Tuulivoima

Anonyymi-ap

Mahtaako kunta tulevaisuudessa rahoittaa menonsa tuulivoimaloiden kiinteistöveroilla. Onko kohta jo neljä puistoa pyörimässä, kuka muuttaa kuntaan jossa 300 metriset voimalat pyörii nurkalla.

16

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle tulee seinästä tuulivoimaa, niin luulen kun verhot heiluu..

    • Anonyymi

      Kuka korjaa jätökset kun voimalat tulevat romutusikään?

      • Anonyymi

        Ne kuuluvat maan omistajan vastuulle. Voi olla, että jälkipolvet ei kiittele, kun todellisuus oikeasti iskee.
        Ei kunnan kuulu maksella maansa vuokraajien aiheuttamia katastrofaalisia menoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kuuluvat maan omistajan vastuulle. Voi olla, että jälkipolvet ei kiittele, kun todellisuus oikeasti iskee.
        Ei kunnan kuulu maksella maansa vuokraajien aiheuttamia katastrofaalisia menoja.

        Tuulivoimalat on luontokato. Paljonko tuhoutuu eläinten elinympäristöä ja paljonko häviää hiilinieluja kun raivataan tilaa myllyille?


      • Anonyymi

        Mitä perskekot on ennenkään jätöksistä piitanneet.


    • Anonyymi

      Tarja

    • Anonyymi

      Ulkomaille menee tuotot tuulivoimasta...

      • Anonyymi

        Ja raaka-aine on ilmasta, ei tuuli maksa mitään. Tuulivero noille pömpeleille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja raaka-aine on ilmasta, ei tuuli maksa mitään. Tuulivero noille pömpeleille.

        Paljonko maksaa yhden voimalan tekeminen ja pystyttäminen?


    • Anonyymi

      Kun tuonne jalasjärvelle menee. Viinatehtaan mylly ei paljoa ole suipiään liikutellut ja vähän kauempana on toinen jo vuosia ollut palasilla siinä tien vieressä.
      Käykö niille nyt pystytetyille myllyille samoin ? Kun myllykiima menee ohi niin sinne jää törtöttämään maamerkiksi jollei sammaloidu muinaisjäänteeksi🤔

    • Anonyymi

      Täälä vissihi yks ja sama mylly vastustaja meuhaa... mua ei moiset haittaa vaikka klasista myllynäkymä oliskin. Riittävä kauas ku pirtistäni sen vaa väsäävät( parin kolmen km päähän)

      • Anonyymi

        Kauemmas … ainaski mun pirtistä. Ovat hirveän korkeita ja ääntä lähtee.


    • Anonyymi

      Älkää murehtiko.
      Pian Karvian valtaa "musta aalto". Jokainen pelto ja joutomaa valjastetaan aurinkokennoille ja tuotetaan sähköä ranskalaisen sijoitusfirman hyödyksi.
      Reissataan nyt kesällä kunnolla. Syksyllä sitten saadaan visioita ja ahaa-elämyksiä ja ideoidaan ne karviaan.

    • Anonyymi

      Tuulimyllyt ovat kauniita. Ja kunnan kassaan niistä virtaa kiinteistöveroa,

      • Anonyymi

        Jo on näkemys …


      • Anonyymi

        Kauneus taitaa olla katsojan silmässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe