Mahtaako kunta tulevaisuudessa rahoittaa menonsa tuulivoimaloiden kiinteistöveroilla. Onko kohta jo neljä puistoa pyörimässä, kuka muuttaa kuntaan jossa 300 metriset voimalat pyörii nurkalla.
Tuulivoima
17
950
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle tulee seinästä tuulivoimaa, niin luulen kun verhot heiluu..
- Anonyymi
Kuka korjaa jätökset kun voimalat tulevat romutusikään?
- Anonyymi
Ne kuuluvat maan omistajan vastuulle. Voi olla, että jälkipolvet ei kiittele, kun todellisuus oikeasti iskee.
Ei kunnan kuulu maksella maansa vuokraajien aiheuttamia katastrofaalisia menoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kuuluvat maan omistajan vastuulle. Voi olla, että jälkipolvet ei kiittele, kun todellisuus oikeasti iskee.
Ei kunnan kuulu maksella maansa vuokraajien aiheuttamia katastrofaalisia menoja.Tuulivoimalat on luontokato. Paljonko tuhoutuu eläinten elinympäristöä ja paljonko häviää hiilinieluja kun raivataan tilaa myllyille?
- Anonyymi
Mitä perskekot on ennenkään jätöksistä piitanneet.
- Anonyymi
Tarja
- Anonyymi
Ulkomaille menee tuotot tuulivoimasta...
- Anonyymi
Ja raaka-aine on ilmasta, ei tuuli maksa mitään. Tuulivero noille pömpeleille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja raaka-aine on ilmasta, ei tuuli maksa mitään. Tuulivero noille pömpeleille.
Paljonko maksaa yhden voimalan tekeminen ja pystyttäminen?
- Anonyymi
Kun tuonne jalasjärvelle menee. Viinatehtaan mylly ei paljoa ole suipiään liikutellut ja vähän kauempana on toinen jo vuosia ollut palasilla siinä tien vieressä.
Käykö niille nyt pystytetyille myllyille samoin ? Kun myllykiima menee ohi niin sinne jää törtöttämään maamerkiksi jollei sammaloidu muinaisjäänteeksi🤔 - Anonyymi
Täälä vissihi yks ja sama mylly vastustaja meuhaa... mua ei moiset haittaa vaikka klasista myllynäkymä oliskin. Riittävä kauas ku pirtistäni sen vaa väsäävät( parin kolmen km päähän)
- Anonyymi
Kauemmas … ainaski mun pirtistä. Ovat hirveän korkeita ja ääntä lähtee.
- Anonyymi
Älkää murehtiko.
Pian Karvian valtaa "musta aalto". Jokainen pelto ja joutomaa valjastetaan aurinkokennoille ja tuotetaan sähköä ranskalaisen sijoitusfirman hyödyksi.
Reissataan nyt kesällä kunnolla. Syksyllä sitten saadaan visioita ja ahaa-elämyksiä ja ideoidaan ne karviaan. - Anonyymi
Tuulimyllyt ovat kauniita. Ja kunnan kassaan niistä virtaa kiinteistöveroa,
- Anonyymi
Jo on näkemys …
- Anonyymi
Kauneus taitaa olla katsojan silmässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768