Kyösti Pitkätossu Kokkola

TosirealistiKokkolan

Kaikki on vinksin vonksin
tai ainakin heikun keikun
arvaas oikun eikun
kuka oon, joko arvaat sen?

Rositan nimi on Rosita
nimi toinen vaan on mulla
jos et millään arvaa
sanon suoraan sulle sen:

Joo, tässä on Kyösti Pitkätossu
la hop sula hei´ii sula hopsan saa
tässäpä Kyöstii Pitkätossu
nauraa hah hah haa!

Ootkos nähnyt tään
Appiukkoni hienon ja lystikkään? - joo!
Herra Lindeman
se hän juuri on nimeltään

Ootkos nähnyt tään
Hevoseni valkean, täplikkään? - joo!
entäs fattan maksaman luukun
talon jossa me leikitään?

Siellä on Kyösti Pitkätossu
la hop sula hei´ii sula hopsan saa
sielläpä Kyösti Pitkätossu
laulaa lal lal laa!
(lalalaa, kyllä Kyöstikin laulaa osaa!)

Valtaa mul on näissä
on paljonkin kultasormuksia sormissa
ostaa voin kirahvin
minä kaikkein rikkain oon!
(jabadaba dabaduu, laula vaan, koska Kyösti on niin rikas!)

Tartu torveen, rumpuun
tule luokseni fattan luukkuun
pannaan hyrskynmyrskyn
sula hei´ii sula hopsan saa

Tässä on Kyösti Pitkätossu
Lla hop sula hei´ii sula hopsan saa
tässäpä Kyösti Pitkätossu
nauraa hah hah haa!

14

1249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ampuja väitti, että hänen tarkoituksensa oli pelkästään pelotella, mutta luoti osui uhria silmien väliin.
      Nyt taidettiin puhua poikkeuksellisesti totta. Romani ei osuisi silmien väliin kuin vahingossa, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Fatta ruukaa sijaita meillä stadiis päin nääs.

    • Anonyymi

      Ressu on Gösta Sundqvistin kaltainen riimittelijä.

      Se luoti tuli ovi aukosta
      ohi ajavasta autosta...
      koko kylä saatiin saarroksiin...
      vaikka tekijätkin tiedettiin...

    • Anonyymi

      Tietääkö kulmahousut missä tämä kirjoittaja asuu? Minua ei ainakaan loukattaisi näin pahasti ilman seurauksia.

      Tiedoksi Terno, Valde ja Dimitri.

      • Anonyymi

        Valde istuu pyörätuolissa sen aika on mennyt .


    • Anonyymi

      Kannattaa kotiosoitetta kysyä kelasta kun se nämä elättien vuokrat kuitenkin meikäläisen verorahoista maksaa...

    • Anonyymi

      Halkokarilla tämä perhon lahja kokkolan perussuomalaislle asuu.

    • Anonyymi

      Nyt olisi kokkolan poliisin paskalakeilla olla kerrankin rehellisiä,ja selvittää se syy miksi siellä kokkolassa tapahtui se liikenneonnettomus jossa se paskalakkien paku törmäsi siviilin kuljettamaan henkilö-autoon? mitä siinä oli niin salattavaa? se kyttä sai ainoastaan sakot

    • Syytetty kertoi oikeudelle, että romanikulttuurin mukaisesti isä on ensisijaisesti vastuussa lastensa (myös aikuisten) käyttäytymisestä. Jos isä ei sitä tee, niin toisesta suvusta tulee porukka, joka laittaa lapsen kuriin. Käytännössä tämä olisi voinut tarkoittaa sitä, että poika tapetaan.

      – Tämä johtaa yleensä siihen, että täytyy kerätä omaa porukkaa, syytetty kertoi.
      Satakuntalaismiehen poika oli eronnut vaimostaan ja käyttänyt huumeita. Hän oli uhannut ryöstää lapset itselleen.

      Teoillaan hän oli vihastuttanut appivanhemmat. Appivanhempien vihaa lisäsi se, että vävy oli uhannut käydä heidän sukuhaudallaan virtsaamassa.

    • Anonyymi

      kukka ny myy alavieska autojja ko kyösti ei pystyy

    • Anonyymi

      Istuu autokauppias nyt jonkin aikaa.

      Pohjanmaan käräjäoikeus oli aiemmin tuominnut ampujan kahteen kertaan murhasta. Juttu käsiteltiin käräjillä kahdesti, koska ensimmäisellä kerralla oikeuden lautamies nukahteli käsittelyssä. Autoa ajanut mies oli tuomittu avunannosta murhaan.

      Hovioikeuden mukaan murhan tunnusmerkistö ei kuitenkaan täyttynyt tapauksessa. Hovioikeuden mukaan asiassa ei voitu riittävällä varmuudella sulkea pois ampujan esittämää vaihtoehtoista tapahtumakulkua, jonka mukaan hänen tarkoituksenaan oli vain pelotella eikä osua kehenkään.

    • Anonyymi

      kyösti valdemar pitkätossu sai 11,5 vuotta kakkua ja kuski 5.5 vuotta avunannosta.

    • Anonyymi

      Miksi Kyöstiä ei valittu Alavieskan vuoden yrittäjäksi vaikka on pitänyt kylää esillä tiedotusvälineissä.

    • Anonyymi

      Pitkätossu ja muut Seinäjoella ammuskelleet on vapautettu odottamaan oikeudenkäyntiä. Voi vi...u nuo pitäisi pitää vedellä ja leivällä vuosia sekä suota kuokkimassa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe