Seksiä vai rakkautta?

Anonyymi-ap

Mikä siinä naisessa oli sitä mitä halusit?

79

1855

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sialu

• Anonyymi

Joidenkin mielestä naisilla ei ole sellaista, mutta jos se kerran painaa vain 21 grammaa niin ei ole painavuudesta ainakaan kiinni, mahtuu väskyyn tai taskuun

• Anonyymi

Kundijätkä-äijä tuli Uskoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joidenkin mielestä naisilla ei ole sellaista, mutta jos se kerran painaa vain 21 grammaa niin ei ole painavuudesta ainakaan kiinni, mahtuu väskyyn tai taskuun

Sormivibra kenties hetken helpotusta varten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sormivibra kenties hetken helpotusta varten

Niin ajatustesi suunta tai henkinen vaivannäkösi riippuu varmaan siitä mitä haluaisit muiden taskuissa yms nähdä

• Anonyymi

Koko setti.

• Anonyymi

Setti on hirveä ilmaisu.
        Onneksi olen täysin itsellinen. Onnellinen tätänykyä.

• Anonyymi

Vai korsetti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Setti on hirveä ilmaisu.
        Onneksi olen täysin itsellinen. Onnellinen tätänykyä.

Dj:t soittaa setin ehkä he eivät muuta osaakkaan

• Anonyymi

Sydämen ja hän saa mun oman :)

• Anonyymi

Niinhän ne nuoret

• Anonyymi

Nuoret.

• Anonyymi

Mitähän ne nuoret puuhaa kun on niin hiljaista hmmm..... mahtaako olla vanhempien kateudesta kyse vai uteliaisuudesta

• Anonyymi

Kyllä se vaan on koko nainen. Toiveissa on kaikki mahdollinen, mitä naisen kanssa voi harrastaa.

• Anonyymi

Maailmahan si taas mahtuu paljon harrastuksia mitä naisen kanssa voi yhdessä harrastaa jos hän niin kenties haluaa mu jos seksiä pitää harrastuksena loppunee taitojen kehitys kun kokee tai luulee osaavansa jo tarpeeksi miksi pysäyttää kehitys kun on vauhtiin päästy ni antaa mennä vaan

• Anonyymi

Vastauksilla ei ole mitään merkitystä. Kysymyksen asettelu on absurdi. Tärkeintä ei ole se mitä haluat tai saat, vaan mitä annat itse. Seksi ja rakkaus.. Ei ole mitään.

• Anonyymi

On kait sillä merkitystä jos on jäänyt epäselväksi tilanne.
        Ei se pelkästään riitä että itse haluaisi jotain antaa , tangoon tarvitaan aina kaksi.
        T:Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se pelkästään riitä että itse haluaisi jotain antaa , tangoon tarvitaan aina kaksi.

Ei kuulu mulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulu mulle

Miks vastaat sitte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tangoo 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Koitappa si vain jatkaa juoksua sen rahan perässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaakamambo on huomattavasti kivempaa si ku sen osaa ni ei tarvi niin paljon voimaa käsiskään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks vastaat sitte?

Ajankuluks kun ei ole muutakaan tekemistä tai parempaakaan tekemistä

• Anonyymi

Halusin kaikkea ja antaa kaikkeni. Loppuelämäksi myös mieluiten, kiitos.

• Anonyymi

Älä puhu pp...aaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu pp...aaa.

Tsemppiä sinne. Kyllä se siitä helpottaa.

• Anonyymi

En koe saaneeni muuta kuin kaksi kaunista lasta tytön ja pojan joista tyttäreni on jo aikuinen ja jonka johdosta olen isoisäkin poikani taas jo kohta aloittaa eskan (eskarin esikoulun)

• Anonyymi

Ymmärryskyky ja suojeleminen on jotain. Rakkaus ja seksi does not equal…

• Anonyymi

Ei rakkaus sulje noita asioita mitenkään pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rakkaus sulje noita asioita mitenkään pois.

Haluan mieluummin ymmärryskykyä ja suojelemista kuin rakkautta. Tarkoitin ettei noi ole yhtäläisiä arvoiltaan mun silmissä. Ihmiset arvottaa asioita eri tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan mieluummin ymmärryskykyä ja suojelemista kuin rakkautta. Tarkoitin ettei noi ole yhtäläisiä arvoiltaan mun silmissä. Ihmiset arvottaa asioita eri tavalla.

Etkö arvosta rakkautta?
        Minusta rakkaus on tärkein asia. Rakkaus on kaikkea miten kohtelet muita ihmisia ja luontoa ja eläimiä.
        Rakkaus on kahden ihmisen välillä oleva kaunis olotila ja asia. Rakkaus on omat lapset , perhe. Rakkaus on välittämistä jne.
        Ehkä sinulla on joku sellainen elämänvaihe että koet juuri nuo asiat itsellesi tärkeäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö arvosta rakkautta?
        Minusta rakkaus on tärkein asia. Rakkaus on kaikkea miten kohtelet muita ihmisia ja luontoa ja eläimiä.
        Rakkaus on kahden ihmisen välillä oleva kaunis olotila ja asia. Rakkaus on omat lapset , perhe. Rakkaus on välittämistä jne.
        Ehkä sinulla on joku sellainen elämänvaihe että koet juuri nuo asiat itsellesi tärkeäksi.

Ei, vaan mulla on itsessäni jo tarpeeksi rakkautta. En halua välttämättä elää ”rakkaussuhteessa”. Tällaiset asiat ON mulle tässä elämässä tärkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan mulla on itsessäni jo tarpeeksi rakkautta. En halua välttämättä elää ”rakkaussuhteessa”. Tällaiset asiat ON mulle tässä elämässä tärkeitä.

Yllämainitut siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlaisia keloja tässä pyöritellyt viime aikoina. Mullakin on nykyään rakkaus itsessäni ja hyvä olla itseni kanssa. Olen tullut johtopäätökseen, että aiemmissa suhteissa se rakkaudenkaipuu oli jotain heikon itsetunnon paikkailuyritystä. Ajatus, että jos joku muu hyväksyy, tai kelpaa jollekin, se oma itsetunto ja ihmisarvo jotenkin riippuu siitä. Todella haitallinen ajatusmalli ja silloin kun on tarvitseva, ei ole itsellä mistä ammentaa ja antaa.

• Anonyymi

Usko toivo rakkaus minkä jättäisit pois jos olis pakko itse toivon miksi edes toivoa jos ei itse mitään teekkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko monesti joutunut pettymään rakkauteen eikö se ole henkilö johon petytään kuinka omiin tunteisiinsa voi edes pettyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei. Mutta hyvä juttu.
        Ymmärrän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko monesti joutunut pettymään rakkauteen eikö se ole henkilö johon petytään kuinka omiin tunteisiinsa voi edes pettyä

Useimmiten on ne omat odotukset, mihin petytään. Jos henkilöä ei vielä kunnolla tunne, niin mihin sitä on sitten hänessä ihastunut? Ollaan kovasti ihastuttu uuteen ihmiseen ja sitten ne omat odotukset ovatkin ristiriidassa todellisuuden kanssa. On melko yleistä ihmisten keskuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmiten on ne omat odotukset, mihin petytään. Jos henkilöä ei vielä kunnolla tunne, niin mihin sitä on sitten hänessä ihastunut? Ollaan kovasti ihastuttu uuteen ihmiseen ja sitten ne omat odotukset ovatkin ristiriidassa todellisuuden kanssa. On melko yleistä ihmisten keskuudessa.

Useimmiten? En kyllä pysty allekirjoittamaan. Vielä vähemmän yleistämään.

Jos jatkuvasti huomaa pettyvänsä, suosittelen lämpimästi harrastamaan itsetutkiskelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä rakkaus merkitsee sinulle?

Minulle rakkaus on muun muassa ymmärryskykyä ja suojelemista, mutta myös paljon muutakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samanlaisia keloja tässä pyöritellyt viime aikoina. Mullakin on nykyään rakkaus itsessäni ja hyvä olla itseni kanssa. Olen tullut johtopäätökseen, että aiemmissa suhteissa se rakkaudenkaipuu oli jotain heikon itsetunnon paikkailuyritystä. Ajatus, että jos joku muu hyväksyy, tai kelpaa jollekin, se oma itsetunto ja ihmisarvo jotenkin riippuu siitä. Todella haitallinen ajatusmalli ja silloin kun on tarvitseva, ei ole itsellä mistä ammentaa ja antaa.

Tarkoitatko siis tuolla haitallisella ajatusmallilla, että rakkaus olisi vain hyväksytyksi tulemisen todistelua? Vai sitä, että se oma itsetunto ja ihmisarvo olisi riippuvainen tuosta edellä mainitusta todistelusta?

• Anonyymi

Noista kahdesta rakkautta. Tasavertaista arjen kumppania.

• Anonyymi

Pistelkää viikon kuluttua menemään.

• Anonyymi

Menemään mitä jos seksiä tarkoitat ni mun puolesta vaikka heti kun osaa tulla oven taakse itselleni oikeanlainen nainen eikä keskenkasvuinen kakara

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menemään mitä jos seksiä tarkoitat ni mun puolesta vaikka heti kun osaa tulla oven taakse itselleni oikeanlainen nainen eikä keskenkasvuinen kakara

Itsehän vaikutat hyvin aikuiselta Missäpäin olet?
        Tarja, Häme

• Anonyymi

Hassu kysymys, koska seksi kuluu rakkauteen. Sitä ei kaikki vain käsitä eikä tiedä. Nykypäivänä (nyt) seksi on irrallaan rakkaudesta. Ihminen on syntinen.

• Anonyymi

Syntinen jaa ilman mitään käsitystä siitä. Ei ole helppoa katsoa tätä, vaikka monenlaista on nähnytkin ja kokenut.

• Anonyymi

Viehättävyys, syntyy kauniita ajatuksia.

• Anonyymi

Nainen loppuelämäksi vierelle............ tukemaan iloissa ja suruissa................
      Olen yhden löytänyt............vain yhden............jonka haluun...........
      Teen sen ihastuksen eteen työtä niiin paljon.............en luovuta........

• Anonyymi

Vuokran ja sähkön maksaja.

• Anonyymi

Aina halunnu pidettävän miehen, ehkä tämä haave joskus toteutuu- praying on it

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jauha pskaa

• Anonyymi

Miks et maksa ite vai eikö rahat riitä vai onko elämässäsi jotain suurempaakin ongelmaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko hän kynnysmattosi si kun kiinni kerta pitäs pitää

• Anonyymi

Onhan hän ulkoisesti todella viehättävä. Mutta on toivoa että on sydämeltäänkin ihana ja silloin haluan hänet vaimokseni.

• Anonyymi

Etkö tunne häntä? Tunne sisimmissäsi mikä on oikein, mikä on parasta? Eikä sitä voi tuntea?

• Anonyymi

Ihanaa, toivottavasti on sellainen ja saat hänet :)
        Kuullosti niin kauniilta tuo.

• Anonyymi

Senkus otat jos et muuten kerta saada edes pidettyä aloillaan

• Anonyymi

Saa ei saada

• Anonyymi

Olipa kivasti sanottu hänestä.

• Anonyymi

Mies maksaa kulut.......Nainen hoitaa kodin ja mahdolliset lapset.....
      Siinä on ihan tarpeeksi naiselle työtä.....ja myös pitää itsensä kunnossa.
      Myös miehelle sama vaatimus........ole kunnossa, että nainen haluaa sinua.
      Syödään.....juodaan.....liikutaan oikein.............. silloin seksi toimii.............
      Mulla on vain..........vain yksi nainen jota haluan...........
      Sinä tiedät ketä tarkoitan......J

• Anonyymi

Kai tapa kontrolloida rahalla

• Anonyymi

Riippuu kenessä niistä pyyteetön rakkaus naiselta miestä miestään kohtaan on se mitä itse kaipaan

• Anonyymi

Isot silmät, leveä hymy, kaikki näytti hyvältä. Mutta jos katsoi tarkemmin, näki Lohkot joita rakensi ollakseen esteidensä yläpuolella, missä täytyi visusti pysyä ja katsoa niitä
      kaikkia. Ja hän haluaisi mennä alas, paeta ja juosta ja taistella kaikkea vastaan ​​ja uskoa että kaikki tulisi silti olemaan hyvin. Ei meillä ole mitään yhteistä mutta hän kiehtoi minua ja jokin hänessä saa minut tuntemaan, että olen kaatumassa, nesteytymässä tai syttymässä tuleen.

• Anonyymi

Haluaisin että olisin hänen omansa loppuelämäni. Että hän rakastaisi minua niin että luokseni tuleminen olisi hänen elämänsä kohokohta. Ja että unohtaisi sillä hetkellä kaiken muun. Osaisinpa olla sellainen mies jota hän noin rakastaisi. Koen että muuten en vaimoa itselleni halua, jos siis en saa naisessa aikaan tuollaista. Semmoista aitoa ja vilpitöntä kiintymystä toivon.

• Anonyymi

Olipas kauniisti kirjoitettu.♡
        Kukapa ei haluaisi kokea tuollaista rakkautta.

• Anonyymi

Minäkin haluaisin hänet ikiomakseni loppuelämäkseni. Hän on ensimmäinen ja ainoa mies johon olen rakastunut. En tiennyt että joku mies voi saada minussa aikaan tällaista rakkautta. Välillä kuitenkin epäilen, olenko riittävä hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin haluaisin hänet ikiomakseni loppuelämäkseni. Hän on ensimmäinen ja ainoa mies johon olen rakastunut. En tiennyt että joku mies voi saada minussa aikaan tällaista rakkautta. Välillä kuitenkin epäilen, olenko riittävä hänelle.

Ihanaa että rakastat häntä. Noita epäilyksiä on minulla miehelläkin, että en riittäisi. Mutta sitten jos saa toisen omaksi niin niistä voi keskustella ja toinen voi pitää huolen että kokee olevansa kaikin tavoin riittävä. Se on osa rakkautta että lohduttaakin toista.

• Anonyymi

No, Bimbbiä se vaan haluu.

• Anonyymi

Siitä ei ole kysymys vaan...............NAISESTA..........

• Anonyymi

Sekä että. Meillä synkkas.

Hänellä ja miehellään ei synkkaa.

• Anonyymi

Ai jaa. Tllainen salasuhde. Rikollisesti alkaa, samoin loppuu. Pettämiseen.

• Anonyymi

Ei ollut, vaan on. Nuorena seksiä ja rakkautta ja vanhempana vain rakkauta. Ei jaksa enää mitään esileikkejä ja sotkuista hikistä seksiä muutaman sekunnin orgamin takia.

• Molempia tietysti.

• Anonyymi

Rakkautta ja sitten sitä seksiä. 🤔
      Mutta jäin ilman kumpaakin, kun olen nössö. 😐

• Anonyymi

Jos olis isot riippurinnat,niin ois hyvä.

• Anonyymi

Ei ne oo kivat. Eikä saa nauraa. 😔

T. Nainen

• Anonyymi

Halusin kaiken. En edes tiedä hetkeä, paikkaa, ilmettä tai sanaa, joka loi perustan. Olin jo syvässä päässä ennen kuin tiesin edes aloittaneeni. Siinä oli rakkaus, itsensä uhraamista ja loukkauksen hyväksymistä. Menneisyyttä unohtamatta, ihmisyyttä. Sitä on kuullut kaikenlaista suudelmista (sulaminen, ilotulitus, musiikki), mutta se on keskustelu. Esitettyjä kysymyksiä ja niihin vastauksia. Kevyttä hiljaisuutta. Hän oli kuin. lämmittävä vaate. Aistien sekoittumista. Se tuntui hyvältä joten sen täytyi olla oikein.

• Anonyymi

Wau. Hienosti kuvattu tilanteita ja tunnelmia. Pystyn samaistumaan, vaikka sivullinen olenkin.

Sivusta

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe