https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e2b3ff65-753f-47ee-8be5-43e9b0642d13
Taas on elämänkoululaisen egon jatke purrut toista koiraa.
Omistajat pelkää jotain kun pitää tuollaisia koiria hommata.
Pitbull hyökkäsi
6
415
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti villakoira selviää. Ikävää mitä tapahtui. Isojen koirien omistajat pitäisi velvoittaa kouluttamaan koiransa ja jos henkilöllä rikkeitä jotka kielivät piittaamattomuudesta turvallisuutta kohtaan, eläintenpitokielto olisi paikallaan sellaisille, vahinkojen ennaltaehkäisyn vuoksi. (Kaikkien eläinten koska eläimet ansaitsevat järkevän hoitajan.)
- Anonyymi
Kyllä pienikin koira voi hyökätä ison koiran kimppuun ja pienet koirat velvoittaa kouluttamaan myös. Täällä mun asuinseudulla kaikki pienet koirat on tosi huonosti koulutettuja (tai onko ollenkaan) ja jo pitkän matkan päässä kun näkevät koirani (saksanpaimenkoira) niin yrittävät päästä hihnasta irti koiraani kohti eikä omistajat piittaa yhtään. Oma koira tietenkin alkaa haukkua myös ja näyttää hampaitaan koska se kuuluu rodun luonteeseen ja on geeneissä. Myös pikkukoirien omistajat on vastuussa jos pitävät koiriaan vapaana tai tuovat oman koiransa liian lähelle isoa koiraa. En ymmärrä tätä vihaa ja paskaa mitä iso rotuiset koirat ja koirien omistajat saa niskaansa. Emme me kaikki isojen koirien omistajat ole huonoja ja joskus vikaa saattaa myös olla yksilössäkin eikä kouluttaminen auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pienikin koira voi hyökätä ison koiran kimppuun ja pienet koirat velvoittaa kouluttamaan myös. Täällä mun asuinseudulla kaikki pienet koirat on tosi huonosti koulutettuja (tai onko ollenkaan) ja jo pitkän matkan päässä kun näkevät koirani (saksanpaimenkoira) niin yrittävät päästä hihnasta irti koiraani kohti eikä omistajat piittaa yhtään. Oma koira tietenkin alkaa haukkua myös ja näyttää hampaitaan koska se kuuluu rodun luonteeseen ja on geeneissä. Myös pikkukoirien omistajat on vastuussa jos pitävät koiriaan vapaana tai tuovat oman koiransa liian lähelle isoa koiraa. En ymmärrä tätä vihaa ja paskaa mitä iso rotuiset koirat ja koirien omistajat saa niskaansa. Emme me kaikki isojen koirien omistajat ole huonoja ja joskus vikaa saattaa myös olla yksilössäkin eikä kouluttaminen auta.
Ei saksanpaimenkora hyökkää ja revi muita koiria, kyse on isoista tappajakoirista, niitä on jalostettu tappelemaan ja tappamaan. Pientä koiraa voi helposti hallita fyysisesti ja harvoin ne hyökkää ja tappaa muita koiria. Ja tosiaan kyse on ainoastaan tietyistä roduista joilla on taistelu- ja tappajaviettiä ja omistajan on vaikeaa hallita koiraa jos se hyökkää jonkun kimppuun.
- Anonyymi
Minä jo odotinkin, miten nopeasti tämänkin tänne kiimoissasi jaat. Ota käsi pois pöksyistä, sillä kävi ilmi, että silminnäkijä on antanut väärää tietoa iltapaskalle. Ensinnäkään kyseessä EI OLE pitbull ja toisekseen nimenomaan villakoiran omistaja aiheutti koko hässäkän. Isompi koira oli asiallisesti kytkettynä, mutta villakoira tuli kytkemättömänä toisen luokse siitäkin huolimatta, että omistajalle oli moneen kertaan sanottu, ettei saa tulla luokse.
- Anonyymi
Nää shitbullien kasvatus ja tuonti pitäisi kieltää suomesta lopullisesti ja nykyiset telottaa, omistajat vietävä mielentilatutkimukseen koska kukaan normaali päästään oleva ei halua rumaa paskarakkia joka on agressiivinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672