Lattian äänieristys kerrostalossa

Anonyymi-ap

Alakerran naapurini taas sanoi että kuuluu kun kävelen yläkerrassa ja en kyl ymmärrä mitä pitäs tehdä. Kun laminaatti lattian alla edellinen muovimattoke niin miten se voi kuulua. En voi kauheesti laittaa mattojakaan koska niistä tulee tomua ja minulla on astma, oisko kellään mitään neuvoja antaa.

5

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan tarkoitti semmosta rakenteiden kautta välittyvää ääntä, sillä laminaatien päällä kuulemista tuskin kuulee ellet sitten kävele kovapohjaiset kengät jalassa. En osaa sanoa pystyykö mitään tekee, tuskin. Minusta nää on normaaleita elämisen ääniä eli sun naapurin pitäis vaan oppia sietään tai sitten muuttaa rivariin tai okt:oon.

lajijasuris

• Anonyymi

Ei minulla kenkiä jalassa ole, sukkasillaan kävelen. Ja jos laminaatin ja muovimattokkeen väliin on pitänyt laittaa joku äänieristys harso ja se on jäänyt pois en minä sille mitään voi.eikä lattioita ruveta purkamaan

• Anonyymi

Joo näin mä meinasinkin. Eiköhän se muovimatto aja käytännössä saman asian kuin harso tai kuplamuovi. Mä en en oikein usko, että ääni johtuu just laminaatista. Vai onko niin, että laminaatin vaihdon jälkeen vasta huomautettu äänistä? Se mitä itselle on noi äänet tuttuja, niin olleet semmosta normaalia tömps tömps -tyylistä mikä välittyy ontelolaattojen (huonosti eristetyistä?) saumoista.

lajijasuris

• Anonyymi

Ihmetyttää sekin että yks kaks kuuden vuoden päästä vasta rupee kuulee mun askelten äänen. Ois se luullut aikaisemminkin kuuluvan. En ainakaan aio tehdä mitään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4636
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3095
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      205
      2597
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1529
    Aihe