Harmi kun en voi

Anonyymi-ap

Jutella sun kanssa muualla kuin täällä.

57

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ymmärrä mikset voi?

    • Anonyymi

      Onhan se harmi kun sinua mies niin kaipaan.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Pusut yötä unia auttaa aluksi

    • Anonyymi

      Niinpä, missä muualla haluaisit jutella?

      • Anonyymi

        Jaa, vastaus poistettiin. Haluaisin jutella esim. somessa yksityisviestein tai whatsappissa. Tai ylipäätään jossain kahden kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, vastaus poistettiin. Haluaisin jutella esim. somessa yksityisviestein tai whatsappissa. Tai ylipäätään jossain kahden kesken.

        Mikset sitten juttele siellä? Vai ei ole yhteyttä noissa? -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten juttele siellä? Vai ei ole yhteyttä noissa? -sivusta

        Ei ole yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, vastaus poistettiin. Haluaisin jutella esim. somessa yksityisviestein tai whatsappissa. Tai ylipäätään jossain kahden kesken.

        Laita somessa kaveripyyntö? Ja mennä sinne kahville....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, vastaus poistettiin. Haluaisin jutella esim. somessa yksityisviestein tai whatsappissa. Tai ylipäätään jossain kahden kesken.

        No mikä on sun meiliosoite, niin kirjoitan sulle?


    • Anonyymi

      Kysy haluaisiko hän vaihtaa numeroita? 🙂

      • Anonyymi

        En kysy. En halua kuulostaa tylyltä, mutta kun en siis voi kysyä. Kun todennäköisesti tämä palstalla juttelukin on vain harhaluuloa, eikä hän ole täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kysy. En halua kuulostaa tylyltä, mutta kun en siis voi kysyä. Kun todennäköisesti tämä palstalla juttelukin on vain harhaluuloa, eikä hän ole täällä.

        Ei se silti estä numeron pyytämistä, vaikka hän ei olisikaan täällä. Siis ainakaan, jos tunnette jostain, eikä hän ole vain tyyliin joku kaupan kassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kysy. En halua kuulostaa tylyltä, mutta kun en siis voi kysyä. Kun todennäköisesti tämä palstalla juttelukin on vain harhaluuloa, eikä hän ole täällä.

        Ymmärrän, ei se niin helppoa ole. Ja tilanteita on monenlaisia. Meitä "harhaluuloisia" täältä kyllä löytyy muitakin, tässä yksi. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, ei se niin helppoa ole. Ja tilanteita on monenlaisia. Meitä "harhaluuloisia" täältä kyllä löytyy muitakin, tässä yksi. 🙂

        Täällä myös yksi luultavasti harhaluuloinen ilmoittautuu!


    • Anonyymi

      Kys kyss

    • Anonyymi

      Instassa vaan viestiä niin ne muutkin naiset on tehneet

    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minulla ei ole mitään tarvetta jutella yhdenkään täällä kirjoittavan kanssa, eikä yhdenkään sellaisen kanssa jonka nimen tiedän.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttele heinälle persiissä, voit tutustua heinälle pierasemalla.
        Heinä persiis eka.

        KYTÄT!!!!!!!!!

        RAUHALLISTA ILLANJATKOA, TURVALLISTA.

        https://m.youtube.com/watch?v=7SBvJOeBuFs

        Onkohan sellaisia ätmi sinun asuinpaikkakunnalla ollenkaan? Kyselee huolestunut kansalainen


    • Anonyymi

      Laita mesessä yksityis viestiä 😊

    • Anonyymi

      Voit jutella , kun löydetään yhteys.....
      Haluaisin sinut syliini....ja jutella kanssasi kahdestaan......
      Kädet..... Hiukset ...... Huulet....... Ne kaikki haluan kokee....
      Olet ihanin nainen johon haluun tutustuu..... J

      • Anonyymi

        No miksi et itse ota häneen yhteyttä?

        Sivusta


    • Anonyymi

      No mikset voi jutella

    • Anonyymi

      En tiedä mikä minua vaivaa. Eihän minuun saisi yhteyttä vaikka haluaisi. Olen jotenkin rikki ja väsynyt, enkä halua puhua siitä. Ei mitään menneitä suhteita. Mieheltä naiselle sivusta.

