Ei kannata

Anonyymi-ap

Useampi vuosi on mennyt näitä lukiessa. Eteen ei ole tullut yhtään kirjoittajaa, kuka muistuttaisi sinua. Alussa kuvittelin. Olet mies, minkä menetin. Vaikka en koskaan omistanutkaan. Varattuna on vaikea huudella. En tiedä, olisitko halunnut, että eroaisin?

27

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En halua.

    • Anonyymi

      Pysy vain siellä, missä olet. Ei sua takaisin kaivata.

      • Anonyymi

        Onko sinulla ollut sitten jotain systeemiä tämän varatun naisoletetun eli katkerana jotain varattua naista esittävän ätmin kanssa vai mitä tarkoitat sillä, että jonkun pitäisi pysyä pois? Hihna vaikuttaa luistavan ulkopuolisen silmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla ollut sitten jotain systeemiä tämän varatun naisoletetun eli katkerana jotain varattua naista esittävän ätmin kanssa vai mitä tarkoitat sillä, että jonkun pitäisi pysyä pois? Hihna vaikuttaa luistavan ulkopuolisen silmin

        Kaverin puolesta kirjoittelen, emmää mistään tiedä mitään. Mikä juttu tää on?


    • Anonyymi

      Tervepä terve hieno kesäsää mennäkö ulos kun aika on?...

      • Anonyymi

        Tottakai kannattaa jos kerran aika on?


    • Anonyymi

      Hyvästi ollut ulkohommia jo 25 vuotta...

    • Anonyymi

      Ei tervettä päivää...

    • Anonyymi

      Hyvää päivää

    • Anonyymi

      Töitä on

    • Anonyymi

      Jos olet onnellinen hänen kanssaan niin ei kannata erota. Jos huolellisesti harkittuasi koet, että joku muu voisi olla sinulle oikeampi ratkaisu niin sitten kannattaa erota. En ole niin itsekäs, että toivoisin eroja ihmisille, joilla on onnellinen parisuhde käynnissä.

      t: useamman vuoden ajan palstalla vieraillut mies

    • Anonyymi

      Minulla oli ihan sama tilanne kuin aloittajalla, paitsi että tiedän ikävöimäni miehen lukeneen ja joskus kommentoineen aloituksiani. Itse siis aikoinaan vihjasin, että täälläkin voisimme kirjoittaa.. Tilanne oli/on hieman hankalasti selitettävä hänen kannaltaan enkä halua enempää avata sitä, miksi ehdotin tätä palstaa.
      No, nyt hän on mennyt kihloihin, joten minun ei kannata enää odottaa hänen lukevan tai kirjoittavan enää tänne.

      • Anonyymi

        Ja jatkan vielä.. Ottaa vaan ihan älyttömästi päähän, kun ei pysty unohtamaan. Toki hän on hyvännäköinen edelleenkin, mutta onhan niin moni muukin vähintään yhtä hyvännäköinen eli ei voi oikein olla omalta puoleltani kyseessä pelkästä ulkonäöstäkään. Ehkä hän on vaan jotenkin tutun ja turvallisen oloinen ja muistuttaa jollain tapaa vaikka edesmennyttä isääni, en tiedä..


    • Anonyymi

      Tietenkin olisin halunnut.

      • Anonyymi

        Miksi et sitten sano mitään??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et sitten sano mitään??

        En tunge varattujen väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunge varattujen väliin.

        Olisit nyt vain tullut väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit nyt vain tullut väliin.

        En aio ottaa pienintäkään vastuuta toisten eroista.


    • Anonyymi

      Olisi aika erikoista jos kummallakin vielä mielessä.

    • Anonyymi

      Regina kävi ennen. Minä muistin.

    • Anonyymi

      En halunnut, että eroaisit koska en arvosta ihmistä, joka parisuhteessa suunnittelee pettämistä. Arvostan parisuhdetaitoja ja sitä, että kestää myös niitä huonompiakin aikoja. Sitä on rakastaminen.

      • Anonyymi

        Kestitkö itse huonompia aikoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestitkö itse huonompia aikoja?

        Ei. En.


    • Anonyymi

      Oletko hullu?

      • Anonyymi

        Oletko sinä kun olet aloittanut saman joikaamisen joka trolliäijän aloituksessa? Eihän tuo minulle kuulu, mutta näkyy. Toivottavasti saat rauhan ja katharsiksesi tms -sivusta


    • Anonyymi

      🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🇵🇱🇵🇪🇲🇨🇯🇵🇩🇰 päävärit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      242
      470
    Aihe