Pitbull hyökkäsi

Anonyymi-ap

6

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti villakoira selviää. Ikävää mitä tapahtui. Isojen koirien omistajat pitäisi velvoittaa kouluttamaan koiransa ja jos henkilöllä rikkeitä jotka kielivät piittaamattomuudesta turvallisuutta kohtaan, eläintenpitokielto olisi paikallaan sellaisille, vahinkojen ennaltaehkäisyn vuoksi. (Kaikkien eläinten koska eläimet ansaitsevat järkevän hoitajan.)

• Anonyymi

Kyllä pienikin koira voi hyökätä ison koiran kimppuun ja pienet koirat velvoittaa kouluttamaan myös. Täällä mun asuinseudulla kaikki pienet koirat on tosi huonosti koulutettuja (tai onko ollenkaan) ja jo pitkän matkan päässä kun näkevät koirani (saksanpaimenkoira) niin yrittävät päästä hihnasta irti koiraani kohti eikä omistajat piittaa yhtään. Oma koira tietenkin alkaa haukkua myös ja näyttää hampaitaan koska se kuuluu rodun luonteeseen ja on geeneissä. Myös pikkukoirien omistajat on vastuussa jos pitävät koiriaan vapaana tai tuovat oman koiransa liian lähelle isoa koiraa. En ymmärrä tätä vihaa ja paskaa mitä iso rotuiset koirat ja koirien omistajat saa niskaansa. Emme me kaikki isojen koirien omistajat ole huonoja ja joskus vikaa saattaa myös olla yksilössäkin eikä kouluttaminen auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pienikin koira voi hyökätä ison koiran kimppuun ja pienet koirat velvoittaa kouluttamaan myös. Täällä mun asuinseudulla kaikki pienet koirat on tosi huonosti koulutettuja (tai onko ollenkaan) ja jo pitkän matkan päässä kun näkevät koirani (saksanpaimenkoira) niin yrittävät päästä hihnasta irti koiraani kohti eikä omistajat piittaa yhtään. Oma koira tietenkin alkaa haukkua myös ja näyttää hampaitaan koska se kuuluu rodun luonteeseen ja on geeneissä. Myös pikkukoirien omistajat on vastuussa jos pitävät koiriaan vapaana tai tuovat oman koiransa liian lähelle isoa koiraa. En ymmärrä tätä vihaa ja paskaa mitä iso rotuiset koirat ja koirien omistajat saa niskaansa. Emme me kaikki isojen koirien omistajat ole huonoja ja joskus vikaa saattaa myös olla yksilössäkin eikä kouluttaminen auta.

Ei saksanpaimenkora hyökkää ja revi muita koiria, kyse on isoista tappajakoirista, niitä on jalostettu tappelemaan ja tappamaan. Pientä koiraa voi helposti hallita fyysisesti ja harvoin ne hyökkää ja tappaa muita koiria. Ja tosiaan kyse on ainoastaan tietyistä roduista joilla on taistelu- ja tappajaviettiä ja omistajan on vaikeaa hallita koiraa jos se hyökkää jonkun kimppuun.

• Anonyymi

Minä jo odotinkin, miten nopeasti tämänkin tänne kiimoissasi jaat. Ota käsi pois pöksyistä, sillä kävi ilmi, että silminnäkijä on antanut väärää tietoa iltapaskalle. Ensinnäkään kyseessä EI OLE pitbull ja toisekseen nimenomaan villakoiran omistaja aiheutti koko hässäkän. Isompi koira oli asiallisesti kytkettynä, mutta villakoira tuli kytkemättömänä toisen luokse siitäkin huolimatta, että omistajalle oli moneen kertaan sanottu, ettei saa tulla luokse.

• Anonyymi

Nää shitbullien kasvatus ja tuonti pitäisi kieltää suomesta lopullisesti ja nykyiset telottaa, omistajat vietävä mielentilatutkimukseen koska kukaan normaali päästään oleva ei halua rumaa paskarakkia joka on agressiivinen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe