5 vaihde ei mene päälle mikä vikana ?
Mitä tekee vaihdevaijerit kun niitä on 2kpl?
Honda crv 2003 manual 2,0
11
822
Vastaukset
- Anonyymi
Onko laatikossa vika vai ?
- Anonyymi
Vai missä vika ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai missä vika ?
Vaihdekeppi on myös jäykkä
- Anonyymi
Vaihteet vaijereilla pelaavat,,, sulla on hieman "uudempaa" tekniikkaa jaappanilaisessasi.
- Anonyymi
Tidätkö mitä tekee mikäkin vaijeri ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tidätkö mitä tekee mikäkin vaijeri ?
Hondan vaihelaatikko on tarkka öljyn vaihosta vaikka on manuaali
Vaihda öljyt
- Anonyymi
Mitä. Vaihtensiirto vaijereilla. Miltä vuosisadalta tuo auto on?
- Anonyymi
2003 mallia on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2003 mallia on
hondissa yleensä vaijerilla
- Anonyymi
Mitä siellä konepellin alla laatikon päällä tai vieressä liikkuu kun vaihtelet vaihteita.
Onko niveliä ja puslia näkyvissä?
Nämä pitänyt aina liukkaana rasvoilla kaikissa omissa. Ei pure kiinni.- Anonyymi
ongelma on korjaanu sillä kun kävin öljyn vaihdossa ni alko vaihteet toimiin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817