Miten koksaamon työntekijöitä voi edustaa kommari joka ei päässyt teollisuusvaaleissa 41 äänellä jatkoon ja erotti vaaleilla valittu?
Puolustakaa vajaat.
Luottamusmies
5
383
Vastaukset
- Anonyymi
Ammattiyhdistystoiminta ei ole enää tätä päivää. Itselläkin kesti 20v tajuta se, kunnes erosin liitosta. Antaa niiden kopilla tapella kuka on kommareista kovin.
- Anonyymi
No on aina näitä ns nuolijoita joka asiassa.älkää ikinä ruvetko näihin hommiin.yritä puolustaa toisia kun työnantaja loppujenlopuksi sanelee kaikki.eli mitä tästä opimme.no sen ainakin että ns vahvempi taho voittaa.sama pätee myös muussakin asiassa.esim lestanafia hallitsee raahea.kaikki sen tietää mutta ollaan kusisukassa hävetkää.miksi annatte näin mennä.no teissä ei ole loppujenlopuksi miestä eikä naista näitä vastustaa.mikä teitä vaivaa.
- Anonyymi
Niin loppujenlopuksi työnantaja maksaa kaiken. Jopa teidän kommunistien pelleilyt. Onko tää sitä kommunistilestojen mafiaa?
- Anonyymi
41 lammasta vielä löytynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329