on unohtanut juurensa joka on suomalaisilla ihmisillä=kristinusko ja raamattu. Sen mukaan sääntömme ja lakimme on tuleet ja yhteiskuntaa rakennettu. Se on kumma juttu että heti kun olet käynyt esim yliopiston sinusta tulee ateisti vaikka missään yliopiston kirjassa ei ole todistusta siitä että jumalaa ei olisi koska siellä ei voi olla koska sitä ei ole todistettu eikä sitä koskaan todennäköisesti myöskään todisteta. Ateismi johtuu ihmisen ylimielisyydestä jossa hän luulee olevansa nyt koulun jälkeen osa sitä älykkäämpää kansanosaa joka tietää kaikesta kaiken joka taas osoittaa että ihmisen täytyy olla tyhmä tai harhauskoinen. Ateismi on yhtä tyhmää kuin sen avaruuslentäjän lausunto joka nousi maan ilmakehän ulkopuolelle ja todisti ei näkynyt jumalaa tai yhtä tyhmä kuin maan kamaralla taivaalle katsova ihminen joka ei näe ufoja joten mitään elämää millään muulla planeetalla ei voi olla ja jos näytät todisteita että itseasiassa maan kaltaisia planeettoja on valtava määrä vedotaan siihen ettei kukaan pääsisi tänne. Miksei muka? koska ei laitetta ole vielä keksitty. Niin ihminen ei ole keksinyt laitetta mutta joku muu voi olla. Ateistilla on kova luotto ihmisen ylivertaisuuteen ja älykkyyteen joka on ikävä kyllä tyhmyyttä ja ymmärtämättömyyttä.
Näyttää siltä että ihminen
Anonyymi-ap
2
210
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen aivopesty palvokoon kaikkea haluamaansa vapaasti. Toivottavaa olisi, että he eivät kuitenkaan tuputtaisi näkemyksiään turhan paljon ulkopuolisille.
Itse en esimerkiksi pidä siitä, että ihmiset soittavat ovikelloani ja tarjoavat maailmankatsomustaan minulle. Pari tällaista ihmistä ilmestyi kerran oveni taakse ja kun avasin oven, he sanoivat: "Haluaisimme keskustella vähän Jeesuksesta."
Sanoin: "Keskustelkaa vaan kaikessa rauhassa" ja suljin oven.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662328Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381903Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣291646Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1761603Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.991479Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851253Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1281226Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251146En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9962- 77959