Unessa olin naisen seurassa, kun mukaan tuli joku mies. Mies ei tykännyt yhtään, että olin hänen kanssaan. Kasvoissa miehellä oli pigmenttihäiriö ja hän alkoi uhkailemaan ja turhastui läsnäolostani. Hymyilin vain hänelle, olin itsevarma ja sanoin, että ollaan kavereita, mutta tämä ei ollut ok hänelle. Mitähän tämä uni voisi tarkoittaa?
Pigmenttihäiriö miehellä
4
274
Vastaukset
- AnonyymiOletko itse nainen vai mies? - AnonyymiMies 

- AnonyymiKasvot voivat kertoa tunteista tai siitä mitä me todellisuudessa olemme tai oikeastaan ajattelemme olevamme. Vaikka ne kasvot eivät olisikaan omat kasvot. Pigmentti suojaa. ihoa. Aurinko saa ihon suojautumaan rusketuksella.Ehkä pigmenttiläiskä voi kertoa suojan murtumisesta tai siitä, että jotenkin tunnet ettei sitä(suojaa) enää tarvita. Olet sinut sen kanssa ja yrität ystävystyä vaikka toinen kapinoi vielä sitä vastaan. Toisaalta se voi olla merkki tahrasta jota itse ajattelee muiden näkevän sinussa. Ehkä sosiaalisissa tilanteissa naisten kanssa on jotain muuttumassa. Siihen voi liittyä ajatus kenties kaveruudesta koska toistit sitä unessasi. Mutta itse parhaiten unesi tulkitset, toivottavasti symboliikka auttaa sen avaamisessa. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset819772
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1147000
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906017
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään514107
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi794015
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut483995
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503689
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133070
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi573070
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73047