Tiedustelukapteeni David Grusch

Anonyymi-ap

Hän ilmoitti muutama päivä sitten kongressille whistleblower lain suojin että USA:lla on ainakin 12 ei-ihmisten-tekemää ufo alusta piilossa ja myös muita asioita moni sataa sivuisen raportin. Jos hänen todetaan olevan väärässä hän saattaa joutua vankilaan. Monia korkean tason henkilöitä armeijan sisältä tukee häntä tässä historiallisessa paljastuksessa. Hän keräsi 4 vuoden ajan todisteita ennenkuin vakuuttui että uskaltaa tuoda tietoja julki. Mielenkiintoista nähdä miten tämä etenee ja mihin lopputulokseen tässä päädytään.
T.i

18

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja Gruschin mukaan juonessa avaruusalusten piilottamiseksi on nyt ilmeisesti olleet jopa Vatikaani ja Mussolinikin matkassa. Tarina alkaa kyllä vähän nostattaa kulmakarvoja tässä vaiheessa,

      • Anonyymi

        Ai vasta tässä vaiheessa? :)

        No, odotellaan niitä reptiliaaneja ja kanavointeja vielä...


      • Anonyymi

        Vatikaani on perehtynyt tarkkaan ufoilmiöihin ja sen arkistoissa on runsaasti vuosisatojen aikana kerättyjä dokumentteja aiheesta.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri on tullut takaisin jostain(?) ja vielä hullumpia väitteitä esitellen:
        https://nymag.com/intelligencer/2023/06/the-ufo-whistleblower-is-back-with-more-crazy-claims.html

        Alkaa jo muistuttaa Koukun tarinoita kuinka hän ampui konepistoolilla ufoja Rovaniemellä niin että pellit ropisivat. Ufot oli siellä tutkimassa ydinaseita jotka on piilossa jossain luolassa.
        Tästä on mustaa valkoisella jossain ufotietokannassa.

        Äläpäs näkyleipäpoika laittele minun suuhuni tarinoita, joista en ole koskaan kuullutkaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa jollakin olla muistissa vikaa:
        https://www.fufora.fi/ufodb2/ufodata.php?u=91&p=1&sid=

        Jahas, kukahan mahdan olla tällä kertaa?

        Olin vuonna 1974 seitsemänvuotias. Varusmiespalveluksen suoritin 1987/1988.
        En kohdannut armeijassa ufoja enkä muutakaan paranormaalia.

        En ole ikinä ollut missään tekemisissä Fuforan kanssa ja olen lukenut sieltä vain joitakin niitä juttuja, joihin on ollut täällä linkki.

        Tämä sivusto on ainoa, jossa tästä otsikon aiheesta olen kirjoitellut. En omista yhtäkään ufokirjaa enkä ole lukenut sellaisia kuin viimeksi 70- luvulla luin kirjastosta joitakin kirjoja omakohtaisen kokemuksen jälkeen.

        Siinä ne on minun ufoilut pähkinänkuoressa. Mainitusta tapauksesta kuulen ensi kertaa nyt ja aion lukea tuon raportin.


      • HeIIäkoukku kirjoitti:

        Jahas, kukahan mahdan olla tällä kertaa?

        Olin vuonna 1974 seitsemänvuotias. Varusmiespalveluksen suoritin 1987/1988.
        En kohdannut armeijassa ufoja enkä muutakaan paranormaalia.

        En ole ikinä ollut missään tekemisissä Fuforan kanssa ja olen lukenut sieltä vain joitakin niitä juttuja, joihin on ollut täällä linkki.

        Tämä sivusto on ainoa, jossa tästä otsikon aiheesta olen kirjoitellut. En omista yhtäkään ufokirjaa enkä ole lukenut sellaisia kuin viimeksi 70- luvulla luin kirjastosta joitakin kirjoja omakohtaisen kokemuksen jälkeen.

        Siinä ne on minun ufoilut pähkinänkuoressa. Mainitusta tapauksesta kuulen ensi kertaa nyt ja aion lukea tuon raportin.

        Luin raportin. Mielenkiintoinen tapaus.

        Itse olen sitä mieltä että hyvähän se on tutkimuksen kannalta näitä tapauksia kirjata mahdollisimman tarkkaan, mutta ei näistä yksittäisistä kertomuksista muuta saa irti kuin että voi verrata tuleviin tapauksiin.

        "Oma keissi" sai vahvistusta todellisuudelleen vuosikymmeniä myöhemmin, kun luin Belgian ufoaallosta ja näin piirrokset sekä kuvat. Tismalleen samanlainen musta kolmio kuin meidän havainnossa.

        On erittäin todennäköistä että ne vehkeet oli samasta paikasta kotoisin.


    • Anonyymi

      Jää auki mihin viitattiin ei ihmisten tekemällä aluksella. Jonkinlainen ilmapiirin muokkaus käynnissä.

      • Anonyymi

        Ei mene enää kovin pitkään siihen kun Yhdysvaltain hallinto ja Pentagon ovat tosipaikan edessä alkaessa tulemaan todisteita ufoista ja muusta siihen liittyvästä. Tuleekin vallan melkoinen kuohunta, sen voi arvioida etukäteistiedoista.


