Moikka. Mitä mieltä porukka on semmosesta asiasta kun. Jos olet esimerkiksi velkaa kumppanille, ja osatat sille vaikka jonkun pienen lahjan, siis kumppanille jolle velkaa olet. Ja sieltä tulee haukut päälle ja rupee huutaa et oisit maksanu vaikka velkaas sillä, sekä rupee sanoo sun ostamaa lahjaa paskaksi. Onko se teidän mielestä väärin vai oikee. ja voiko teidän mielestä noin ruveta käyttäytymään?
Lahjan arvo kumppanille
Anonyymi-ap
2
320
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mielipiteitä asiasta kiitos.
- Anonyymi
En pidä sellaisia ihmisiä elämässäni joilla ei rahan hallintaa.En enää lainaa kenelekkään rahaa.Sitä kun ei takaisin saa kun ei kehtaa kysyä omiaan pois.Sukulaiselta, ystävältä suheltani. Joten halvemaksi elämäni tuli kun heidät jätin elämästäni pois. 5 vuotta sitten. Ruoka jonot on mistä saa ilmasta ruokaa.Kirkon diakonilta jopa kaupaan osto lapun.Mutta sillä ei saa savukkeita ja alkoholia.Sepä se. Eikä juuri siksi lainata rahaa kun henkilö tupakoi ja juo kaljaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740