Kuka oli pahamaineinen Nännä-Liisa Haukiputaalla?

Anonyymi-ap

Ilmeisesti tapettiin hirttämällä. Mutta miksi hän oli pahamaineinen? Tietäjät tietää?

8

2530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tuota kysyt jos Tiedät?

    • Anonyymi

      Minä vuonna? 2012? 1780?

    • Anonyymi

      Kellossa oli giljotiini 1700 luvulla. Pyöveli hoiti giljotiinia. Rasvaus ym.

    • Anonyymi

      Haukiputaan ja Kellon historian mielenkiintoisia vaiheita voi lukea mm. paikallishistorian kirjasta nimeltä "Kello merelle soi". Siinä kerrotaan mm. Kellossa sijainneesta giljotiinista ja Takkurannalla olleesta idästä tulleiden sotilaiden pystyttämästä kidutusleiristä isovihan aikaan.

    • Anonyymi

      En ole kuullut Nännä-Liisasta, mutta toisen tarinan mukaan Annalankankaalle oli joskus haudattu joku pahamaineinen nainen jonka väitettiin alkaneen kummitteleen siellä. Olisiko hänet sitten siirretty Kropsuun.

    • Anonyymi

      Nuorempana työn puollesta kropsun saarella kävin ja tyhmänä kun aloin vouhottaa niin sain kokea ei niin mukavia tapahtumia… onneksi oli kanssakokija niin ei ihan hulluuden piikkiin mene. Teltan vetoketju avautu, askelia, kylmän laskeutumista, käsi ”vetaisi” sisäteltan seinää jne.
      Silloin en ollut mitenkään hengellinen ihminen joten vatvoin tapahtumia muutaman viikon. Ymmärsin myös miksi kauhuelokuvissa ihmiset ”jähmettyy” paikoilleen…
      Asia myöhemmin kun tuli puheeksi niin selvisi että kellon aika kummankin yön tapahtumiin oli vielä joku yleinen noitumisen aika? (Klo 3) jne.
      Nykyään Kristus sydämessä asiaan on tullut erilaista perspektiiviä, mutta ei kropsun saari kyllä ilman eksorkismi seuruetta mukana kiinnosta.
      Toisaalta jos ei lähde asioilla leikkimään ja öyhöttämään niin varmasti normi retkeily meininki…

      • Anonyymi

        Kropsun saari on paha paikka, minulla on yksi ja ainut kokemus siellä tapahtuneesta.
        Sinne en telttaa ikinä enää pystytä ainakaan sen jälkeen mitä tapahtui 2014 kesällä kun ajattelin ottaa pikku unet saaren kohdalla,
        Aamu 4 havahdun kun naisen ääni kuiskaa sanoja mistä en saanut mitään selvää tai sitten se johtui siitä kun olin niin unen pöpperössä.
        Kuiskaisen jälkeen oli täysin hiljaista niinkuin meri ja tuuli olisi pysähtynyt ja sitten alkoi kuulua puhetta mistä ei saanut mitään selvää, olin niin peloissani että jähmetyin paikoilleni ja rukoilin ja toivoin tulevaa aamua, ja tämä tapahtui loppu kesästä millon yöt olivat jo pimeitä,
        Näin tilanteesta painajaisia monta kertaa tapahtuneen jälkeen.
        En ole mikään erityinen yliluonnolisddn uskova persoona mutta tiedän mitä tapahtui ja se tapahtui, en toivoisi kenellekkään yhtä karmivaa tapahtumaa mikä minulle sattui.
        Terveisin Haukiputaan merenkäviä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti on totta nämä tapaukset. Moni pieni sielu kaipaa oikeutta Haukiputaan ihmisten takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1253
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      919
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      899
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      884
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      790
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      781
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      769
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      768
    Aihe