RIKSUN VAINOTTU ON KÄYNYT HYVINKÄÄLLÄKIN

Anonyymi-ap

Ja sen takia hyvinkääläisiä joutui hänen vainosoppaansa eli kun vainoa piti toteuttaa myös Hyvinkäällä, jotkut joutuivat stalkkaamaan, ja se toi häiriöitä moniin tilanteisiin, tilaisuuksiin.

Nykyään olen finaalissa ja teen vähän lähtöselvitystöitä.

Alkajaiksi annan linkin Riihimäen palstalla olevaan ketjuun.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo

23

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riksun vainottu kävi kaupoissa, kahviloissa, torilla, taidemuseossa, uimalassa, istui puistoissa, kävi Onnensillassa, lääkärissä, hammaslääkärissä, autohuollossa, ym. Joka paikkaan vaino tuli mukaan. Ja poliiseille lisää töitä, kun minua piti seurata ja vähän muutakin tehdä.

      Pahiten kärsivät kansalaisopiston kurssit. Niistä erikseen.

      • Anonyymi

        Silloin kun olin vielä työelämässä, ei erityisempää tapahtunut. Enkä muistaisi, jos olisi. Riesa hyvinkääläisille minusta tuli v.2010 jälkeen. Laitan tänne linkin zombivuosiini, jolloin olin riksulaisten säälin varassa. Miten tilanne loppui, muuttui ja suuntasin Hyvinkäällekin. Kannattaa lukaista, niin ymmärtää taustan Hyvinkään tapahtumille.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17882332/psykologista--tuli ex-ja-kummajainen


    • Anonyymi

      Nyt kun taas oli "ilmennyt aivotoimintaa"halusin päästä kiinni entiseen elämääni. Ei enää töihin, mutta muuten.

      Hyvinkään opistossa oli jotain "senioriluentoja". En muista tarkkaa oikeaa nimeä. Opettaja oli Anna "joku". (Suurkiitokset hänelle) Vuosiluvut olivat kai 2011 - 12 tai vuotta myöhemmin.

      Miten vaino sekoitti tilannetta. Ensimmäisellä jaksolla katselimme TV-taltiointia yliopistoluennosta. Joimme kahvit. Sitten keskustelu.

      Minua varten sinne oli tullut stalkkeri, kaksikin. Ainakin toinen tuijotti minua koko ajan silmiin. Istui takaseinällä, joten paikan vaihto ei minua auttanut.

      Kahvitarjoilun aikana jouduin jättämään mukin pöydälle, kun hain maitoa tai pullaa. Kolarivaurioitunut käteni ei jaksanut pitää mukia pitkää aikaa. Tänä aikana stalkkeri pani huumaavaa ainetta mukiini. Tiedän sen aivan varmasti.

      Kahvin juonnin jälkeen olin sitten vauhdikas ja puhelias ja kontrolloimaton.

      Tämä stalkkeri oli pitkä, hoikahko nainen. Kevät lukukaudella hänellä kontrolli petti. Kävi käsiksi, raahasi vessaan ja uhkasi hukuttaa pyttyyn. Päästeli muutenkin kovia haukkumisia ja uhkauksia.

      Se siitä. Joka tapauksessa minun läsnäoloni takia luentotilaisuus meni puoliksi pilalle.

      • Anonyymi

        Opistossa oli rinnakaiset senioriryhmät. Kerran kuukaudessa oli yhteisluento. Kävin sitä ennen kahvilla ja huume on kuppiini jo ennen luentoa. Tapahtui sellaisia ihmehässäköitä, jotka veivät huomioni ja tämä pitkärouva sattui juuri silloin kohdalleni. - Kerran menin suoraan luentosaliin. Pitkärouva tuli perässäni."Et juonut kahvia. Nyt juot sitten tämän veden. Siellä oli kannussa vettä ja vieressä mukit. Minun nähteni pani mukiin jotakin ja pakotti juomaan.