      • Anonyymi

        ...ja haluaisin silti samalla puhua ja olla hänen omansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja haluaisin silti samalla puhua ja olla hänen omansa.

        Lämmöllä kirjoitat. Toivottavasti saat olla hänen omansa vielä.


      • Anonyymi

        Teidän pitäisi nyt vaan viettää yhdessä aikaa, mennä vaikka kävelylle tai jotain. Ei sitä tarvitsisi heti puhua mistään. Huomaisit että eihän siinä naisessa ole mitään pelättävää. Olette hänen kanssaan kuin kaksi marjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän pitäisi nyt vaan viettää yhdessä aikaa, mennä vaikka kävelylle tai jotain. Ei sitä tarvitsisi heti puhua mistään. Huomaisit että eihän siinä naisessa ole mitään pelättävää. Olette hänen kanssaan kuin kaksi marjaa.

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...ja haluaisin silti samalla puhua ja olla hänen omansa.

        Yökx


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämmöllä kirjoitat. Toivottavasti saat olla hänen omansa vielä.

        Hyi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän pitäisi nyt vaan viettää yhdessä aikaa, mennä vaikka kävelylle tai jotain. Ei sitä tarvitsisi heti puhua mistään. Huomaisit että eihän siinä naisessa ole mitään pelättävää. Olette hänen kanssaan kuin kaksi marjaa.

        Paskaaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaaaaa

        Mahtavaa.


    • Anonyymi

      Numeroni ja osoitteeni on tiedossasi.

      • Anonyymi

        Mistäs tiedät niin varmaksi?


      • Anonyymi

        Ei kyllä ole. T. Ap


    • Anonyymi

      Joo, ei voi. On sähköposti osoite kyllä, mut se on erijuttu uskaltaako tänne jakaa.. Mut ei se kirjoittelu ole edes ainoa onkelma tai yhteyden pitäminen .. Vaan niitä on useampia edessä kuten hyvin tiedät. Enkä ole edes varma kuka olit..

      • Anonyymi

        Ootko varma, että ne ovat vielä samat kuin mitä sulla on tiedossa? Nehän tuntuu muuttuvan vähän väliä.


    • Anonyymi

      Et juttele täälläkään kenenkään kanssa

    • Anonyymi

      Telepatiaan

    • Anonyymi

      työpaikan sp. ei kukaan valvo viestejä.

    • Anonyymi

      Mulla on niinkin harvinainen vekotin.......... kuin puhelin.........tai s posti.
      Tiedät kelle soitat. J

    • Anonyymi

      Et täälläkään

    • Anonyymi

      Viestiteltiin eilen sunnuntaina ja lupasit tulla vaimokseni..........
      Mulla menee järki tässä tunnemyrskyssä........... Haluun sut.......
      Olen tehnyt vuoden työtä, että saisin sinut.........
      Nukutaan yhdessä ............ ihastukseni.
      Olen jo aloittanut sen säädön............ tervetuloa elämääni.
      Puhuttiin matkasta........... sitä haluan Sinun kanssa........ J

    • Anonyymi

      Ootko salilla vai lenkillä ? J

    • Anonyymi

      Tiedät kyllä mistä minut löytää, nykyiset vaan sivummalle ja kevennät sydäntäsi. Olen valmis kuulemaan mitä ikinä haluatkaan minusta. Ja aika näyttää sitten mihin kaikkeen meistä on. Etukäteen on turha miettiä sen pidemmälle kuin mitä huominen tuo tullessaan, jos sitäkään.

    • Anonyymi

      Kerrohan, mikä sellainen syy on?

    • Anonyymi

      Kenes kanssa kuvittelet juttelevasi täälä? :D

    • Anonyymi

      Sanomalehtien henkilökohtaista palstoille oli enemmän sellasta fiilistä?

      • Anonyymi

        Jäit mieleen? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Ei sun kanssa täällä kukaan juttele. Mene hoi toon.

    • Anonyymi

      Hullu ja vaarallinen se on

      • Anonyymi

        Ettei se hullu ole siällä.


    • Anonyymi

      Minusta kyllä tuntuu että muutaman täällä kävijän kanssa on ihan hyvä että ei voida jutella muualla kuin täällä. 😅

    • Anonyymi

      Don't worry. Be happpyyyy.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe