Moikka!
Jos joku haluaa hankkia "ei alkuperäisäänenvaimentimet" bemariinsa,niin yksi
hyvä vaihtoehto on Staintune (www.staintune.com),
löytyy lähes joka malliin,ovat laadukkaita,valmistusmateriaali kiillotettu ruostumaton teräs.
Tilaus onnistuu sähköpostitse suoraan tehtaalta,toimitusaika noin viikko(DHL).
Tulli 3,7% ALV,mutta tulee reippaasti halvemmaksi,kuin esim. saksasta tilaaminen.
Ei tarvitse välttämättä tehdä mitään muutoksia
säätöihin ja perstuntumalta kone on pirtempi.
Ja ne soundit......
Keke
Paremmat äänet
7
1531
Vastaukset
- RT1100r
Joo
Osta wunderlichilta putki ja gs1100 alkukäyrä jota joudut pikkuien muuttamaan
lisää tehoa ja tosi hyvät Boxerisaundit noin 600Eur omat työt- Vanhempi R-henkilö
Teillä on molemmilla jotain ääniongelmia. Ovatko
pyöränne jotenkin kastroituja? Hankkikaa perintei-
nen ilmajäähdytteinen 2-venttiilibokseri, niin ei
tarvitse hävetä moottorista kuuluvaa pesukoneään-
tä. Tosin niitä ei ole tarjolla kuin tosibemaris-
teille. Asfalttikukkaset ajavat sitten noilla
konserttikanteleilla. - R1100RS
Vanhempi R-henkilö kirjoitti:
Teillä on molemmilla jotain ääniongelmia. Ovatko
pyöränne jotenkin kastroituja? Hankkikaa perintei-
nen ilmajäähdytteinen 2-venttiilibokseri, niin ei
tarvitse hävetä moottorista kuuluvaa pesukoneään-
tä. Tosin niitä ei ole tarjolla kuin tosibemaris-
teille. Asfalttikukkaset ajavat sitten noilla
konserttikanteleilla.Näyttää nuo edelliset kaverit ajavan R-mallin pyörälle, joten minä ainakaan en ymmärrä kommenttejasi. Voisit mennä kommentoimaan niille tosi bemaristien palstoille.
- Jokke
R1200C:n ääniä saa parannettua poistamalla vaimentimen päissä olevat putkenpätkät. Jos saat ehjänä pois, voit lyhentää niitä pari senttiä ja painaa takaisin.
- Vee2
Mitkä vitun saundit? Ei bemarissa mitää saundeja ole... venttiilien kilinää vaan ja tuhinaa...
*Nauraa* isoon ääneen...- Boxer2/Riga
Vai Bemun äänistä nyt kinataan?!? Viimeksi kinattiinkin Baltian matkailusta...
Noh, kun sinua nämä Baltian maatkin niin hirveästi pelottavat enpä viitsi kommentoida ajokkisi äänistä mitään. Toivon kuitenkin että kanniskelet rättejä mukanasi, siisteyden takia näet-voit sitten pyyhkiä sen bushlandian tuotteen aiheuttamat öljypäästöt maaperästä..:) - Vee2
Boxer2/Riga kirjoitti:
Vai Bemun äänistä nyt kinataan?!? Viimeksi kinattiinkin Baltian matkailusta...
Noh, kun sinua nämä Baltian maatkin niin hirveästi pelottavat enpä viitsi kommentoida ajokkisi äänistä mitään. Toivon kuitenkin että kanniskelet rättejä mukanasi, siisteyden takia näet-voit sitten pyyhkiä sen bushlandian tuotteen aiheuttamat öljypäästöt maaperästä..:)Jos muistat mistä ollaan kinattu niin muistat varmasti senkin, että puhuimme huonoista teistä, emme pelottamisesta...
200-250 tonnin Harrikka ei muuten valuta öljyä...
Olen pahoillani jos tuotin asiassa pettymyksen.
Rätit kulkee aina mukana mutta ne onkin niitä joita itse kutsun vaatteiksi, jonkun mielestä ne voivat olla vaikka rääsyjä, ei haittaa.
Mutta viikon päästä lähdetään taas 4 viikoksi Italiaan. Finjetti vie Rostokkiin eikä ollut kallis; 4 henkeä, 4 pyörää, alatason hytti ja meno-paluu, 5553 vanhaa markkaa tais olla 933 euroa? Hauskaa ajokesää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412