Paremmat äänet

R12C

Moikka!

Jos joku haluaa hankkia "ei alkuperäisäänenvaimentimet" bemariinsa,niin yksi
hyvä vaihtoehto on Staintune (www.staintune.com),
löytyy lähes joka malliin,ovat laadukkaita,valmistusmateriaali kiillotettu ruostumaton teräs.
Tilaus onnistuu sähköpostitse suoraan tehtaalta,toimitusaika noin viikko(DHL).
Tulli 3,7% ALV,mutta tulee reippaasti halvemmaksi,kuin esim. saksasta tilaaminen.
Ei tarvitse välttämättä tehdä mitään muutoksia
säätöihin ja perstuntumalta kone on pirtempi.
Ja ne soundit......

Keke

7

1531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RT1100r

      Joo
      Osta wunderlichilta putki ja gs1100 alkukäyrä jota joudut pikkuien muuttamaan
      lisää tehoa ja tosi hyvät Boxerisaundit noin 600Eur omat työt

      • Vanhempi R-henkilö

        Teillä on molemmilla jotain ääniongelmia. Ovatko
        pyöränne jotenkin kastroituja? Hankkikaa perintei-
        nen ilmajäähdytteinen 2-venttiilibokseri, niin ei
        tarvitse hävetä moottorista kuuluvaa pesukoneään-
        tä. Tosin niitä ei ole tarjolla kuin tosibemaris-
        teille. Asfalttikukkaset ajavat sitten noilla
        konserttikanteleilla.


      • R1100RS
        Vanhempi R-henkilö kirjoitti:

        Teillä on molemmilla jotain ääniongelmia. Ovatko
        pyöränne jotenkin kastroituja? Hankkikaa perintei-
        nen ilmajäähdytteinen 2-venttiilibokseri, niin ei
        tarvitse hävetä moottorista kuuluvaa pesukoneään-
        tä. Tosin niitä ei ole tarjolla kuin tosibemaris-
        teille. Asfalttikukkaset ajavat sitten noilla
        konserttikanteleilla.

        Näyttää nuo edelliset kaverit ajavan R-mallin pyörälle, joten minä ainakaan en ymmärrä kommenttejasi. Voisit mennä kommentoimaan niille tosi bemaristien palstoille.


    • Jokke

      R1200C:n ääniä saa parannettua poistamalla vaimentimen päissä olevat putkenpätkät. Jos saat ehjänä pois, voit lyhentää niitä pari senttiä ja painaa takaisin.

    • Vee2

      Mitkä vitun saundit? Ei bemarissa mitää saundeja ole... venttiilien kilinää vaan ja tuhinaa...
      *Nauraa* isoon ääneen...

      • Boxer2/Riga

        Vai Bemun äänistä nyt kinataan?!? Viimeksi kinattiinkin Baltian matkailusta...
        Noh, kun sinua nämä Baltian maatkin niin hirveästi pelottavat enpä viitsi kommentoida ajokkisi äänistä mitään. Toivon kuitenkin että kanniskelet rättejä mukanasi, siisteyden takia näet-voit sitten pyyhkiä sen bushlandian tuotteen aiheuttamat öljypäästöt maaperästä..:)


      • Vee2
        Boxer2/Riga kirjoitti:

        Vai Bemun äänistä nyt kinataan?!? Viimeksi kinattiinkin Baltian matkailusta...
        Noh, kun sinua nämä Baltian maatkin niin hirveästi pelottavat enpä viitsi kommentoida ajokkisi äänistä mitään. Toivon kuitenkin että kanniskelet rättejä mukanasi, siisteyden takia näet-voit sitten pyyhkiä sen bushlandian tuotteen aiheuttamat öljypäästöt maaperästä..:)

        Jos muistat mistä ollaan kinattu niin muistat varmasti senkin, että puhuimme huonoista teistä, emme pelottamisesta...

        200-250 tonnin Harrikka ei muuten valuta öljyä...
        Olen pahoillani jos tuotin asiassa pettymyksen.
        Rätit kulkee aina mukana mutta ne onkin niitä joita itse kutsun vaatteiksi, jonkun mielestä ne voivat olla vaikka rääsyjä, ei haittaa.

        Mutta viikon päästä lähdetään taas 4 viikoksi Italiaan. Finjetti vie Rostokkiin eikä ollut kallis; 4 henkeä, 4 pyörää, alatason hytti ja meno-paluu, 5553 vanhaa markkaa tais olla 933 euroa? Hauskaa ajokesää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe