Tuulivoima

Anonyymi-ap

Mahtaako kunta tulevaisuudessa rahoittaa menonsa tuulivoimaloiden kiinteistöveroilla. Onko kohta jo neljä puistoa pyörimässä, kuka muuttaa kuntaan jossa 300 metriset voimalat pyörii nurkalla.

17

940

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle tulee seinästä tuulivoimaa, niin luulen kun verhot heiluu..

• Anonyymi

Kuka korjaa jätökset kun voimalat tulevat romutusikään?

• Anonyymi

Ne kuuluvat maan omistajan vastuulle. Voi olla, että jälkipolvet ei kiittele, kun todellisuus oikeasti iskee.
        Ei kunnan kuulu maksella maansa vuokraajien aiheuttamia katastrofaalisia menoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kuuluvat maan omistajan vastuulle. Voi olla, että jälkipolvet ei kiittele, kun todellisuus oikeasti iskee.
        Ei kunnan kuulu maksella maansa vuokraajien aiheuttamia katastrofaalisia menoja.

Tuulivoimalat on luontokato. Paljonko tuhoutuu eläinten elinympäristöä ja paljonko häviää hiilinieluja kun raivataan tilaa myllyille?

• Anonyymi

Mitä perskekot on ennenkään jätöksistä piitanneet.

• Anonyymi

Tarja

• Anonyymi

Ulkomaille menee tuotot tuulivoimasta...

• Anonyymi

Ja raaka-aine on ilmasta, ei tuuli maksa mitään. Tuulivero noille pömpeleille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja raaka-aine on ilmasta, ei tuuli maksa mitään. Tuulivero noille pömpeleille.

Paljonko maksaa yhden voimalan tekeminen ja pystyttäminen?

• Anonyymi

Kun tuonne jalasjärvelle menee. Viinatehtaan mylly ei paljoa ole suipiään liikutellut ja vähän kauempana on toinen jo vuosia ollut palasilla siinä tien vieressä.
      Käykö niille nyt pystytetyille myllyille samoin ? Kun myllykiima menee ohi niin sinne jää törtöttämään maamerkiksi jollei sammaloidu muinaisjäänteeksi🤔

• Anonyymi

Täälä vissihi yks ja sama mylly vastustaja meuhaa... mua ei moiset haittaa vaikka klasista myllynäkymä oliskin. Riittävä kauas ku pirtistäni sen vaa väsäävät( parin kolmen km päähän)

• Anonyymi

Kauemmas … ainaski mun pirtistä. Ovat hirveän korkeita ja ääntä lähtee.

• Anonyymi

Älkää murehtiko.
      Pian Karvian valtaa "musta aalto". Jokainen pelto ja joutomaa valjastetaan aurinkokennoille ja tuotetaan sähköä ranskalaisen sijoitusfirman hyödyksi.
      Reissataan nyt kesällä kunnolla. Syksyllä sitten saadaan visioita ja ahaa-elämyksiä ja ideoidaan ne karviaan.

• Anonyymi

Tuulimyllyt ovat kauniita. Ja kunnan kassaan niistä virtaa kiinteistöveroa,

• Anonyymi

Jo on näkemys …

• Anonyymi

Kauneus taitaa olla katsojan silmässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe