Käärijä ja kämppä

Anonyymi-ap

Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa ? Kyllä työmies on palkkansa ansainnut tai palkkion. Miksi valitatte kun Vantaa maksaa Käärijän asumisen ? Oletteko itse tehneet noin paljon kotikaupunkianne tunnetuksi ?

16

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös hän ole asuntosijoittaja, ei tarvinne sosiaaliasuntoa, joka maksetaan verorahoista. Kaikki kyllä ovat jo Vantaan tienneet.

• Anonyymi

Hienoa Vantaan kaupunki Käärijän palkitsemisesta,ison työn mies teki hän on palkkionsa ansainnut.Negatiiviset kirjoitukset voi heittää roskikseen,Vantaalla myös asuu paljon ihmisiä,kuten muuallakin,ilmaiseksi pitää kaikkea saada,tekemättä sen eteen mitään.Cha,Cha,Cha

• Anonyymi

Kuinka monen tuhannen somalin vuokran Vantaa maksaa?

• Anonyymi

Hyvä vantaa!!!

• Anonyymi

Käärijä omistaa sijoitusasuntoja. Miksi hän muutti jossain elämänsä vaiheessa pois Vantaalta?

• Anonyymi

Nyt ei ole kyse siitä,mitä Käärijä omistaa,vaikka linnan,kyse on siitä,että hän sai ansaitsemansa palkkion Nimen omaan Vantaan kaupungilta,jota hän tuo jatkuvasti esille myönteisessä mielessä.koska Vantaa on hyvä paikka elää ja asua.Jotka olette Käärijälle kateellisia,tehkää sama perässä.Hymyä huuleen Cha,Cha.Meitä todella iso porukka,jotka olemme iloisia hänen puolesta ja olemme maksaneet veroja ja maksamme,emme kylve rahassa,itse maksamme elämisen.Silti ei mitään kateutta.päin vastoin,verorahoja voi näin ohjata myös henkilöille,jotka ansaitsevat tässä tapauksessa Käärijä,Olkaa ylpeitä Meidän kaupungin Vantaan nimi miten monien huulilla pyörii useassa maassa.Mitä kaikkea poikiikaan aika näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei ole kyse siitä,mitä Käärijä omistaa,vaikka linnan,kyse on siitä,että hän sai ansaitsemansa palkkion Nimen omaan Vantaan kaupungilta,jota hän tuo jatkuvasti esille myönteisessä mielessä.koska Vantaa on hyvä paikka elää ja asua.Jotka olette Käärijälle kateellisia,tehkää sama perässä.Hymyä huuleen Cha,Cha.Meitä todella iso porukka,jotka olemme iloisia hänen puolesta ja olemme maksaneet veroja ja maksamme,emme kylve rahassa,itse maksamme elämisen.Silti ei mitään kateutta.päin vastoin,verorahoja voi näin ohjata myös henkilöille,jotka ansaitsevat tässä tapauksessa Käärijä,Olkaa ylpeitä Meidän kaupungin Vantaan nimi miten monien huulilla pyörii useassa maassa.Mitä kaikkea poikiikaan aika näyttää.

Ei Vantaata kukaan tunne paskapuhetta. Pelle kusetti itselleen ilmaisen asumisen.
        Paska musiikkia osaa tehdä kuka vaan.

• Anonyymi

Miksi Mika Häkkinen ei saanut ilmaista kämppää Vantaalta, vaikka "ajoi" Suomen koko maailman tietoisuuteen?

• Anonyymi

Hieno juttu, Vantaan kaupunki!
      Kateelliset vinkuvat, vaikka eivät tuota minkäänlaista lisäarvoa kaupungille.

• Anonyymi

Joko Käärijä ehti muuttaa Vantaalle? Missä hän silloin asui, kun voitto tuli?

• Anonyymi

Ja sun ikä oli??? 15 vai???? Pelle mikä pelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sun ikä oli??? 15 vai???? Pelle mikä pelle

Asiallinen kysymys, jolla ei ole mitään tekemistä kysyjän iän kanssa.
        Mutta, pystytkö sinä "aikuinen" vastaamaan tuohon kysymykseen asiallisesti?

• Anonyymi

Ottakaa kadehtijat huomioon, että Käärijälle olisi kuulunut viisujen ykkössija. Vantaan kaupungin osoittama huomio on hieno ele pojalleen. Jere on miehen mallina teillekkin.

• Anonyymi

Mikä 1 sija sekö sua vituttaa ettei voittanut. HÄVISI 2 on aina 2

• Anonyymi

Siis tämä pelle on euroviisuissa laulanut ja tuli 2 sijalle ei siis edes voittanut.
      Lisäksi ilmoitti että on sijoitusasuntoja, eli maksakoon vaan vuokransa itse.
      Kuka tästä haluaa kuulla enää mitään ensvuonna tai kesän jälkeen.

• Anonyymi

Vantaa on sossujohtoinen kaupunki ,sossumaailmassa ajatellaan niin jotta julkiksia palkitsemalla viihde ja taide-eliitti saa kansan hyväksynnän ja taiteilijoiden tuen kts. Marin hallinto palkitsi rikkaita julkiksia runsaasti "koronan" takia jopa miljonäärejä siten jotta jäivät korona ajan rasitusten jälkeen vielä huilivuosielle etsimään ihteään ;-D Auntosijoittaja ja menestys sammakkomies ei tarvinne kaupungin kämppää varmasti taloudellisesti eiköhän vuoden tulot huitele miljoonaluokassa, mutta näin sosilistit toimii palkiten rikkaampi koko sdp aate perustuu palkintaan niille etenkin jotka nuolaisee sosilisti listoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8293
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4541
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4323
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3453
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3440
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2851
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2624
    Aihe