Tuulivoima

Anonyymi-ap

Mahtaako kunta tulevaisuudessa rahoittaa menonsa tuulivoimaloiden kiinteistöveroilla. Onko kohta jo neljä puistoa pyörimässä, kuka muuttaa kuntaan jossa 300 metriset voimalat pyörii nurkalla.

17

987

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle tulee seinästä tuulivoimaa, niin luulen kun verhot heiluu..

• Anonyymi

Kuka korjaa jätökset kun voimalat tulevat romutusikään?

• Anonyymi

Ne kuuluvat maan omistajan vastuulle. Voi olla, että jälkipolvet ei kiittele, kun todellisuus oikeasti iskee.
        Ei kunnan kuulu maksella maansa vuokraajien aiheuttamia katastrofaalisia menoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kuuluvat maan omistajan vastuulle. Voi olla, että jälkipolvet ei kiittele, kun todellisuus oikeasti iskee.
        Ei kunnan kuulu maksella maansa vuokraajien aiheuttamia katastrofaalisia menoja.

Tuulivoimalat on luontokato. Paljonko tuhoutuu eläinten elinympäristöä ja paljonko häviää hiilinieluja kun raivataan tilaa myllyille?

• Anonyymi

Mitä perskekot on ennenkään jätöksistä piitanneet.

• Anonyymi

Tarja

• Anonyymi

Ulkomaille menee tuotot tuulivoimasta...

• Anonyymi

Ja raaka-aine on ilmasta, ei tuuli maksa mitään. Tuulivero noille pömpeleille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja raaka-aine on ilmasta, ei tuuli maksa mitään. Tuulivero noille pömpeleille.

Paljonko maksaa yhden voimalan tekeminen ja pystyttäminen?

• Anonyymi

Kun tuonne jalasjärvelle menee. Viinatehtaan mylly ei paljoa ole suipiään liikutellut ja vähän kauempana on toinen jo vuosia ollut palasilla siinä tien vieressä.
      Käykö niille nyt pystytetyille myllyille samoin ? Kun myllykiima menee ohi niin sinne jää törtöttämään maamerkiksi jollei sammaloidu muinaisjäänteeksi🤔

• Anonyymi

Täälä vissihi yks ja sama mylly vastustaja meuhaa... mua ei moiset haittaa vaikka klasista myllynäkymä oliskin. Riittävä kauas ku pirtistäni sen vaa väsäävät( parin kolmen km päähän)

• Anonyymi

Kauemmas … ainaski mun pirtistä. Ovat hirveän korkeita ja ääntä lähtee.

• Anonyymi

Älkää murehtiko.
      Pian Karvian valtaa "musta aalto". Jokainen pelto ja joutomaa valjastetaan aurinkokennoille ja tuotetaan sähköä ranskalaisen sijoitusfirman hyödyksi.
      Reissataan nyt kesällä kunnolla. Syksyllä sitten saadaan visioita ja ahaa-elämyksiä ja ideoidaan ne karviaan.

• Anonyymi

Tuulimyllyt ovat kauniita. Ja kunnan kassaan niistä virtaa kiinteistöveroa,

• Anonyymi

Jo on näkemys …

• Anonyymi

Kauneus taitaa olla katsojan silmässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3043
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe