Onko Kuopion Prismasta

Anonyymi-ap

Mitään uutta tietoa. Moneltako aukeaa maanantaina.

6

418

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moneltakos Tenna tai Anttila aukeaa maanantaina? Monellakohan markalla sais tikkujäätelön? Onks muuten Van Daalit särkeneet kaikki puhelinkopit kun en nyt satu löytämään yhtään? Miks kaikki kulkee jotkut elektroniikkapelit kourassa?
      Hyvin muuten nukutti viime yönä, tuntui ihan kuin olisin nukkunut 40 vuotta.

• Anonyymi

Voe tämä mualima tätä savolaeshuumorin läeskettä! Meekäpoeka sae tuassiisa imelät uamunaarut:D:D

• Anonyymi

Mitä tulee aloitukseen, niin trollit ovat vallanneet tämän keskustelupalstan jo kauan aikaa sitten. Joku tekee, tai tehtailee jokseenkin älyttömiä, tai hölmöjä aloituksia, joissa ei ole mitään päätä, eikä häntää.

• Anonyymi

Ei uutta.
      Kuinka voi olla että Kuopion kokoisen kaupungin Prisman ruokatori ei pysty tarjoamaan asiakkaille kuin perus perunstuotteita, jos niitäkään.
      Kauppakassitilaukset täyttyvät pelkästä perunaruoista sekä makkarasta. Lisänä pussillinen isoja varhaisperunoita.
      Kalaa, päivän keittoa ei koskaan tarjolla vaikka kokeiltu on tilata eri päivinä.
      Kauppakassitilaaja joutuu sokkona vastaanottamaan esim juurikin pelkkää perunaa. Kauppakuittia ei laiteta mukaan.
      Toimituskulut nousevat 23 euroon.
      Aikaisemmin palvelu olj ystävällisyä, soiteltiin ja sai valita mieleisensä ruokatorituotteet.
      Pakkauskulut olivat vain 0.60€.
      Annettu palaute ei vaikuta mihinkään.
      Tosin kuljetus Kuopion Prismasta on nopea.

• Anonyymi

23 euron toimituskulut! Sillähän kävis kerran jo kaupassa, viikon ruokaostosten hinta!

• Anonyymi00006

Jos nyt ee uutta oo, nii vanahoo aenakii. Prisma täättää 30 vuotta tänä vuonna ja niillä on ihan oma historiikkisivu netissä. Mielenkiintosia kuvia, esimerkiks en muistanukkaan että ennen sillä paekalla olj katsastusaseman lisäks Shellin kylymäasema, sama ollu katsastusreissulla ottoo vähä pensookii jos on aato männy läpi katsastuksesta :D En ies muista tuljko ite käätyä tuossa tankkoomassa millonkaan, 1992 lopulla saen kortin ja aaton.

https://peeassa.fi/artikkeli/kuopion-prisman-30-vuotista-taivalta-juhlitaan-koko-vuoden-2026-ajan

Otin Prismasta pullollisen tuota vihreetä juhlalimpparia, tullookohan tästä pullosta vielä kerräilyharvinaesuus, toentaakko tuota ies pallaattoo, vae pitäskö sen kuapissa muistoesineenä arvonnoosua ootellessa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1251
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      798
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      59
      771
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      742
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      26
      729
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      136
      705
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      45
      641
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      564
    Aihe