    • Anonyymi

      Luovuttiko Grusch samalla salaisia dokumentteja kongresille? Jos ovat salassapidon alaisia niin niistähän ei voi puhua.

      • Anonyymi

        David Grusch kertoo olleensa kongressin joidenkin valiokuntien kuultavana ja ilman muuta Marco Rubiolla, Kirsten Gillibrandilla ja muilla kongressin valiokuntien jäsenillä on kaikki tarvittava tieto asiasta.
        Kongressi on äskettäin ilmoittanut järjestävänsä lisää kuulemisia aiheesta. Nyt kuohuu ja voimakkaasti.

        Gruschia NewsNationilla haastatellut australialainen toimittaja Ross Coulthart sanoo, että lisää tietovuotajia on tulossa.

        https://www.youtube.com/watch?v=5-As3SXPeJg


      • Anonyymi kirjoitti:

        David Grusch kertoo olleensa kongressin joidenkin valiokuntien kuultavana ja ilman muuta Marco Rubiolla, Kirsten Gillibrandilla ja muilla kongressin valiokuntien jäsenillä on kaikki tarvittava tieto asiasta.
        Kongressi on äskettäin ilmoittanut järjestävänsä lisää kuulemisia aiheesta. Nyt kuohuu ja voimakkaasti.

        Gruschia NewsNationilla haastatellut australialainen toimittaja Ross Coulthart sanoo, että lisää tietovuotajia on tulossa.

        https://www.youtube.com/watch?v=5-As3SXPeJg

        Alkaahan se hiljaisempaakin miestä vituttamaan kun ensin määrätään tutkimaan ja sitten käsketään puhumaan täyttä paskaa ja kielletään kertomasta totuutta.

        Kuitenkin näiden asianosaisten pitäisi edustaa tiedettä ja tutkimusta, jota on mainostettu julkisuudessa "disclosurena" eli totuuden paljastamisena ja vaadittu avoimuutta.

        Samaan aikaan uskovaiset ja muut arkajalkaiset rakkikoirat nimittelee huijariksi ja hulluksi pää pensaassa.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Alkaahan se hiljaisempaakin miestä vituttamaan kun ensin määrätään tutkimaan ja sitten käsketään puhumaan täyttä paskaa ja kielletään kertomasta totuutta.

        Kuitenkin näiden asianosaisten pitäisi edustaa tiedettä ja tutkimusta, jota on mainostettu julkisuudessa "disclosurena" eli totuuden paljastamisena ja vaadittu avoimuutta.

        Samaan aikaan uskovaiset ja muut arkajalkaiset rakkikoirat nimittelee huijariksi ja hulluksi pää pensaassa.

        Niinhän se onkin ihan selvä valehtelija. Sen näkee jo naamasta, taikka siis miten kasvot/ilmeet syntyvät kun tuo kertoo niitä stoorejansa. Ihan selvä valehtelija. Jos väität muuta niin pakko sanoa että uskot varmaan murhaajaa/pedofiiliäkin joka vannoo ettei ole koskaan tehnyt mitään pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se onkin ihan selvä valehtelija. Sen näkee jo naamasta, taikka siis miten kasvot/ilmeet syntyvät kun tuo kertoo niitä stoorejansa. Ihan selvä valehtelija. Jos väität muuta niin pakko sanoa että uskot varmaan murhaajaa/pedofiiliäkin joka vannoo ettei ole koskaan tehnyt mitään pahaa.

        Kuka niitä valehtelemaan käskee? Jenkit valehtelee ja liioittelee muutenkin jatkuvasti.
        Ei missään maailmassa muualla olla näkevinään ufoja siellä ja ufoja täällä, ufoja joka puolella.
        Jos suomalaiset valehtelis yhtä paljon niin johan meilläkin olis vaikka millasia ufokyliä ja ufonaamoja joka tv- ja radiostudiot täynnään. Onneksi Suomessa ei ole kuin muutama kylähullu pöljäke joka yrittää ansaita elantoansa ufoilullaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka niitä valehtelemaan käskee? Jenkit valehtelee ja liioittelee muutenkin jatkuvasti.
        Ei missään maailmassa muualla olla näkevinään ufoja siellä ja ufoja täällä, ufoja joka puolella.
        Jos suomalaiset valehtelis yhtä paljon niin johan meilläkin olis vaikka millasia ufokyliä ja ufonaamoja joka tv- ja radiostudiot täynnään. Onneksi Suomessa ei ole kuin muutama kylähullu pöljäke joka yrittää ansaita elantoansa ufoilullaan.

        Onko tuo viimeisin virallinen selityksesi ufoilmiölle?
        Menee päivä päivältä säälittävämmäksi nuo selitykset. Ennenvanhaan selityksesi ufoilmiölle oli huono koulutus, mielisairaus, päihteet, ufokirjojen myyntirahat ja ufokahvilat joissa myydään ylihintaista ufomokkaa heikkopäisille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe