvittaessa voin lähteä koko tilanteesta sen ihmeemmin elämääni enempää pilaamatta jaksa saatanan oikeudenkäyntejä sen takia ettei toinen halua päättää suhdetta vaikka se ei edes toimisi ylättävänkin moni lienee kateellinen jo pelkästään toimivasta parisuhteesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi niin on tainnut käydä... Yritin kyllä korjata töppäämisiäni jälkeenpäin mutta koit ne varmaan erillä tavalla... Olen pohtinut jälkeenpäin että niin se varmaan oli. En kuitenkaan haluaisi jäädä kaveriksi haluaisin että yritettäisi vielä koska tässä on kuitenkin paljon tunteita pelissä... Ei anneta ylpeyden tai periaatteiden pilata sitä se olisi tyhmää... Yritetään molemmat lähestyä toisiamme...

        Kuinka töppäys ihmissuhteessa muka edes on korjattavissa mitenkä tässä tällaisessa tilanteessa tulisi toimia jos oikeasti haluaa suhteen kyseisen henkilön kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka tosissasi olisit valmis yrittämään?

        Korkeintaan yhtä tosissani kuin toinenkin miksi antaa enemmän jos toinen antaa vähemmän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee ja tee oma ketju aiheesta tai merkkaa edes "sivusta".

        En todellakaan edellenkään en keksinyt mitään vaikeampaa tapaa selvittää kuinka voisi olla kohdattavissa ihminen joka voisi olla aidosti musta kiinnostunut edes tutustua tutustumaan kun ei sillai pysty kun kasvotusten sitä on ihan turha kuvitella ettäkö mä suostun tutustumista muutoin edes yrittämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten sen kertoisin? Vakavissani olen ja rakastan sinua en voi ajatella ketään muuta olet joka päivä mielessä ja ikävä kokoajan... Tunnetko samoin minua kohtaan?

        Mä en sillai tunne mitään ketään muuta kui lapsiani kohtaan he ovat ainoat joista voin olla täysin varma että he eivät ainakaan petä minun luottamustani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas 💗💗💗 yritetään olla kun nähdään niin helposti lähestyttäviä toisillemme.

        Mä en tapaa ketään missään muualla kun korkeintaan kotonani jos asia millään tapaa liittyy siihen että haluaa parisuhdetta kanssani yrittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tapaa ketään missään muualla kun korkeintaan kotonani jos asia millään tapaa liittyy siihen että haluaa parisuhdetta kanssani yrittää

        Joo sopii. Voin tuoda kahviakin 😊


      • Anonyymi

        Haluaisitko "omistaa"? Minä nimittäin olisin täysin sinun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko "omistaa"? Minä nimittäin olisin täysin sinun.

        Se ois ihanaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sopii. Voin tuoda kahviakin 😊

        Kahvittelemme perinteisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ois ihanaa...

        Olen yksinoikeudellasi


    • Anonyymi

      Totanoin, inttäkää menkää vaikka inttiin tai johonkiki. Aivan sama. menkää, lähtekää joskus jonnekin, poistukaa.

      • Anonyymi

        Mene itse jos ärsyttää. Tie on vapaa sinulle.


      • Anonyymi

        Mene sinä siitä neuvomasta.
        Mene vaikka inttiin.


      • Anonyymi

        Ihmisellä ei mene kovin hyvin, jos se kuvittelee näitä trollaavan miehen puutaheinääaloituksia todelliseksi kahdenvälisiksi keskusteluiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä siitä neuvomasta.
        Mene vaikka inttiin.

        Liian vanha sinne. Sinä taasen kuulostaa nuorelta sielulta. Tukka pois ja inttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian vanha sinne. Sinä taasen kuulostaa nuorelta sielulta. Tukka pois ja inttiin.

        Minä menen Lottakanttiiniin.


      • Anonyymi

        Tällä tarkoitat mitä


    • Anonyymi

      Rakkaus kasvavana voiman lähteenä. Joku viisas sanoivetuxen olevan vakio. Kanttaa sekin, jollei muuta ole. Suvinkaa ahdistus söisenki siitä edhuijari. Tääläki sekoilee. Sanoikin jollei hänniineimuutkaan minua saa. Mikkeli ykösis. Enkä juttusille pysähtynyt päinvastoin liian osuvasti läpinäkyvä

      • Anonyymi

        Sekoiletko itse vai oletko kännissä ei tarvitse vaivautua ottamaan yhteyttä en ota eparisuhteeseen kanssani ihmistä jolle alko on tärkeämpi kuin parisuhde


    • Anonyymi

      Nyt meni sekavaksi.
      Pitäisi tavata ja jutella, keskustella ajatuksella ja kunnioituksella.
      Kun syvästi ajattelin ja kuuntelen itseäni:
      Rakastuin sinuun.
      Nyt vain koetan suojella itseäni ja todella herkkiä tunteitani. Yksin.
      Etten mene rikki.

