Nikotiinista laiton huume vuoten 2030 mennessä.

Anonyymi-ap

https://savutonsuomi.fi/

Tuon työryhmän tarkoitus on tehdä nikotinista laiton huume vuoten 2030 mennessä koska nikotini aiheutta enemään rippuvutta kun heroini joten sittä saa hyvät voitot pimeällä markinalla ja tarkoitus on se että alle 5% vuonna 2030 käyttä nikotini tuotteitta mikä on saman verran kun huumeiden käyttäjiä sen takia nille ei kelpa sellainen että käyttä nuuska tupakkan sijan.

10

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on muutto Bulgariaan edessä

      • Anonyymi

        "Se on muutto Bulgariaan edessä"
        Senku. Onpahan yksi vähemmän täällä haisemassa. Toivottavasti ei jää vain turhaksi haaveiluksi.


    • Anonyymi

      Nimi on harhan johtava se pitäisi olla nikotiniton suomi ei savuoton suomi koska nille ei käy sellainen savuton vaihtoehto että käyttä nuuskaa tupakkan sijan eli nidden agenda ei ole poista savu vaan kieltä nikotini eli tehdä nikotinista laiton huume eli sittä käyttäisi ainoastan 5% kansalaisista eli ne on laskennut että 5% kansalaisista ovat sellaisia että kun ne on ollut 2 tuntia ilman tupakka niin ne sano että anna tupakka muuten minä kuolen eli ne ei pysty lopettaman nikotinin jolloin sittä saa hyvät voitot pimeällä markinalla..

    • Anonyymi

      Ihan hyvä tavoite. Kyllä se elämä on paljon mukavampaa kun ei ole mihinkään aineeseen riippuvainen

    • Anonyymi

      Hyvä asia! ne jotka viellä tupakoivat, ei kanttia lopettaa.Niin terveyskeskus saa SV lääke reseptin kuin hammaslääkäriltä. 3kk kuuri. Alussa tupakoit ja lääke.Lopulta tupakka jää pois.Vierotus oireita et käri ja säätyy rahasi muuhun.Kun et tupakoi ja et tuota ympäristölle haju haittoja kerrostalot. Koti eläimesikin sairastuu kun poltat sisällä tai parvekkella.Mietikö koskaan sitä, Kissasi /koiras on pasiivinen polttaja Saa lopulta syövän ja sinä olet sen aiheuttanut ihan itse tupakoinnillasi.Hesasta

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä kamalaa jos on lemmikkieläin kotona ja silti tupakoidaan Tupakointi parvekkeilla tulisi ehdottomasti saada kiellettyä, samoin sisällä tupakointi.
        Meillä jotkut raksamiehet tupakoivat ulko- oven löheisyydessä ja siten että lähes vieressä muutaman metrin päässä on toisten asukkaiden parvekkeet ja huoneistojen ikkunat. Sine tullaan joko yksin tai pareittain sitten röökaamaan, savujen levitessä siihen ihan lähellä olevien ikkunoista ja avoimista parvekeovista sisälle.
        Samoin on laitettu ihan pari penkkiä parvekerivistön alle suoraan ja siihen sitten kokoonnutaan joukolla tupakoimaan.
        Niin SAIRASTA TOUHUA, ettei sanat riitä. Siis toisten parvekkeiden ja ikkunoiden alla tupakoidaan. Ihan uskomatonta idiotismia mutta meidän taloyhtiön hallitus onkin ihan omaa luokkaansa, eikä riipu iästä, joukossa on yli 70 v ja muutama nuorempikin , mutta nuoremmat eivät uskalla avata edes suutaan,kun papparaiset hallinnoivat kaikkea ja jos papparainen jyrähtää , niin kakarat ovat hiljaa pissi sukassa ja aina papparaisia myötäillen.

        Tuollaiset sitten edustavat muka koko taloyhtiötä ja kaikkia sen asukkaita?
        Tuolle ei voi enää nauraa vaan enemminkin tulee itku..

        Taloyhtiöllä on muka " virallnen tupakointipaikka" jossa todella harvat käyvät eli tupakoidaan milloin missäkin , kun kukaan ei pidä kuria, ei vaadi mitään, eikä tule sanktioitakaan.
        Helvetillinen taloyhtiö.

        Kerran yksi ukonkäppyrä vuosi sitten , tuli siihen keskelle pihaa, lasten leikkipaikan viereen tupakoimaan, ihan uhmalla.
        Toinen hyväkäs uhmasi kaikkea ja poltti toisen parvekerivistön suoraan parvekkeen edessä, molemmat olivat kuin uhmaikäisiä kakaroita, toinen tuijotti minua suoraan silmiin ja hymyili ivallisen uhmakkaasti ja itseriittoisesti kun siitä ohi kuljin kuin haluten sanoa: kato akka, mä polta ihan missä mä haluun röökata eikä siihen nirppanokkaisilla hienostelijoilla ole mitään sanottavaa..
        Siinä esimerkki tyypillisistä tupakoitsijoista ; , minä itte ensin ja vasta sitten ne muut..


    • Anonyymi

      Naurettavaa hevonpaskaa eikä tule onnistumaan, voisvat lopettaa koko näpertelynsä ja siirrytään tupakkalaissa 80-luvulle, hinnatkin saa alentaa niin, että keskihinta on 3€, aski.

      • Anonyymi

        tupakoinnista on tehty yhteiskunnassa pahempi asia , kuin oikeat huumeet tai alkoholi.
        Tupakointi ei kuitenkaan sekoita kenenkään päätä , niinkuin muut päihteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tupakoinnista on tehty yhteiskunnassa pahempi asia , kuin oikeat huumeet tai alkoholi.
        Tupakointi ei kuitenkaan sekoita kenenkään päätä , niinkuin muut päihteet

        Todellakin, täysin älytöntä touhua.


    • Anonyymi

      Paljonkohan tuokin työryhmä maksaa ja kuinkahan monta eri työryhmää on olemassa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe