Lapsuuden, nuoruuden muistikuva entisestä kotimaastani, jossa kesällä leijuu ilmassa puiden hattaroita, on lämmintä, vihreätä.
Ihmiset ajoivat vielä julkisilla busseilla, vähemmän autoilla.
Bussit olivat täysi aina, melkein.
Kauniit, kauniit kesäiset naiset ahtautuivat bussiin.
Naisilla kauniit mekot ja paljastavat rinnat, kädet, jalat, päät.
Nuoreta sain painautua naisten vartaloihin.
Haistella heidän tuoksujaan, olla vieressä.
Sain nähdä rintaliivittömiä naisia vieressä huokumassa.
Sain painaa myös rohkeammin penikseni naisten takamuksiin anteeksipyytävästi.
Jo nuorena sain sellaista kokemusta.
Tuntui kun tulimme Suomeen, että Suomessa seksuaalinen kehitys on hitaampaa, koska lapsena minä olen kokenut enemmän tuhmuuksia jo ikäisekseni kuin Suomessa vastaavasti.
Mutta pitää ottaa huomioon monia seikkoja, kaupungin koko ja muu.
Suomessa olin neitsyt kun ehkä jos jäisin kotimaahani, niin en olisi neitsyt.
Rajummat leikit olivat siellä.
Entisen kotimaani täydet bussit ja tissit
2
171
Vastaukset
- Anonyymi
Heittoa mutta ei tiedettä, että suomalaisten sukupuolikokemus linkittyy maaseudulla saunan ympärillä ja enemmän omaan perheeseen.
Tytär ei vaivaudu piilottaa isältään tissinsä, joita molempia pitää avoimena kun rintaruokkii vastasyntynyttä lasta.
Tyttären äiti tahtoo päästä saunaan tyttären miehen kanssa.
Tytär näkee isänsä peniksen monia kertoja.
Toisissa maissa jopa perheen keskeinen alastomuus on tabu.
Sen sijaan ystävien kesken toisissa kulttuureissa tapahtuu enemmän.
Suomesta jäi puuttumaan hyvä tasokas ystävyys.
Vielä maalla on opittavaa kuinka olla lojaali ja normaali ystävä.
Ystävä ei petä ja pitää puolen.- Anonyymi
Kun työllistyisin, niin ystävien kautta, koska he auttavat.
Suomessa olen työtön koska minulla ei ole ystäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912