Pitbull hyökkäsi

Anonyymi-ap

6

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti villakoira selviää. Ikävää mitä tapahtui. Isojen koirien omistajat pitäisi velvoittaa kouluttamaan koiransa ja jos henkilöllä rikkeitä jotka kielivät piittaamattomuudesta turvallisuutta kohtaan, eläintenpitokielto olisi paikallaan sellaisille, vahinkojen ennaltaehkäisyn vuoksi. (Kaikkien eläinten koska eläimet ansaitsevat järkevän hoitajan.)

• Anonyymi

Kyllä pienikin koira voi hyökätä ison koiran kimppuun ja pienet koirat velvoittaa kouluttamaan myös. Täällä mun asuinseudulla kaikki pienet koirat on tosi huonosti koulutettuja (tai onko ollenkaan) ja jo pitkän matkan päässä kun näkevät koirani (saksanpaimenkoira) niin yrittävät päästä hihnasta irti koiraani kohti eikä omistajat piittaa yhtään. Oma koira tietenkin alkaa haukkua myös ja näyttää hampaitaan koska se kuuluu rodun luonteeseen ja on geeneissä. Myös pikkukoirien omistajat on vastuussa jos pitävät koiriaan vapaana tai tuovat oman koiransa liian lähelle isoa koiraa. En ymmärrä tätä vihaa ja paskaa mitä iso rotuiset koirat ja koirien omistajat saa niskaansa. Emme me kaikki isojen koirien omistajat ole huonoja ja joskus vikaa saattaa myös olla yksilössäkin eikä kouluttaminen auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pienikin koira voi hyökätä ison koiran kimppuun ja pienet koirat velvoittaa kouluttamaan myös. Täällä mun asuinseudulla kaikki pienet koirat on tosi huonosti koulutettuja (tai onko ollenkaan) ja jo pitkän matkan päässä kun näkevät koirani (saksanpaimenkoira) niin yrittävät päästä hihnasta irti koiraani kohti eikä omistajat piittaa yhtään. Oma koira tietenkin alkaa haukkua myös ja näyttää hampaitaan koska se kuuluu rodun luonteeseen ja on geeneissä. Myös pikkukoirien omistajat on vastuussa jos pitävät koiriaan vapaana tai tuovat oman koiransa liian lähelle isoa koiraa. En ymmärrä tätä vihaa ja paskaa mitä iso rotuiset koirat ja koirien omistajat saa niskaansa. Emme me kaikki isojen koirien omistajat ole huonoja ja joskus vikaa saattaa myös olla yksilössäkin eikä kouluttaminen auta.

Ei saksanpaimenkora hyökkää ja revi muita koiria, kyse on isoista tappajakoirista, niitä on jalostettu tappelemaan ja tappamaan. Pientä koiraa voi helposti hallita fyysisesti ja harvoin ne hyökkää ja tappaa muita koiria. Ja tosiaan kyse on ainoastaan tietyistä roduista joilla on taistelu- ja tappajaviettiä ja omistajan on vaikeaa hallita koiraa jos se hyökkää jonkun kimppuun.

• Anonyymi

Minä jo odotinkin, miten nopeasti tämänkin tänne kiimoissasi jaat. Ota käsi pois pöksyistä, sillä kävi ilmi, että silminnäkijä on antanut väärää tietoa iltapaskalle. Ensinnäkään kyseessä EI OLE pitbull ja toisekseen nimenomaan villakoiran omistaja aiheutti koko hässäkän. Isompi koira oli asiallisesti kytkettynä, mutta villakoira tuli kytkemättömänä toisen luokse siitäkin huolimatta, että omistajalle oli moneen kertaan sanottu, ettei saa tulla luokse.

• Anonyymi

Nää shitbullien kasvatus ja tuonti pitäisi kieltää suomesta lopullisesti ja nykyiset telottaa, omistajat vietävä mielentilatutkimukseen koska kukaan normaali päästään oleva ei halua rumaa paskarakkia joka on agressiivinen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8817
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      8
      3762
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      175
      1332
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      996
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      817
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      797
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      772
    9. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      672
    Aihe