Torninosturinkuljettajia koulutetaan Forssassa ja myös Vantaalla. Onko teillä kokemusta kyseisestä koulutuksesta?
Mitkä on mahdollisuudet päästä oppiin tuo homma jos ikää on vaikkapa 55 vuotta. Työllistyminen, millainen majoitus on, vai onko itse järjestettävä jne.
Torninosturikoulutus Forssassa
3
523
Vastaukset 3
- Anonyymi
Forssassa selkeästi laajempi kalusto ja sitä kautta enemmän ajoharjoittelua. Myös erilaisia nostoja pystytään tekemään kun on paljon erilaista nostettavaa. Forssasta valmistuneet on työllistyneet hyvin, toki ainahan se itsestäkin on kiinni. Asunto pitää hommata itse, mutta ne on melko edullisia. Monesti kurssilaiset ovat ottaneet kimppakämpän tai vuokranneet kesämökin.
- Anonyymi
Yksiöiden vuokrat on noin 300 - 350 euroa ja tietenkin sähkö ym. Jos esim. työkkärin kautta on koulutuksessa ja tulee yli 80 kilometrin päästä niin saa korotettua kulukorvausta eli 18 euroa / arkipäivä nettona. Se tekee noin 360 euroa kuussa ja kattaa asumisen liki kokonaan tai kokonaan. Forssaan lähes kaikki tulee niin kaukaa että saa tuon korotetun rahan.
- Anonyymi
Aloituspaikkoja on yleensä 5 - 6 ja hakijoita varmaan kymmenkertainen määrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531383Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1241111Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33872Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593