Mulla on todettu vaikea masennus, ahdistuneisuus häiriö ja ADHD. Mulla on ollu tosi vaikeeta monta vuotta, ja nyt oon ollu pari vuotta itkemättä. Tai siis joo, oon itkeny ehkä kaks kertaa vuodessa. Ei oo normaalia. En vaa osaa itkee. Mua ei itketä enää. Kun mua masentaa, meen suihkuu tai kuuntelen masentavaa musiikkii. Koitan ajatella kaikkee masentavaa, mut mikää ei auta. Kyyneliä ei tipu. Välillä saatan ruveta nauramaan ku pitäis itkee. Mulle tulee ilone fiilis ku nään ku joku riehuu ja itkee. Tykkään kattoo esimerkiks ohjelmia mis on paljon väkivaltaa tai tapetaa porukkaa. Mä nautin siitä. Mä nautin enemmän kattoo ku joku ottaa pahasti päähänsä oikees elämäs. En tiiä mikä mus on ongelma. Terapia ei auttanu, masennus lääkket ei auttanu. Mikää ei toimi. Mua ei kiinnosta asiat enää. Mut sit jos kiinnostaa, oon helvetin räjähdys herkkkä. Esimerkiks ku puhutaa et "Äitis" tai "Isäs", ni heti ku joku ees puhuu mu perheest, meen päälle ja hakkaan nii kauan kunnes oon lähel pyörryn. Elämä vaa potkii päähä, ja koitan potkii takas. Kertokaas et onks teil jotai kokemuksia tai mitää? olis kiva kuulla etten oo ainoo kenel elämä menee tällei. En ees tiiä meneeks mul hyvin, vai hyvin huonosti.
En osaa itkeä
Anonyymi-ap
1
239
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812516- 1852055
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771935Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221731Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311645- 1251592
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791245Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711205Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,681195Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801171