En osaa itkeä

Anonyymi-ap

Mulla on todettu vaikea masennus, ahdistuneisuus häiriö ja ADHD. Mulla on ollu tosi vaikeeta monta vuotta, ja nyt oon ollu pari vuotta itkemättä. Tai siis joo, oon itkeny ehkä kaks kertaa vuodessa. Ei oo normaalia. En vaa osaa itkee. Mua ei itketä enää. Kun mua masentaa, meen suihkuu tai kuuntelen masentavaa musiikkii. Koitan ajatella kaikkee masentavaa, mut mikää ei auta. Kyyneliä ei tipu. Välillä saatan ruveta nauramaan ku pitäis itkee. Mulle tulee ilone fiilis ku nään ku joku riehuu ja itkee. Tykkään kattoo esimerkiks ohjelmia mis on paljon väkivaltaa tai tapetaa porukkaa. Mä nautin siitä. Mä nautin enemmän kattoo ku joku ottaa pahasti päähänsä oikees elämäs. En tiiä mikä mus on ongelma. Terapia ei auttanu, masennus lääkket ei auttanu. Mikää ei toimi. Mua ei kiinnosta asiat enää. Mut sit jos kiinnostaa, oon helvetin räjähdys herkkkä. Esimerkiks ku puhutaa et "Äitis" tai "Isäs", ni heti ku joku ees puhuu mu perheest, meen päälle ja hakkaan nii kauan kunnes oon lähel pyörryn. Elämä vaa potkii päähä, ja koitan potkii takas. Kertokaas et onks teil jotai kokemuksia tai mitää? olis kiva kuulla etten oo ainoo kenel elämä menee tällei. En ees tiiä meneeks mul hyvin, vai hyvin huonosti.

1

339

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
        Ikävä
        90
        1338
      2. Koska muru nähdään

Kaksin?
        Ikävä
        45
        687
      3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
        Ikävä
        20
        639
      4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
        Ikävä
        52
        584
      5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
        Tunteet
        46
        569
      6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
        Ikävä
        38
        559
      7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
        Ikävä
        70
        541
      8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
        Sinkut
        132
        538
      9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
        Ikävä
        41
        512
      10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
        Maailman menoa
        177
        486
      Aihe