        Ihan varmasti joka kerta munasin itseni. E-ase häirintääkin oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opistossa oli rinnakaiset senioriryhmät. Kerran kuukaudessa oli yhteisluento. Kävin sitä ennen kahvilla ja huume on kuppiini jo ennen luentoa. Tapahtui sellaisia ihmehässäköitä, jotka veivät huomioni ja tämä pitkärouva sattui juuri silloin kohdalleni. - Kerran menin suoraan luentosaliin. Pitkärouva tuli perässäni."Et juonut kahvia. Nyt juot sitten tämän veden. Siellä oli kannussa vettä ja vieressä mukit. Minun nähteni pani mukiin jotakin ja pakotti juomaan.

        Ihan varmasti joka kerta munasin itseni. E-ase häirintääkin oli.

        Viimeisen seniorikertamme jälkeen pitkä rouva naulakolla kertoi minulle nimensä, taustayhteisönsä nimen ja ettei siellä hyvää minusta ajateltu. Yhteisön nimi oli vieras ja unohdin sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeisen seniorikertamme jälkeen pitkä rouva naulakolla kertoi minulle nimensä, taustayhteisönsä nimen ja ettei siellä hyvää minusta ajateltu. Yhteisön nimi oli vieras ja unohdin sen.

        Kevät päättyi huvimatkaan vanhan ruukin alueelle. Kun tulin parkkipaikalle linja-auton luo, muutamat kurssikaverit tulivat sanomaan , etten voi lähteä mukaan. Ja pyysivät, että pysyisin Riihimäellä.

        Koska olin maksanut retken, uhallakin lähdin. Oli epämiellyttävä ja opettavainen reissu. Nyt myöhemmin osaisin sanoa, että jouduin joukkopsykoosissa olleen porukan ohjeiden mukaisen stalkkauksen kohteeksi. (Muutama senioriryhmämme opiskelija oli mukana.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kevät päättyi huvimatkaan vanhan ruukin alueelle. Kun tulin parkkipaikalle linja-auton luo, muutamat kurssikaverit tulivat sanomaan , etten voi lähteä mukaan. Ja pyysivät, että pysyisin Riihimäellä.

        Koska olin maksanut retken, uhallakin lähdin. Oli epämiellyttävä ja opettavainen reissu. Nyt myöhemmin osaisin sanoa, että jouduin joukkopsykoosissa olleen porukan ohjeiden mukaisen stalkkauksen kohteeksi. (Muutama senioriryhmämme opiskelija oli mukana.)

        vuosiluku oli 2012- 13.


    • Anonyymi

      Kun oikeasti olin ainakin ollut hyvin älykäs, korkeasti koulutettu, monipuolisesti lahjakas, pitkän zombikauden jälkeen aivoni janosivat entisenlaisia virikkeitä, tietoa, sivistystä , kulttuuria eikä niitä ollut riksussa saatavilla, ei minua mikään pidellyt. Hyvinkäälle palasin.

      Nyt menin seuraamaan tallenteita Studia generalia luonneoista. (Pitkä rouva oli käynyt edellisellä kaudella seuraamassa niitä. Käy vihjeestä.)

      Heti ensimmäisellä kerralla oli kummallista, kun käytävällä odoteltiin sisäänpääsyä. Jouduin erikoishuomion kohteeksi ja pienen parisuhdenäytelmän yleisöksi. Videoesityksen suurelta screeniltä sain rauhassa seurata.

      Seuraavilla kerroilla jouduin piilottelemaan, menemään sivuovesta sisään ja salissakin häirittiin. Jouduin karkuunkin lähtemään.

      Paikalliset järjestäjät olivat vaativat minulle porttikieltoa. Ylemmän taustajärkkärit yliopistolta sanoivat, ettei semmoista voi tehdä. En ole syyllistynyt mihinkään. Ihan olivat paikanpäälle yleisön eteen neuvottelmaan. - Jäin vapaa ehtoisesti pois.

      Nämä studia generalia näytökset lopetettiin tämän jälkeen. On oma epäily syystä.

      • Anonyymi

        Tämän jälkeen ihan vaan paikalla olemiseni aiheutti muilla häiritsevä käyttäytymistä parissa kulttuuritilaisuudessa.

        Luovuin. Mutta tietenkin keksi mennä muualle. Menin Helsinkiin Porthanian tiedekulmaan seuraamaan paneeleja. -

        Ei kuulu enää Hyvinkään palstalle.


    • Anonyymi

      Muumit kadonneet kun inkkarit istui kanooteissaan !

      • Anonyymi

        voisitko suomentaa

        Nyt käsitän niin, että muumi=minä ja inkkarit=stalkkerit, joita sinä ihailet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voisitko suomentaa

        Nyt käsitän niin, että muumi=minä ja inkkarit=stalkkerit, joita sinä ihailet

        En ole keksinyt omasta mielikuvituksestani gang stalking vainoa

        https://targetedindividualsFinland,wordpress.com


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mene nyt hoitoon hyvä ihminen
      Ei täällä saa kuleksia ihmisten joukossa .

      • Anonyymi

        En ole siellä kuleksinut "ihmisten" joukossa enää vuosiin. Kirjoitin tänne noista yrityksistä päästä entiseen tavalliseen elämääni, että selviäisin pelkän linkin antamisella pariin muuhun paikkaan. - Nämä kuvaamani yritykset tapahtuivat 10 vuotta sitten seniorien joukossa, Mahtaako heillä muisti toimia enää.

        Stalkkaus on voimissaan niissä harvoissa paikoissa , joissa olen pakosta käynyt palveluita ostamassa. Hammaslääkäri Jaakosta kirjoitinkin.

        gang stalking vainossa tavoitteena on tuhota ihminen fyysisesti, psyykkisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti. Ovat saavuttaneet tavoitteensa. Olen finaalissa. Ja löytyi vielä pilkkaajakin loppumetreille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole siellä kuleksinut "ihmisten" joukossa enää vuosiin. Kirjoitin tänne noista yrityksistä päästä entiseen tavalliseen elämääni, että selviäisin pelkän linkin antamisella pariin muuhun paikkaan. - Nämä kuvaamani yritykset tapahtuivat 10 vuotta sitten seniorien joukossa, Mahtaako heillä muisti toimia enää.

        Stalkkaus on voimissaan niissä harvoissa paikoissa , joissa olen pakosta käynyt palveluita ostamassa. Hammaslääkäri Jaakosta kirjoitinkin.

        gang stalking vainossa tavoitteena on tuhota ihminen fyysisesti, psyykkisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti. Ovat saavuttaneet tavoitteensa. Olen finaalissa. Ja löytyi vielä pilkkaajakin loppumetreille.

        HALUAN KIINNITTÄÄ HUOMIOTA SIIHEN, ETTÄ GANG STALKING VAINOA ON TOEUTETTU MYÖS HYVINKÄÄLLÄ. Osaan kertoa siitä, kun olin kohde. Kyllä sitä toteutettiin paikallisinkin voimin.

        Koska tahansa voi alkaa uudestaan, luultavasti e-häirintään painottuen, kun se vaatii vähemmän ihmistyövoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HALUAN KIINNITTÄÄ HUOMIOTA SIIHEN, ETTÄ GANG STALKING VAINOA ON TOEUTETTU MYÖS HYVINKÄÄLLÄ. Osaan kertoa siitä, kun olin kohde. Kyllä sitä toteutettiin paikallisinkin voimin.

        Koska tahansa voi alkaa uudestaan, luultavasti e-häirintään painottuen, kun se vaatii vähemmän ihmistyövoimaa.

        Siis että Hyvinkäällä on valmius stalkkaamiseen, kun vaan tulen sinne.Kävin äskettäin.

        Tällaisessa olette olleet mukana
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo


    • Anonyymi

      YKSITYISYYDEN SUOJA EI TOIMI MINULLA.

      Yksi juttu, johon en ole saanut/keksinyt selitystystä, miten sen toimii. Eli kaikki, mitä puhun kuullaan muualla. Miten yksittäiset ihmiset voivat kuulla? En tiedä. Palaute on yksiselitteistä. Eli tiedetään, mitä olen puhunut.

      V.2013 kesällä kävin neurologilla. Menin neurologisten oireiden takia. Niitäkin oli. Mutta oli e-häirinnällä aiheutettuja vaikutuksia, joista minulla ei silloin ollut tietopohjaa.

      MITÄS TÄMÄ HYVINKÄÄSEEN LIITTYY. No sitä, että menin parin päivän sisällä Sveitsin uimalan saunaan. Siellä oli 2 naista. Kyselivät toisiltaan tyyliin :oletko tiennyt, että.... Ja kyselivät samoja asioita kuin minä neurologilta. -Soitin siskolle ja kerroin tapahtuneesta: miten ne voivat tietää, mitä olen lääkärin kanssa keskustellut. -Sen tiesin jo tuohon aikaan, että puheluni kaapataan. Sitä kautta kai tämä levisi. - Kun tämän jälkeen menin Sveitsin uimalaan, saunaan, jouduin siellä aggressioiden kohteeksi. - Kun sittemmin menin uimalaan, ihmiset joutuivast ihmettelemään, miksi saunat suljettiin kesken päivän . Siivooja ilmoitti syyksi minut. Ovet avataan, kun minä olen lähtenyt, ....ja muutakin...

      Uimala oli yksi paikka, jossa vaino ilmeni.

      • Anonyymi

        P.S. kyselin neurologilta joitakin hyvin harvinaisia asioita. Niistäkin naiset saunassa puhuivat. Eli ei selity sillä, että hyvin tavallisina asioina niistä olisivat keskustella ketkä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. kyselin neurologilta joitakin hyvin harvinaisia asioita. Niistäkin naiset saunassa puhuivat. Eli ei selity sillä, että hyvin tavallisina asioina niistä olisivat keskustella ketkä vaan.

        Ihan vaan tiedonhalusta kysyn, kuuleeko siellä kukaan puhumisiani? Näkeekä siellä kukaan TosiTV:tä kotoani joltakin näytöltä, esim . kännykän? - Riihimäellä on yleistä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vaan tiedonhalusta kysyn, kuuleeko siellä kukaan puhumisiani? Näkeekä siellä kukaan TosiTV:tä kotoani joltakin näytöltä, esim . kännykän? - Riihimäellä on yleistä,

        oletko itse muka älykäs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko itse muka älykäs?

        En oikein ymmärrä kysymyksen tarkoitusta.

        Olen n.80kymppinen, vainolla tuhottu. Olen ollut hyvin älykäs, sellaista mensan luokkaa. Ja on tutkijakoulutuskin, vaikka niitä hommia en sitten tehnyt.

        Minulla on vaino loppusuoralla, siis elämä loppusuoralla. Aikani kuluksi teen jotakin pientä.
        Tämä, että puheeni kuulla, ihan hiljaiset höpinätkin, on tiedossa täällä Riihimäellä. Kiinnostaisi kuuluuko muuallekin asti. Samoin kotini on 24/7TosiTeevee. Ollut ainakin kymmenen vuotta. Ei ole minun luuloani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein ymmärrä kysymyksen tarkoitusta.

        Olen n.80kymppinen, vainolla tuhottu. Olen ollut hyvin älykäs, sellaista mensan luokkaa. Ja on tutkijakoulutuskin, vaikka niitä hommia en sitten tehnyt.

        Minulla on vaino loppusuoralla, siis elämä loppusuoralla. Aikani kuluksi teen jotakin pientä.
        Tämä, että puheeni kuulla, ihan hiljaiset höpinätkin, on tiedossa täällä Riihimäellä. Kiinnostaisi kuuluuko muuallekin asti. Samoin kotini on 24/7TosiTeevee. Ollut ainakin kymmenen vuotta. Ei ole minun luuloani.

        Minulta on viety yksityisuus todella perinpohjaisesti. Kuuluu gs-vainoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe