Jos sattuu olemaan sellaisia jouten niin tarjoa tuohon alapuolelle niin katsotaan.
Ostetaan autoja ja taloja
12
424
Vastaukset
- Anonyymi
Rintamamiestalo maaseudulla,hinta 40000 euroa?
- Anonyymi
Tarjoan 6000 jos on iso rantatontti ota tai jätä.
- Anonyymi
Kohta niitä on myynnissä alehintaan, vai mitä ahneet.
- Anonyymi
Eipä taida parin sadan irtisanominen hetkauttaa mitään hintoja mihinkään tämän kokoisessa kaupungissa, jatka haaveilua:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida parin sadan irtisanominen hetkauttaa mitään hintoja mihinkään tämän kokoisessa kaupungissa, jatka haaveilua:)
Tai miksi heidän mitään pitäisi myydä, kun velattomia pääosin taitavat olla alan työläiset.
Muutama ystävä alalla, ja helposti 5 vuodessa asunto maksettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matuja otettu paljon, kaupunki on elinvoimainen kelarahoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai miksi heidän mitään pitäisi myydä, kun velattomia pääosin taitavat olla alan työläiset.
Muutama ystävä alalla, ja helposti 5 vuodessa asunto maksettu.🤡 hei, sellunpilaajat on veloissaan korviaan myöten kun luulivat että vanha tehtaanromu on ikuinen rahasampo ja sen mukaan on velkaa otettu edellisen päälle.
On talot, mökit, veneet, autot ja kaikki velaksi kun aina pitää vähän parempi tai ainakin kalliimpi olla kuin työkaverilla.
Nyt alkoikin soida omissa, toivotaan että korot pomppaa sinne 20% hyvin nopeasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤡 hei, sellunpilaajat on veloissaan korviaan myöten kun luulivat että vanha tehtaanromu on ikuinen rahasampo ja sen mukaan on velkaa otettu edellisen päälle.
On talot, mökit, veneet, autot ja kaikki velaksi kun aina pitää vähän parempi tai ainakin kalliimpi olla kuin työkaverilla.
Nyt alkoikin soida omissa, toivotaan että korot pomppaa sinne 20% hyvin nopeasti.Mihis ne niiden kovat palkat sit on menny jos niillä kaikki velaksi on?
10 vuodessa parhaat tienannu bruttona lähes miljoonan kuitenkin...
Taidat nyt hiukan narrata, tahi sit olla keskimääräistä tyhmempi?
- Anonyymi
Aika vähän noilla on velkaa suhteessa pk-seutuun
- Anonyymi
Ostetaan sellutehtaita, tuohon alapuolelle voi tarjota. Hyväkuntoisista parempi hinta.
- Anonyymi
Työssäkäyvä matu osti mun talon ja mä muutin yksiöön vuokralle. Semmosii nää viheliäiset luokkaerot. Entinen naapuri vielä kehu kuinka tulee matun kanssa kivoja peli- ja ruonlaittohetkiä ja väitti että on muka hän parempi naapuri kuin mä kun en alentunut moisiin leikkeihin. Semmoseks männy tää touhu! Kait se on kielikurssi ja passi hommattava itekkin ja alettava opettelee lautepelien pelaamista itsekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749