En osaa itkeä

Anonyymi-ap

Mulla on todettu vaikea masennus, ahdistuneisuus häiriö ja ADHD. Mulla on ollu tosi vaikeeta monta vuotta, ja nyt oon ollu pari vuotta itkemättä. Tai siis joo, oon itkeny ehkä kaks kertaa vuodessa. Ei oo normaalia. En vaa osaa itkee. Mua ei itketä enää. Kun mua masentaa, meen suihkuu tai kuuntelen masentavaa musiikkii. Koitan ajatella kaikkee masentavaa, mut mikää ei auta. Kyyneliä ei tipu. Välillä saatan ruveta nauramaan ku pitäis itkee. Mulle tulee ilone fiilis ku nään ku joku riehuu ja itkee. Tykkään kattoo esimerkiks ohjelmia mis on paljon väkivaltaa tai tapetaa porukkaa. Mä nautin siitä. Mä nautin enemmän kattoo ku joku ottaa pahasti päähänsä oikees elämäs. En tiiä mikä mus on ongelma. Terapia ei auttanu, masennus lääkket ei auttanu. Mikää ei toimi. Mua ei kiinnosta asiat enää. Mut sit jos kiinnostaa, oon helvetin räjähdys herkkkä. Esimerkiks ku puhutaa et "Äitis" tai "Isäs", ni heti ku joku ees puhuu mu perheest, meen päälle ja hakkaan nii kauan kunnes oon lähel pyörryn. Elämä vaa potkii päähä, ja koitan potkii takas. Kertokaas et onks teil jotai kokemuksia tai mitää? olis kiva kuulla etten oo ainoo kenel elämä menee tällei. En ees tiiä meneeks mul hyvin, vai hyvin huonosti.

0

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        66
        4519
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        14
        2229
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        25
        1754
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1498
      5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        27
        1423
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1298
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        10
        1217
      8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        13
        1136
      9. 22
        1086
      10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

        Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        291
        1014
      Aihe