Useampi vuosi on mennyt näitä lukiessa. Eteen ei ole tullut yhtään kirjoittajaa, kuka muistuttaisi sinua. Alussa kuvittelin. Olet mies, minkä menetin. Vaikka en koskaan omistanutkaan. Varattuna on vaikea huudella. En tiedä, olisitko halunnut, että eroaisin?
Ei kannata
27
623
Vastaukset
- Anonyymi
En halua.
- Anonyymi
Pysy vain siellä, missä olet. Ei sua takaisin kaivata.
- Anonyymi
Onko sinulla ollut sitten jotain systeemiä tämän varatun naisoletetun eli katkerana jotain varattua naista esittävän ätmin kanssa vai mitä tarkoitat sillä, että jonkun pitäisi pysyä pois? Hihna vaikuttaa luistavan ulkopuolisen silmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla ollut sitten jotain systeemiä tämän varatun naisoletetun eli katkerana jotain varattua naista esittävän ätmin kanssa vai mitä tarkoitat sillä, että jonkun pitäisi pysyä pois? Hihna vaikuttaa luistavan ulkopuolisen silmin
Kaverin puolesta kirjoittelen, emmää mistään tiedä mitään. Mikä juttu tää on?
- Anonyymi
Tervepä terve hieno kesäsää mennäkö ulos kun aika on?...
- Anonyymi
Tottakai kannattaa jos kerran aika on?
- Anonyymi
Hyvästi ollut ulkohommia jo 25 vuotta...
- Anonyymi
Ei tervettä päivää...
- Anonyymi
Hyvää päivää
- Anonyymi
Töitä on
- Anonyymi
Jos olet onnellinen hänen kanssaan niin ei kannata erota. Jos huolellisesti harkittuasi koet, että joku muu voisi olla sinulle oikeampi ratkaisu niin sitten kannattaa erota. En ole niin itsekäs, että toivoisin eroja ihmisille, joilla on onnellinen parisuhde käynnissä.
t: useamman vuoden ajan palstalla vieraillut mies - Anonyymi
Minulla oli ihan sama tilanne kuin aloittajalla, paitsi että tiedän ikävöimäni miehen lukeneen ja joskus kommentoineen aloituksiani. Itse siis aikoinaan vihjasin, että täälläkin voisimme kirjoittaa.. Tilanne oli/on hieman hankalasti selitettävä hänen kannaltaan enkä halua enempää avata sitä, miksi ehdotin tätä palstaa.
No, nyt hän on mennyt kihloihin, joten minun ei kannata enää odottaa hänen lukevan tai kirjoittavan enää tänne.- Anonyymi
Ja jatkan vielä.. Ottaa vaan ihan älyttömästi päähän, kun ei pysty unohtamaan. Toki hän on hyvännäköinen edelleenkin, mutta onhan niin moni muukin vähintään yhtä hyvännäköinen eli ei voi oikein olla omalta puoleltani kyseessä pelkästä ulkonäöstäkään. Ehkä hän on vaan jotenkin tutun ja turvallisen oloinen ja muistuttaa jollain tapaa vaikka edesmennyttä isääni, en tiedä..
- Anonyymi
Tietenkin olisin halunnut.
- Anonyymi
Miksi et sitten sano mitään??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sitten sano mitään??
En tunge varattujen väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunge varattujen väliin.
Olisit nyt vain tullut väliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit nyt vain tullut väliin.
En aio ottaa pienintäkään vastuuta toisten eroista.
- Anonyymi
Olisi aika erikoista jos kummallakin vielä mielessä.
- Anonyymi
Regina kävi ennen. Minä muistin.
- Anonyymi
En halunnut, että eroaisit koska en arvosta ihmistä, joka parisuhteessa suunnittelee pettämistä. Arvostan parisuhdetaitoja ja sitä, että kestää myös niitä huonompiakin aikoja. Sitä on rakastaminen.
- Anonyymi
Kestitkö itse huonompia aikoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestitkö itse huonompia aikoja?
Ei. En.
- Anonyymi
Oletko hullu?
- Anonyymi
Oletko sinä kun olet aloittanut saman joikaamisen joka trolliäijän aloituksessa? Eihän tuo minulle kuulu, mutta näkyy. Toivottavasti saat rauhan ja katharsiksesi tms -sivusta
- Anonyymi
🏴🇵🇱🇵🇪🇲🇨🇯🇵🇩🇰 päävärit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817