Kuten olette huomanneet niin ilmat lämpenee, sateet vähenee ja marjat alkaa kypsymään. Tehdään tänä kesänä Iisalmen torista paikka missä kuunnellaan toista, autetaan sitä tarvitsevaa, jätetään kaikki panettelu ja joutava räkytys pois niin ehkä huomataan kaiken sujuvan paremmin. Ollaan kiitollisia kaikille jotka tuotteitaan tulevat myymään ja ostetaan niitä tuotteita myös, niin turvaamme näiden yrittäjien toiminnan.
Siis puhdas, ilkivallaton ja reilu meininki kaikkia kohtaan.
Kesä tulossa
25
682
Vastaukset
- Anonyymi
Vältän torilla käymistä, niin kauan kuin kyseinen henkilö siellä luuraa. Ostan marjanikin muualta.
- Anonyymi
Kylläpäs sai asiallinen aloitus tyhjäpäät liikkeelle, voi harmi sentään.
- Anonyymi
Omapahan on asiasi eikä kiinnosta ketään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omapahan on asiasi eikä kiinnosta ketään
Ehkä kiinnostaa torikauppiaita, jos tarpeeksi moni ostaa muualta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kiinnostaa torikauppiaita, jos tarpeeksi moni ostaa muualta.
😁😁😁😁😁
- Anonyymi
Minä ostan marjat torilta ja en välitä pätkääkään kuka niitä myy. Terveisin tyttö vm. 1954
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ostan marjat torilta ja en välitä pätkääkään kuka niitä myy. Terveisin tyttö vm. 1954
Marketeista saat halvemmalla, miksi ostaa torilta kalliimmalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁, hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marketeista saat halvemmalla, miksi ostaa torilta kalliimmalla?
Torilta saa tuoreina marjat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätäpäs tyttö ne marjat pakastimmeen ja tule minun mukkaan, karataan yhessä Reikkaan. Tiällä on liikoo itikoeta.
- Anonyymi
Eihän tuota toria uskalla tulla lähellekään eik ainakaan mitään myymään jos meininki on tuollaista. En kyllä yhtään tiedä mikä siellä kiikastaa.
- Anonyymi
Tidät muttet ole tietävinäsi, ei sitä ainakaan marjoissa ole.
- Anonyymi
Torimyynti on historiaa. Jäänne -50-60 luvuilta.
- Anonyymi
Meinaako kadota reitti ilvoveikolle
- Anonyymi
Ee hetikään marja vielä kypsy,ootettaan n kuukausi,.
- Anonyymi
Nuapurin Marja on jo kypsä, ikkee taetaa olla jo ylj 70.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuapurin Marja on jo kypsä, ikkee taetaa olla jo ylj 70.
🤣🤣
- Anonyymi
Tulkaa hyvät ihmiset nauttimaan jo olevista tuotteista ja lisäähän tulee koko ajan joten ei kun torille.
- Anonyymi
Jotkut marjat kypyy,ja jotkut kuivuu näin se menee!
- Anonyymi
Missä hinnoissa nyt mansikat torilla
- Anonyymi
Jos oot nainen niin tuon laatikollisen mansikoita jos annat pilluu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957