Moikka! Mulla on ongelma. Mulle on laitettu töitä pe ja la mutta mulla ois torstaina lähtö reissuun. Mulla ei oo mitää muuta vaihtoehtoa ku pyytää saikkua. Nimittäin ei meinaa löytyä tuuraajia. Tiiän oon hirvittävä kusipää mutta en voi muutakaan. En ole muutenkaan ikinä saikuttanut. Eli voisko joku kertoa miten se toimii että voinko vaan soittaa TK:hon ja sanoa että nyt iski oksennustauti vaikka ja että sieltä kirjoittavat sitten jonkun todistuksen vai pitääkö mun käydä paikanpäällä? Kiitos ja anteeksi jo etukäteen!
töistä saikuttaminen
5
1505
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä systeemi teillä töissä on? JOssain pitää olla lääkärin todistus yhdestäkin saikkupäivästä, toisessa voi olla omalla ilmoituksella poissa 3 - 5 päivään. JOs on saikulla, ja lähdet reissuun, voi olla että sillä on ikävät jälkiseuraukset.
- Anonyymi
...ainakin luottamus on mennyt, jos kärähdät. Ja kun noin nyt kusetat työnantajaasi, oletan ettet ole moksiskaan jos työnantajasi tekee saman!
- Anonyymi
Nykyään on että pakko olla kaikilla lääkärin todistus kun ollut niin paljon poissaoloja muilla. Mutta kai sellaisen nyt ihan soittamalla vain saisi? Ja mitä tarkoitat ikävillä jälkiseuraamuksilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ainakin luottamus on mennyt, jos kärähdät. Ja kun noin nyt kusetat työnantajaasi, oletan ettet ole moksiskaan jos työnantajasi tekee saman!
En usko että kärähtäisin koska en puhu töissä paljoa ja ketään siellä ei oikein kiinnosta minun elämäni. Ja muutenkin aika laiskaa porukkaa siellä töissä ja olen yksi reippaimmista ollut niin eikai se kerta nyt niin paha olisi
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17893291r
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646578
- 541945
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441751- 541152
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3451112Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511065Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907