      • Anonyymi

        Pitäisi kyllä tavata. Kuka ottaa sen ensimmäisen askeleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi kyllä tavata. Kuka ottaa sen ensimmäisen askeleen?

        Mies vie.


      • Anonyymi

        Minäkin haluaisin nähdä ja jutella... Tuntuu ikävältä ajatella että olen syyllinen jos sulla on tunteet herkillä. Haluaisin että sulla olisi rauha ja onni ja muutenkin kaikki hyvin... Ja jos jotain on niin haluaisin kuunnella ymmärtää ja auttaa.


    • Anonyymi

      Mä en pidä ketään ihmistä kummempana miksi pitäisi pitää minään jos en olisi koskaan seurustellut ni mä olisin tähän ikään jo ikuinen poikamies ihmiset on niin outoja julmia kylmiä hyväksikäyttäviä toisiaan kohtaan en mä sitä sano ei munkaan apu täysin pyyteetöntä ole mä tykkään toisinaan auttaa siksi josko edes se kannustaisi toista yrittämään edes

    • Anonyymi

      noist vaihtoehdoista : TUULIVIIRI

      Mut se on sun horoskoopin mukaan, ailahteleva ja puolelta toiselle keinahteleva.
      Ei aina huono homma :-))

      • Anonyymi

        Ap ei ole vaaka. Toivottavasti löydät vaakasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap ei ole vaaka. Toivottavasti löydät vaakasi.

        Saanko kysyä mikä ap on horoskoopiltaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko kysyä mikä ap on horoskoopiltaan?

        Jupiterin lempilapsi, se optimistisia kaikista. Hiukan menevä ja vähän vaikeakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jupiterin lempilapsi, se optimistisia kaikista. Hiukan menevä ja vähän vaikeakin.

        Eli nainenkin jousimiehenä tai vesimiehenä on mies tuon horoskoopin mukaan siis. -sivusta.


    • Anonyymi

      pidän.. erikoisia signaaleja. tykkäät selkeesti sitten otat etäisyyttä 😊 syynkin tiedän. mut kai sä koittelet onko sulla viä menekkiä 😁

    • Anonyymi

      Miten itse kuvailisit itseäsi? Onko tunteesi pysyviä? Onko toimintasi niiden kanssa johdonmukaista?

      • Anonyymi

        Taidatkin olla väärä. Horoskooppi ei täsmännyt koska hänen horoskoopin tiedän ja sen horoskoopin planeetta ei ollut jupiter kun tarkistin asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidatkin olla väärä. Horoskooppi ei täsmännyt koska hänen horoskoopin tiedän ja sen horoskoopin planeetta ei ollut jupiter kun tarkistin asian.

        Mikäs hänellä sitten on? Tarkistin sitten minäkin omani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs hänellä sitten on? Tarkistin sitten minäkin omani.

        Kohteeni on rapu ja itse olen kaksonen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohteeni on rapu ja itse olen kaksonen...

        Älä vie keneltäkään ääntä. Pysy kaltaistesi ihmisten parissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohteeni on rapu ja itse olen kaksonen...

        Nuo horoskoopit osuvat, mutta luulen ettei hän usko horoskooppiloruihin.


    • Anonyymi

      Joo, niin minäkin.
      Ei täsmää minullakaan.

    • Anonyymi

      Ehkä jonkin verran pelailet ja kokeilet olisiko muu vaihtoehto paremoi.

    • Anonyymi

      Sä oot kyllä semmoinen tuuliviiri-geimeri ettei järkee. Jatka vain omalla tyylilläsi. Ei siinä mitään pahaa ole. Toimiva tyyli kuitenkin.

      • Anonyymi

        Jaa. Jatketaan sitten...


    • Anonyymi

      Hei mies, pidätkö itseäsi taitavana pelailijana kun esität naista maanisesti useita kertoja päivässä aloituksia tehden ja keskustelet itsesi kanssa joutavia? Arvostelukyvyttömät voi pitää näitä gallupeita ja feikkivuoropuheluita todellisina, muut nauraa tälle jatkuvalle jaakaukselle

      • Anonyymi

        Hei transsukupuolinen, pidätkö itseäsi fiksunakin? Luulet vaan. Muille käyttäydyt tyhmänä ja skitsofreenisena. Kukaan ei välitä sinusta ja huomiohuoraat täällä sen vuoksi. Olet nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei transsukupuolinen, pidätkö itseäsi fiksunakin? Luulet vaan. Muille käyttäydyt tyhmänä ja skitsofreenisena. Kukaan ei välitä sinusta ja huomiohuoraat täällä sen vuoksi. Olet nolla.

