Moporallia

Anonyymi-ap

Mikä ihmeen mopojen huudattaminen lie toistuvasti iltaisin/öisin käynnissä jossain ABC:n nurkilla? Kuulostaisi että vedetään edestakaisin rallia ABC:n ja Lammenkaaren pään väliä. Pakoputkissa tuntuu olevan vikaa monella ja koneissa säädöt hukassa kun eivät ilman jatkuvaa kaasutusta tunnu pysyvän käynnissä. Silti niillä pitää huudattaa edestakaisin useita tunteja.

Samaa jatkunut jo keväästä asti ja alkaa tuo jatkuva pärinä häiritsemään. Eikö vanhempia kiinnosta yhtään että missä se oma kullannuppu illat viettää? Ehkä olisi jotain kehittävämpääkin tekemistä olemassa...

12

706

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpö höpö, johan jutun murjasit.

• Anonyymi

Hyvä kun kirjoitit tänne siitä.

• Anonyymi

Poikaset päryyttelee mopojaan. Aikuiset miehet Harrikkajengissä ja missä lienevät kaappikellotekokurssilla?

• Anonyymi

Mie se ajan moppoo, hiljoo ja kovvoo, ähäkutti!

• Anonyymi

Ja mulla on mopo ja jopo.

• Anonyymi

Tuskinpa ajat. Rollaattoria korkeintaan lykkäät eteen päin.

• Anonyymi

Nuoriso harrastaa

• Anonyymi

Kääk

• Anonyymi

Vaikka nämä mopojonnet ovat taitavia mopolla ajajia niin he eivät pääse intissä esim moottoripyörä tiedustelijaksi/lähetiksi. Siihen hommaan mopojonneilla riittäisi kyllä mopon (kevarin)käsittelytaito mutta kunto heillä ei riitä eikä suunnistustaito ja kartan/maaston tuntemus homma tyssää Cooperin testiin.

• Anonyymi

🤔näitä päryyttelijöitä riittää joka kylälle! Missä vaan sopiva paikka. Vielä vastuun pv.tulossa? Valitettavasti maalaisjärki hävinnyt uusavuttomien mukana. Ainahan tietysti Ääliöitä seassa ollut On. Näyttöähän Osaamisesta olla pitää?? Samaa ns.kyliän ja maan Johdossa?????, Höh!!

• Anonyymi

Vittuu taas kuuluu pärinä jostain

• Anonyymi

mitä sinä sitten teit nuoruudessas…. Et ainakaan mitään hauskaa näköjään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      83
      5983
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      309
      4987
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2638
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      44
      2569
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      72
      1766
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      101
      1645
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1501
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1407
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1373
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      118
      1356
    Aihe