        Tämä on just tällainen avuttoman luonnevikaisen yritys mitätöidä toinen ihminen ”kukaan ei välitä sinusta kaikki vihaa sinua mene pois kyynel kyynel kyynel byää ynnynnyy” sekä toisekseeen trans-sukupuolinen…? Just, burn..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on just tällainen avuttoman luonnevikaisen yritys mitätöidä toinen ihminen ”kukaan ei välitä sinusta kaikki vihaa sinua mene pois kyynel kyynel kyynel byää ynnynnyy” sekä toisekseeen trans-sukupuolinen…? Just, burn..

        No itseasiassa sinua kyllä taitaa koko palsta vihata😁 Ja liekkö sitten tuolla irl edes on ystäviä, kun täällä notkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itseasiassa sinua kyllä taitaa koko palsta vihata😁 Ja liekkö sitten tuolla irl edes on ystäviä, kun täällä notkut.

        Minä nilkutan oman roolini loppuun saakka, ei ole ystäviä ei ole kukaan puolella ei ole mitään muuten vaan kovaa vaivannäköä kenen kanssa sanoja vaihtaa ja keitä on vaan kuuntelevinaan, että ahaa jahaa olet varmasti tosi tärkeä linkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä nilkutan oman roolini loppuun saakka, ei ole ystäviä ei ole kukaan puolella ei ole mitään muuten vaan kovaa vaivannäköä kenen kanssa sanoja vaihtaa ja keitä on vaan kuuntelevinaan, että ahaa jahaa olet varmasti tosi tärkeä linkki

        No jos se on sinun elämäntarkoitus, niin mikäpä siinä. Voit sitten kuolinvuoteella muistella saavutuksiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos se on sinun elämäntarkoitus, niin mikäpä siinä. Voit sitten kuolinvuoteella muistella saavutuksiasi.

        Tai muiden saavutuksia, mistä sitäkään ikinä tietää😱


    • Anonyymi

      Hah hah kun jotkut ymmärtäisivät suhtautua näihin miehen kökköihin naislarppauksiin viihteenä, mutta kulttuurinen naisviha ei ainakaan viisasta ketään, vaan nämä minä olen tällainen ja tällainen- tirkistelyt tuntuu kiehtovan

      • Anonyymi

        Kovin ovat uponneet useampaan. Joukossa tyhmyys tiivistyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin ovat uponneet useampaan. Joukossa tyhmyys tiivistyy.

        Niin se taitaa olla, mutta meininki tuntuu kuitenkin enemmän sellaiselta kollektiivisella itsensä huijaamiselta, eli periaatteessa ymmärretään, että nämä aloitukset on sitä itteään, mutta vanhasta tottumuksesta tullaan tiiraamaan. Sääliksi käy jotenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se taitaa olla, mutta meininki tuntuu kuitenkin enemmän sellaiselta kollektiivisella itsensä huijaamiselta, eli periaatteessa ymmärretään, että nämä aloitukset on sitä itteään, mutta vanhasta tottumuksesta tullaan tiiraamaan. Sääliksi käy jotenkin

        Näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin.

        Joku tässä illuusiossa on sitten aivan elintärkeää ilmeisesti vai eikö ylpeys anna vieläkään periksi. Voi raasuja


    • Anonyymi

      Oikea termi ei ole viha, Inho on eri tunne kuin viha.

      Tuntemukset voivat olla esim:

      Vastenmielisyys ja välinpitämättömyys.

      • Anonyymi

        Miksi inhoat minua?


      • Anonyymi

        Vähän samoin itsellä. Jossain vaiheessa tunsin vihaa, ja vasta hiljattain oli vielä yksi lievempi vihanpuuska joka meni ohi, kun kerroin asian ja sain kokonaisuudessaan annettua takaisin. Nyt on enää jäljellä inho, vastenmielisyys ja välinpitämättömyys. - mies sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samoin itsellä. Jossain vaiheessa tunsin vihaa, ja vasta hiljattain oli vielä yksi lievempi vihanpuuska joka meni ohi, kun kerroin asian ja sain kokonaisuudessaan annettua takaisin. Nyt on enää jäljellä inho, vastenmielisyys ja välinpitämättömyys. - mies sivusta

        Ihanko totta? Tällainen lievä raivonpuuska saattaa olla hyvin maltillinen arvio tiettyjen tyyppien kohdalla. Mitä tulee näihin naisille kostamisiin, niin itsesi kanssa kirjoittelu ja omien aloitusten, kuten tämäkin on spämmäys saattaa toki sinulle olla jokin elämääsi kokemaa turhautumista hyvittävä toimenpide. Toiset tiiraa näitäkin ihan jänninä, kun mies blaastaa itse itselleen mitä misogyynisiä kuvitelmia milloinkin mieleen juolahtaa ja kyselee, mitä se nainen sulle teki. Jos tuo ei ole naisvihan muoto niin eipä siinä🙄


    • Anonyymi

      Näen vähintään tähtenä.
      Mikäli, oikeeNAPANI
      R
      A

    • Anonyymi

      Ei se mitään! Leikkihän vasta nyt kunnolla alkoi. Peli muuttui niin kivaksi omalta kannalta että pelataan vaan. Kyllä mä kestän. Ei malta enää edes lopettaa. Peliä vaan!

      • Anonyymi

        Olen aika voitontahtoinen. Mä voitan tän pelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aika voitontahtoinen. Mä voitan tän pelin.

        Tahtoa pitää olla, vaan sekään ei yksistään aina riitä.


      • Anonyymi

        Kiitos, mutta en tarvitse tsemppiä. Voitan silti😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, mutta en tarvitse tsemppiä. Voitan silti😘

        Voittaisit edes joskus itseäsi, matkija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voittaisit edes joskus itseäsi, matkija.

        Miten sinua hyvä piinattu sielu kiinnostaa nämä äijän monologit näin paljon ja missä kohtaa leikkaa kommentointikynnys yli?


    • Anonyymi

      Tunnut olevan tajuton siitä hämärästä, joka leijuu ympärilläsi ja torjuu edistysaskeleita, se on ylimielisyyttä, joka herättää omituista ärsytystä. Huomaan läsnäolosi, mutta siinä kaikki, sillä kiinnostumaton tapasi olla säilyttää etäisyyden. Levottomuuttakin tuon mahdottomuuden edessä.

      • Anonyymi

        Teki silloin väärin ja maksaa siitä nyt.


      • Anonyymi

        No olipa syvällistä...


    • Anonyymi

      Sitähän juuri

      • Anonyymi

        Olet väärässä.


    • Anonyymi

      Hienosti varmaan olet puhuttanut naisena tunnetta ja tarinaa kalastava mies tyyppejä nolaamaan itsensä viisastelulla, en jaksa edes lukea, ehkä sillä sen perkuu tulee repimään kuten ennenkin puspus

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys!! Usein puhutaan hyvin negatiiviseen sävyyn kyseisestä aiheesta. Naisen ja miehen välissä kuuluu olla määrätynlaista kemiaa, huumorilla tai ilman johtuvaa kiinnostusta. Suhtautumisen täytyy olla tervettä ja kummankin ymmärrettävä tilanteen todellisuus ja totisuus, tunne elämässä pienikin harha askel saattaa jättää toiselle ikävän kokemuksen, vaikka pidetään toisesta aivan oikeasti. Pelaaminen tai mitä nimeä kukin käyttää kuuluu arkielämään silloin kun ihastus saapuu miehen ja naisen luokse vierailulle, katsellaan toista ihaillen, mietitään kuinka söpöt huulet toisella on, ja kuinka kaikki mitä toinen puhuu ja miten ilmehtii, näyttää hyvin houkuttavalta. Ihastuminen ei ole pelaamista, paitsi jos se on jollakin tavoin tarkoituksen hakuista viehätyksen mittauttamista, ihminen ei voi tunnetilaansa pysäyttää, eikä käytöstään täysin muuttaa ihastuksen kohdatessa. Ihmiselle tulee ihastuksen koittaessa monenlaisia ajatuksia, jotka ajan kanssa joka pyyhkiytyvät ta i vahvistuvat, se ettei asiat aina johdakkaan kummalekkin toivottuun lopputulokseen on normaalia ja viisasta käytöstä. normaalit ihmiset tämän tiedostavat ja vaikka sydänsurut ei tunnu mukavilta, ne kuuluvat elämään. Eikä ole tuuliviirimäistä käytöstä jos pitää toisesta ihmisestä, mutta ei lankea toisen syliin vaan valitsee elämässään toisenlaisen tien, omaan onneensa. Elämässä mukavinta on silloin, kun syvä ihastuminen muuttuu moleminpuoleiseksi haluksi ja tahdoksi tehdä asian eteen yhteiset ratkaisut, ja sotkea mukaan se kiintymys ja intohimo minkä toinen saa aikaiseksi. Siitä syntyy rakastava ja ymmärtävä suhde jonka aikaan sai rohkeus lähestyä toista luonnollisella ja kokeilevalla käytöksellä.
      https://youtu.be/noLAdkr7WzY

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe