Tarvitsen apua

Moi mitä pitäisi tehdä oon noin 100kiloinen ja haluaisin laihduttaa mutta mua on kiusattu todella monta vuotta siitä että kuinka ruma oon niin jotenkin sen takia on vaikee mennä salille koska luulen että kaikki kattois mua. Tarviin apua koska haluan muuttua

69

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloita liikunta vaikka tekemällä reippaita kävelylenkkejä. Kävellä voi yksinkin, jos pelkää muita.

    • Ei salille mennä katselemaan muita ihmisiä vaan liikkumaan. Liikunnan merkitys laihdutuksessa on yleensä pieni ja jos et ole sitä tehnyt aiemmin niin tuskin sillä laihdut.

      Miksi olet lihonut? Liian isot annoskoot, liian energiatiheä ruoka, "herkuttelu", virvoitusjuomat?

      • Anonyymi

        Nytkö saisi niitä 125 euron tuntihintasia ohejita ongelmaan? pääperiaatteita? Mihin perustuu?onko niitä. epäilyt herännyt, voiko mun epäilyt kumota?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö saisi niitä 125 euron tuntihintasia ohejita ongelmaan? pääperiaatteita? Mihin perustuu?onko niitä. epäilyt herännyt, voiko mun epäilyt kumota?

        Mitä ihmeen 125 €/h ohjeita? Teen tällä hetkellä Noomia ja se maksaa minulle 125 € per 5 kk. Materiaalia on toistaiseksi ollut 15 minuuttia päivässä eli noin 7 tuntia kuukaudessa. Hintaa siis noin 2.5 €/h.


    • Anonyymi

      Itse sain avun Naomin painonhallinta- ohjelmasta, elikkäs hänellä on oma hoitola, on myös siis selvänäkijä mutta tekee erilaisia hoitoja ja ohjeistaa näissä painoasioissa.

      Luin hänestä keväällä juttua lehdestä ja otin yhteyttä, mun yks tuttu sano että Naomi on varsinainen terveysguru, että tietää ihan valtavasti ja oli häntä auttanut suolisto-ongelmissa.

      Laitoin fasebookisssa hälle viestiä ja hän antoi mulle ajan, sen jälkeen alkoi heti mun ohjelma ja mua on auttanut ihan hirveesti, koska tarvitsen tällaisen ohjelman mitä voin noudattaa ja että sitä myös seurataan , miten mun paino ja terveysasiat etenee.
      Mulla oli tosi paljon ylipainoa, mun normipainon pitäisi pituuteen nähden olla n. 60 kg, oli aloittaessa 86 kg ja nyt on 58 kg!
      Mun jaksaminen ja vointi on ollut koko ajan hyvät, olo on tosi energinen ja aion laihtua vielä muutaman kilon. Mun äiti ja ystävät on ollut ihan ihmeissään, että mitä oikein on tapahtunut. Mä olen niin onnellinen, mun vaatteet on mennyt ihan uusiksi ja nyt jaksan jo harrastaa liikuntaa, mikä oli välillä oikeestaan kokonaan pois.
      Voin todella suositella!

      • Anonyymi

        Täällä on menossa selvästi organisoitu Naomi-mainoskampanja. Nuo Naomin palvelut ovat varmasti maksullisia eikä niissä voi kerta kaikkiaan olla mitään maagista. Jos jokin tuntuu olevan liian hyvää ollakseen totta, niin se ei ole totta. Kaikki dieetit laihduttavat, jos niissä on kalorivaje ja niitä jaksaa noudattaa. Miksei näistä Naomin periaatteista voi keskustella täälläkin julkisesti, jotta ne olisivat myös kriittisten silmien luettavana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on menossa selvästi organisoitu Naomi-mainoskampanja. Nuo Naomin palvelut ovat varmasti maksullisia eikä niissä voi kerta kaikkiaan olla mitään maagista. Jos jokin tuntuu olevan liian hyvää ollakseen totta, niin se ei ole totta. Kaikki dieetit laihduttavat, jos niissä on kalorivaje ja niitä jaksaa noudattaa. Miksei näistä Naomin periaatteista voi keskustella täälläkin julkisesti, jotta ne olisivat myös kriittisten silmien luettavana?

        Mun mielestä hakekoon läskit ilmaset periaatteensa mistä tykkää. Ihan varmasti ne on maksullisia kun kerran työskentelee elinkeinon harjoittajana niin eikai niitä täällä hänen palveluitten tietoja kukaan jaa ja vielä ilmaseks!

        Mä en usko että on mitään kampanjaa mutta varmasti moni laillani on ollu tyytyväinen ja koettaa läskeille kertoa mistä voisivat oikeeta apua saada. Näitä kun lukee niin huomaa että porukat on sen verran pihalla että läskin lätinä ja ähkinä kuulunee ympäristös tänäkin suvena.

        Mä en tiedä miltä mulle kuulosti mutta totta se on ollu. 14 kiloo lähteny ilman tuskaa ja ikinä ennen ei ole kun korkeintaan 4-5 kiloo, siihen on topannu aikasemmat. Että ne kriittiset silmät taitaa olla aika pulskisa kehoisa. Mä ainakin otan avun sieltä mistä sen saa ja maksan kanssa kun tuloksia tulee ja ittellä on alkanu eurot säästyä kun ei mene enää turhiin dieetteihin ja moskaruokiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä hakekoon läskit ilmaset periaatteensa mistä tykkää. Ihan varmasti ne on maksullisia kun kerran työskentelee elinkeinon harjoittajana niin eikai niitä täällä hänen palveluitten tietoja kukaan jaa ja vielä ilmaseks!

        Mä en usko että on mitään kampanjaa mutta varmasti moni laillani on ollu tyytyväinen ja koettaa läskeille kertoa mistä voisivat oikeeta apua saada. Näitä kun lukee niin huomaa että porukat on sen verran pihalla että läskin lätinä ja ähkinä kuulunee ympäristös tänäkin suvena.

        Mä en tiedä miltä mulle kuulosti mutta totta se on ollu. 14 kiloo lähteny ilman tuskaa ja ikinä ennen ei ole kun korkeintaan 4-5 kiloo, siihen on topannu aikasemmat. Että ne kriittiset silmät taitaa olla aika pulskisa kehoisa. Mä ainakin otan avun sieltä mistä sen saa ja maksan kanssa kun tuloksia tulee ja ittellä on alkanu eurot säästyä kun ei mene enää turhiin dieetteihin ja moskaruokiin.

        Täällä yksi :)
        Minun "kriittisin silmin" olen vaakan lukemia katsellut; Joulukuun alussa oli lukemat 89 kg, siitä vielä joulun aikaan nousi, oli 91,5 kg! Luin hänestä lehdestä juttua ja vakuutuin :)
        Laitoin viestiä ja sain ajan Naomin "kiloklinikalle", sanoin että nyt on jotain apuja saatava, että alkaa nivelet pettää.

        Nyt vaaka näyttää lukemia 72 kg, matkaa on vielä tavoitteeseen, mutta kertaakaan en ole retkahtanut, mikä ainakin minulle on ollut aika "maagista".

        Naomilla on vuosikymmenten ammattitaito ja kokemus terveys ja hyvinvoinnin asioissa, ja olen saanut tosi paljon muutakin ohjeistusta. Nykyisin nukun hyvin ja olo on ihan loistava :) Mun iho on paljon paremmassa kunnossa, samoin hiukset.


      • Anonyymi

        Selvä näkijä ??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on menossa selvästi organisoitu Naomi-mainoskampanja. Nuo Naomin palvelut ovat varmasti maksullisia eikä niissä voi kerta kaikkiaan olla mitään maagista. Jos jokin tuntuu olevan liian hyvää ollakseen totta, niin se ei ole totta. Kaikki dieetit laihduttavat, jos niissä on kalorivaje ja niitä jaksaa noudattaa. Miksei näistä Naomin periaatteista voi keskustella täälläkin julkisesti, jotta ne olisivat myös kriittisten silmien luettavana?

        Ja kun vielä sotketaan selvänäkijän ” taidot” juttuun mukaan niin se jo selittää aika paljon ihmisistä jotka uskovat kaiken maailman hömpötyksiä .
        Aina vaan. Näyttää olevan ihmisiä joille nämä asiat ovat jotenkin todenmukaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun vielä sotketaan selvänäkijän ” taidot” juttuun mukaan niin se jo selittää aika paljon ihmisistä jotka uskovat kaiken maailman hömpötyksiä .
        Aina vaan. Näyttää olevan ihmisiä joille nämä asiat ovat jotenkin todenmukaisia

        Kuka ne "taidot" sotkee mukaan? Minä olen Naomin hoitolassa käynyt vuosia eikä siihen ole selvänäköasiat liittyneet mitenkään?
        Toki tiedän että se on työnsä siinä kuin myös että on puutarhuri ja taiteilija.
        Sattuu nyt kuitenkin olemaan erittäin monitietoinen ja taitoinen hoitoalan ammattilainen, mutta ei ihan aukea minulle, että mitä se ihmisistä ja minustakin muka kertoo?
        Uskon sen minkä itse koen, enkä täällä ulvovia ilkeilijöitä.

        Toisekseen, satun tietämään ihan muutamiakin julkisuuden henkilöitäkin, jotka ovat ohjelmallaan laihtuneet. Että enpä usko että hekään mitään hömpötyksiä olisivat huolineet. Mistäkö tiedän, siitä että tuttavapiiriini kuuluu muutamakin kollega, jotka häneltä saanut laihtumiseensa apuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ne "taidot" sotkee mukaan? Minä olen Naomin hoitolassa käynyt vuosia eikä siihen ole selvänäköasiat liittyneet mitenkään?
        Toki tiedän että se on työnsä siinä kuin myös että on puutarhuri ja taiteilija.
        Sattuu nyt kuitenkin olemaan erittäin monitietoinen ja taitoinen hoitoalan ammattilainen, mutta ei ihan aukea minulle, että mitä se ihmisistä ja minustakin muka kertoo?
        Uskon sen minkä itse koen, enkä täällä ulvovia ilkeilijöitä.

        Toisekseen, satun tietämään ihan muutamiakin julkisuuden henkilöitäkin, jotka ovat ohjelmallaan laihtuneet. Että enpä usko että hekään mitään hömpötyksiä olisivat huolineet. Mistäkö tiedän, siitä että tuttavapiiriini kuuluu muutamakin kollega, jotka häneltä saanut laihtumiseensa apuja.

        Joudun työni vuoksi edustamaan paljon ja olemaan esillä, ainaiset paineet ulkonäköasioissa. Naomin asiakkaana olen ollut jo pitkään.

        Paino-ongelmia alkoi tulla parisuhteeni päättymisen jälkeen, juuri edellä mainituista syistä, eipä ollut liian korkea kynnys hänen puoleensa asiassa kääntyä. Halusin päästä aiempaan painooni nopeasti, sillä olin jo muutamia kommentteja kuullut liikakilojeni johdosta.

        Olen niin kiitollinen siitä kaikesta avusta, mitä olen häneltä saanut! Ihana Naomi!
        En tuntenut ylipainoisena oloani enää edes naiselliseksi, saati seksikkääksi.
        Kyllä tuntui ihanalta, kun eilen kävelin kaupungilla, ja sain miehiltä ihailevia katseita, ja joku jopa vihelsi perääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudun työni vuoksi edustamaan paljon ja olemaan esillä, ainaiset paineet ulkonäköasioissa. Naomin asiakkaana olen ollut jo pitkään.

        Paino-ongelmia alkoi tulla parisuhteeni päättymisen jälkeen, juuri edellä mainituista syistä, eipä ollut liian korkea kynnys hänen puoleensa asiassa kääntyä. Halusin päästä aiempaan painooni nopeasti, sillä olin jo muutamia kommentteja kuullut liikakilojeni johdosta.

        Olen niin kiitollinen siitä kaikesta avusta, mitä olen häneltä saanut! Ihana Naomi!
        En tuntenut ylipainoisena oloani enää edes naiselliseksi, saati seksikkääksi.
        Kyllä tuntui ihanalta, kun eilen kävelin kaupungilla, ja sain miehiltä ihailevia katseita, ja joku jopa vihelsi perääni.

        Naomi voitko kertoa dieettisi pääpirteet ja hinnan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on menossa selvästi organisoitu Naomi-mainoskampanja. Nuo Naomin palvelut ovat varmasti maksullisia eikä niissä voi kerta kaikkiaan olla mitään maagista. Jos jokin tuntuu olevan liian hyvää ollakseen totta, niin se ei ole totta. Kaikki dieetit laihduttavat, jos niissä on kalorivaje ja niitä jaksaa noudattaa. Miksei näistä Naomin periaatteista voi keskustella täälläkin julkisesti, jotta ne olisivat myös kriittisten silmien luettavana?

        Joo, jostain on putkahtanut yhtä äkkiä puolisen tusinaa Naomi-fanaatikkoa. Itse en ollut kuullutkaan hänestä aiemmin joten tuskin on mitenkään tunnettu tapaus. Dieetistä eikä sen hinnasta ei kerrota mitään.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Joo, jostain on putkahtanut yhtä äkkiä puolisen tusinaa Naomi-fanaatikkoa. Itse en ollut kuullutkaan hänestä aiemmin joten tuskin on mitenkään tunnettu tapaus. Dieetistä eikä sen hinnasta ei kerrota mitään.

        Se hänen dieetti nyt vaan on IN!

        Kyllä oli jo vuosia sitten keskusteluissa, tuo hänen dieettiohjelma. Tuo suklisdieetti on siihen ymmärtääkseni joku jatkumo. Kuulostaa niin herkulliselta, että kokeilen, ylipainoa ei varsinaisesti mutta muutama kilo saisi vyötäisiltä lähteä

        Naomi todellakin on tunnettu, joskin enemmän ehkä muun työnsä kautta, mutta olen useampaankin kertaan hänestä lehdistä lukenut. Nyt viimeksi luin hänen terveysohjelmistaan, erityisesti suolisto- ja ravitsemusasioissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se hänen dieetti nyt vaan on IN!

        Kyllä oli jo vuosia sitten keskusteluissa, tuo hänen dieettiohjelma. Tuo suklisdieetti on siihen ymmärtääkseni joku jatkumo. Kuulostaa niin herkulliselta, että kokeilen, ylipainoa ei varsinaisesti mutta muutama kilo saisi vyötäisiltä lähteä

        Naomi todellakin on tunnettu, joskin enemmän ehkä muun työnsä kautta, mutta olen useampaankin kertaan hänestä lehdistä lukenut. Nyt viimeksi luin hänen terveysohjelmistaan, erityisesti suolisto- ja ravitsemusasioissa.

        Ei tunnu olevan in kun googlettamalla ei löydy oikein mitään.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ei tunnu olevan in kun googlettamalla ei löydy oikein mitään.

        Naomia ei luultavasti ole edes olemassa, vaan tämä kampanja on opiskelijoiden tutkimus, jossa tutkitaan Suomi24:n lukijoiden höynäytettävyyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naomia ei luultavasti ole edes olemassa, vaan tämä kampanja on opiskelijoiden tutkimus, jossa tutkitaan Suomi24:n lukijoiden höynäytettävyyttä.

        Facebookissa 266 seuraajaa joten ei ainakaan in. Heikkilällähän on seuraajia yli 50 000. Heikkiläkään ei ole erikoisesti in enää.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Facebookissa 266 seuraajaa joten ei ainakaan in. Heikkilällähän on seuraajia yli 50 000. Heikkiläkään ei ole erikoisesti in enää.

        Naomin seuraajaporukka on suhteellisesti äänekkäämpää kuin Heikkilän. Naomi tarjoaa myös empatiaa, jota Heikkilä ei kykene riittävästi tarjoamaan. Naiset eivät ajattele aivosoluillaan vaan ihollaan ja sydämellään.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Facebookissa 266 seuraajaa joten ei ainakaan in. Heikkilällähän on seuraajia yli 50 000. Heikkiläkään ei ole erikoisesti in enää.

        Mistäköhän tollanenki luku tempastu<<< olen monilla sivuillansa Fasebookissa ym sosiaalisessa vieraillut ja seuraajia varmaan tuhansia. Mitä häntä nyt olen oppinut tuntemaan, niin se ei varmasti se hänen pääasiallinen pyrkimys eikä tarve ole, jotain seuraajia kalastella. Tekee työtään eikä kiillota jossain Fasebookissa,. Ja hyvää työtä tekeekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomin seuraajaporukka on suhteellisesti äänekkäämpää kuin Heikkilän. Naomi tarjoaa myös empatiaa, jota Heikkilä ei kykene riittävästi tarjoamaan. Naiset eivät ajattele aivosoluillaan vaan ihollaan ja sydämellään.

        Mistä taivaan vallat tohon veteli jonkun Heikkilän?


    • Anonyymi

      Joku jo mainitsi liikunnan Se on todella hyvä alku, sitten voisit ottaa yhteyttä ehkä dietistiin että saisit neuvoja ravinnosta. Minulla oli kolme työkaveria jotka päättivät kimpassa laihduttaa , saivat hyviä ohjeita dietistiltä ja kävelivät joka päivä yli kymmenen kilometriä. Meni pari kuukautta kun olivat laihtuneet ja kunnolla neljän kuukauden päästä sanoivat että parasta mitä ovat tehneet, koska söivät terveellisesti, ei makeita koskaan eikä mitään sipsejä . Niin että laihdutus terveellisesti antaa tulosta, mutta sanoivat että ensimmäiset kaksi viikkoa olivat hankalia, mutta sen jälkeen kuulemma keho oikein vaati liikuntaa.
      Joten se vaatii päättäväisyyttä ja sinnikkyyttä ihmiseltä , mutta tulos on työn arvoinen

    • Anonyymi

      "Itse sain avun Naomin painonhallinta- ohjelmasta, elikkäs hänellä on oma hoitola, on myös siis selvänäkijä mutta tekee erilaisia hoitoja ja ohjeistaa näissä painoasioissa."

      Tämä on niin hienoa!

      Minäkin olen koulutukseltani terveydenhoitaja mutta teen samalla insinöörin, juristin sekä pastorin töitä. On hyvä tehdä samassa toimistossa monenlaisia asioita, sillä ihmisillä on monenlaisia tarpeita. Ellei tarpeita ole valmiina, ne voi luoda.

      • Anonyymi

        Mulla oli ainakin itselläni ne tarpeet kun varasin ajan. Hänhän on hermoratahieroja ja tekee vaikka mitä hoitoja, jo kymmenien vuosien kokemuksella. Mun täti sanoi että oli käynyt Naomilla joskus 2000 vuoden alussa jo, kun selkänsä vaivasi.
        Eikä kuulemma vaivannut sen koommin.

        Vaikka on monilahjakas, eihän hänen palveluita ole kenenkään pakko käyttää. Itse käytän koska ohjelma toimii ja koska Naomi on paitsi huippu ammattilainen, myös todella huumorintajuinen ja hauska.


      • Anonyymi

        Tuskin mitään noista::: ))) hahahaa Mun mielestöä korkeintaan kärttyinen, kateellinen ja lihava voi laittaa tolleen "toimistossaan" hahahaha ::::)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli ainakin itselläni ne tarpeet kun varasin ajan. Hänhän on hermoratahieroja ja tekee vaikka mitä hoitoja, jo kymmenien vuosien kokemuksella. Mun täti sanoi että oli käynyt Naomilla joskus 2000 vuoden alussa jo, kun selkänsä vaivasi.
        Eikä kuulemma vaivannut sen koommin.

        Vaikka on monilahjakas, eihän hänen palveluita ole kenenkään pakko käyttää. Itse käytän koska ohjelma toimii ja koska Naomi on paitsi huippu ammattilainen, myös todella huumorintajuinen ja hauska.

        Naomi voitko kertoa palveluittesi hinnat sekä miten sinuun saa yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi voitko kertoa palveluittesi hinnat sekä miten sinuun saa yhteyden?

        No ei kai se Naomi nyt täällä pyöri jotain yhteystietojansa jakelemassa?!

        Googlesta sitä ihmisten ja yritysten tiedot tiemme löytää. Olihan tohon jo joku laittanut että on joku selvänäkijä ja nimi on Naomi niin montako luulet että suomesta löytää? Kai sillä jotkut sivut on jossain mistä tietonsa löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai se Naomi nyt täällä pyöri jotain yhteystietojansa jakelemassa?!

        Googlesta sitä ihmisten ja yritysten tiedot tiemme löytää. Olihan tohon jo joku laittanut että on joku selvänäkijä ja nimi on Naomi niin montako luulet että suomesta löytää? Kai sillä jotkut sivut on jossain mistä tietonsa löytää.

        Mitä itse maksoit Naomin dieetistä ja mitä hintaan sisältyi? Onko tämä kaikki on salaista jokin mainoskikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä itse maksoit Naomin dieetistä ja mitä hintaan sisältyi? Onko tämä kaikki on salaista jokin mainoskikka?

        Minun mielestä siinä ei ole mitään salaista eikä mainoskikkaa. Se on hyvin simppeliä, googlella löytyy ainakin Naomin tiedot. Itse laitoin hälle viestin Fasebookissa, siellä messengerissä kun olen hänen fasekaveri, ja kysyin tuosta dieetistä, kun olin siittä työkaveriltani kuullut.

        Sain ajan ja laittoi minulle sen ohjelman s-postiin, kun olin hiukan kertonut minun taustaa ja muuten puhuttiin asiasta. Ei ollut kallis ja olen nyt 6 viikkoa noudattanut, paino lähtenyt hienosti laskuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai se Naomi nyt täällä pyöri jotain yhteystietojansa jakelemassa?!

        Googlesta sitä ihmisten ja yritysten tiedot tiemme löytää. Olihan tohon jo joku laittanut että on joku selvänäkijä ja nimi on Naomi niin montako luulet että suomesta löytää? Kai sillä jotkut sivut on jossain mistä tietonsa löytää.

        Eli on Naomi Mesin? Kävin hänen hoitolassa joskus vuosia sitten Sastamalassa.
        Sai mun päänsäryn helpottaan, ihan järkkyä migreeniä se silloin vielä oli. Muistan että sanoi mun vaivojen johtuvan suolisto-ongelmista.

        Suhtauduin siihen silloin hiukka epäillen, mutta aloin laittaa mun ruokatottumukset uusiksi ja niin on päänsäryt alkanut helpottaa, nykyisin tulee enää tosi harvoin ja paljon lievempinä.

        Muistan että oli tosi kiva ja hurjan luonteva, puhuttiin kaikesta. Muutin sitten töitten perässä niin kauas, ettei ole tullut käytyä, vaivakin helpotti, mutta olen kyllä todella kiitollinen, se oli kannattava käynti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli on Naomi Mesin? Kävin hänen hoitolassa joskus vuosia sitten Sastamalassa.
        Sai mun päänsäryn helpottaan, ihan järkkyä migreeniä se silloin vielä oli. Muistan että sanoi mun vaivojen johtuvan suolisto-ongelmista.

        Suhtauduin siihen silloin hiukka epäillen, mutta aloin laittaa mun ruokatottumukset uusiksi ja niin on päänsäryt alkanut helpottaa, nykyisin tulee enää tosi harvoin ja paljon lievempinä.

        Muistan että oli tosi kiva ja hurjan luonteva, puhuttiin kaikesta. Muutin sitten töitten perässä niin kauas, ettei ole tullut käytyä, vaivakin helpotti, mutta olen kyllä todella kiitollinen, se oli kannattava käynti.

        Et älynnyt pyytää samalla apua läskiongelmaasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin mitään noista::: ))) hahahaa Mun mielestöä korkeintaan kärttyinen, kateellinen ja lihava voi laittaa tolleen "toimistossaan" hahahaha ::::)

        Ei Naomi ole kärttyinen tai kateellinen, päin vastoin on asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Naomi ole kärttyinen tai kateellinen, päin vastoin on asia.

        Siinä viitattiinkin varmaan tuohon Naomia, ketjuissa kuin ketjuissa kadehtivaan kommentaattoriin, joka kirjoitti tuossa aiemmin:

        "Tämä on niin hienoa!

        Minäkin olen koulutukseltani terveydenhoitaja mutta teen samalla insinöörin, juristin sekä pastorin töitä. On hyvä tehdä samassa toimistossa monenlaisia asioita, sillä ihmisillä on monenlaisia tarpeita. Ellei tarpeita ole valmiina, ne voi luoda."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä viitattiinkin varmaan tuohon Naomia, ketjuissa kuin ketjuissa kadehtivaan kommentaattoriin, joka kirjoitti tuossa aiemmin:

        "Tämä on niin hienoa!

        Minäkin olen koulutukseltani terveydenhoitaja mutta teen samalla insinöörin, juristin sekä pastorin töitä. On hyvä tehdä samassa toimistossa monenlaisia asioita, sillä ihmisillä on monenlaisia tarpeita. Ellei tarpeita ole valmiina, ne voi luoda."

        Ahaa, kateus onkin kummallista. Kyllä siinä voikin olla kateellinen, jos joku on terveydenhoitajajan lisäksi insinööri, juristi sekä pastori. Taitava tuon on oltava tai ehkä ei ole löytänyt linjojaan.

        Tunnen yhden henkilön joka on sähköasentajan lisäksi kirvesmies ja pystyy myös muuraamaan! Se on hyvä hänelle, turha olla kuitenkaan kateellinen jonkun taidoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, kateus onkin kummallista. Kyllä siinä voikin olla kateellinen, jos joku on terveydenhoitajajan lisäksi insinööri, juristi sekä pastori. Taitava tuon on oltava tai ehkä ei ole löytänyt linjojaan.

        Tunnen yhden henkilön joka on sähköasentajan lisäksi kirvesmies ja pystyy myös muuraamaan! Se on hyvä hänelle, turha olla kuitenkaan kateellinen jonkun taidoista.

        Kävin lukemassa tuon kokonaisuudessaan, mistä oli lainattu, siinähän joku kadehti Naomia että kun on selvänäkijä ja sen lisäksi hänellä hoitola jossa tarjoaa hoidollisia palveluitaan.

        Minunkin mielestä sitä voi hallita montaakin eri työtä, ja ne jotka niin tekee, yleensä on monilahjakas ja taitava. Eräillä ne taidot riittää ehkä vaan kadehtimiseen ja ehkä syömiseen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin lukemassa tuon kokonaisuudessaan, mistä oli lainattu, siinähän joku kadehti Naomia että kun on selvänäkijä ja sen lisäksi hänellä hoitola jossa tarjoaa hoidollisia palveluitaan.

        Minunkin mielestä sitä voi hallita montaakin eri työtä, ja ne jotka niin tekee, yleensä on monilahjakas ja taitava. Eräillä ne taidot riittää ehkä vaan kadehtimiseen ja ehkä syömiseen...

        Nyt siis kadehdit tuota minun kuvaamaani sähkömies-kirvesmiestä...? Ei kannata. Itsekin haluaisin osata muurata ja tehdä puutöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin lukemassa tuon kokonaisuudessaan, mistä oli lainattu, siinähän joku kadehti Naomia että kun on selvänäkijä ja sen lisäksi hänellä hoitola jossa tarjoaa hoidollisia palveluitaan.

        Minunkin mielestä sitä voi hallita montaakin eri työtä, ja ne jotka niin tekee, yleensä on monilahjakas ja taitava. Eräillä ne taidot riittää ehkä vaan kadehtimiseen ja ehkä syömiseen...

        Naomi on siis selvänäkijä ja laihdutusneuvoja.

        Kiitos tästäkin vähästä, mutta kuka ihme on tämä paljon puhuttu Naomi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naomi on siis selvänäkijä ja laihdutusneuvoja.

        Kiitos tästäkin vähästä, mutta kuka ihme on tämä paljon puhuttu Naomi?

        Kyse on kokonaispaketista, joka maksaa maltaita, mutta palkaksi saa syödä herkkuja ja saa empatiaa, jota miespaskiaisilta ei saa. Laihtuminen perustuu siihen, että vähennetään muita ruokia sen verran, että saa syödä jonkin verran jäätelöä. Naomi on ensimmäinen ihminen joka ymmärsi naiselliset erityistarpeeni, joihin kuuluvat ihokosketus, hieronta, hellyys ja kutittelu sekä hellien ajatusten kuiskaaminen korvaani. Hän ymmärtää kaiken ihmisen metaboliasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on kokonaispaketista, joka maksaa maltaita, mutta palkaksi saa syödä herkkuja ja saa empatiaa, jota miespaskiaisilta ei saa. Laihtuminen perustuu siihen, että vähennetään muita ruokia sen verran, että saa syödä jonkin verran jäätelöä. Naomi on ensimmäinen ihminen joka ymmärsi naiselliset erityistarpeeni, joihin kuuluvat ihokosketus, hieronta, hellyys ja kutittelu sekä hellien ajatusten kuiskaaminen korvaani. Hän ymmärtää kaiken ihmisen metaboliasta.

        Meillä on sitten varmaan eri tiedot dieetistä, sen sisällöstä ja mihin perustuu ja niistä maltaista?-? Itse alkuvuodestadieetin aloittaneena voin sanoa, että on muuten tähän mennessä paitsi taatusti edullisin, myös ainut mikä on itselläni toiminut.

        Ei kannattaisi täällä määkiä asioista joista ei mitään tiedä kun siten paljastaa korkeintaan oman typeryytensä jos ei jopa jälkijättöisyytensä.... ja tuon
        merkillisen oloisen unelmoinnin myötä ehkä jotakin muutakin itsestään... hmmm....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on sitten varmaan eri tiedot dieetistä, sen sisällöstä ja mihin perustuu ja niistä maltaista?-? Itse alkuvuodestadieetin aloittaneena voin sanoa, että on muuten tähän mennessä paitsi taatusti edullisin, myös ainut mikä on itselläni toiminut.

        Ei kannattaisi täällä määkiä asioista joista ei mitään tiedä kun siten paljastaa korkeintaan oman typeryytensä jos ei jopa jälkijättöisyytensä.... ja tuon
        merkillisen oloisen unelmoinnin myötä ehkä jotakin muutakin itsestään... hmmm....

        Paljonko siis maksaa? Mitkä ovat dieetin perusideat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko siis maksaa? Mitkä ovat dieetin perusideat?

        Mielestäni yrittäjillä ja ammatinharjoittajilla ei ole netin keskustelupalstoilla palveluillensa ja hinnastoillensa mitään seinää,.,.,. eikös ne ole jokaiselta palveluntarjoajalta itseltään saatavissa, ihan ASIAKKAILLEEN niitä tietoja antavat,.,.,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni yrittäjillä ja ammatinharjoittajilla ei ole netin keskustelupalstoilla palveluillensa ja hinnastoillensa mitään seinää,.,.,. eikös ne ole jokaiselta palveluntarjoajalta itseltään saatavissa, ihan ASIAKKAILLEEN niitä tietoja antavat,.,.,.

        Oletko siis ammatinharjoittaja vai kiitollinen asiakas? Jos olet kiitollinen asiakas, voit kertoa meille muille palvelun hinnan ja dieetin pääpiirteet. Minulle on alkanut syntyä vaikutelma, ettei dieetillä ole edes pääpiirteitä, voitko kumota epäilyni?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis ammatinharjoittaja vai kiitollinen asiakas? Jos olet kiitollinen asiakas, voit kertoa meille muille palvelun hinnan ja dieetin pääpiirteet. Minulle on alkanut syntyä vaikutelma, ettei dieetillä ole edes pääpiirteitä, voitko kumota epäilyni?

        Itse en kyllä osta mitään minkä sisältöä tai hintaa ei ole kerrottu etukäteen. Pätee niin netissä, puhelimessa kuin kadullakin.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Itse en kyllä osta mitään minkä sisältöä tai hintaa ei ole kerrottu etukäteen. Pätee niin netissä, puhelimessa kuin kadullakin.

        Juu eikä sitä palvelun hintaa ole ne ammatinharjoittajat ja palveluntarjoajat edelleenkään varmasti nettikeskusteluihin jakelemassa että varmaan pitää mennä ihan sieltä heidän oviltaan kyselemään, eikös?

        Itse toimin yrittäjänä, minulla oma kauppa, enkä ainakaan tulisi tänne hinnastojani laittamaan. eikös se ole asiakkaat jotka tulevat ihan sieltä kaupastani kyselemään, miten yksinkertainen tarvitsee olla, jos ei sellaista käsitä.

        Mitä tulee tuohon Naomin dieettiin, noudatan sitä parhaillaan ja todellakin olen kiitollinen. Nyt jo lähes 16 kiloa paino pudonnut, siitä mistä lähdettiin. Mielestäni ei ole kuitenkaan millään lailla MINUN asiani täällä HÄNEN palveluistaan ja hinnoistaan tiedottaa. Itse kun olen kuitenkin niistä asioista maksanut. Samoin kokevat varmasti muut tänne kommentoineet asiakkaansa.
        Jokainenhan voi varmasti tehdä kuten itse tein, otin häneen yhteyttä ja varasin ajan painonhallinta- konsultaatio puheluun. Nyt tuntuu, se puhelu mullisti maailmani, toisaalta, itse en osta palveluja kadulta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko siis ammatinharjoittaja vai kiitollinen asiakas? Jos olet kiitollinen asiakas, voit kertoa meille muille palvelun hinnan ja dieetin pääpiirteet. Minulle on alkanut syntyä vaikutelma, ettei dieetillä ole edes pääpiirteitä, voitko kumota epäilyni?

        "voitko kumota epäilyni?" höh. Miksi ihmeessä joku niin tekisi? Eiks jokainen saa uskoa mihin itse haluu?

        Eikö se ole jokaisen oma asia ottaa asioista selvää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu eikä sitä palvelun hintaa ole ne ammatinharjoittajat ja palveluntarjoajat edelleenkään varmasti nettikeskusteluihin jakelemassa että varmaan pitää mennä ihan sieltä heidän oviltaan kyselemään, eikös?

        Itse toimin yrittäjänä, minulla oma kauppa, enkä ainakaan tulisi tänne hinnastojani laittamaan. eikös se ole asiakkaat jotka tulevat ihan sieltä kaupastani kyselemään, miten yksinkertainen tarvitsee olla, jos ei sellaista käsitä.

        Mitä tulee tuohon Naomin dieettiin, noudatan sitä parhaillaan ja todellakin olen kiitollinen. Nyt jo lähes 16 kiloa paino pudonnut, siitä mistä lähdettiin. Mielestäni ei ole kuitenkaan millään lailla MINUN asiani täällä HÄNEN palveluistaan ja hinnoistaan tiedottaa. Itse kun olen kuitenkin niistä asioista maksanut. Samoin kokevat varmasti muut tänne kommentoineet asiakkaansa.
        Jokainenhan voi varmasti tehdä kuten itse tein, otin häneen yhteyttä ja varasin ajan painonhallinta- konsultaatio puheluun. Nyt tuntuu, se puhelu mullisti maailmani, toisaalta, itse en osta palveluja kadulta...

        Minä en tee noin enkä usko että kovinkaan moni muukaan tekee. Kun olin edellisellä työnantajallani niin hinnastossa oli minun kohdallani tuntitaksa 125 €. Asiakas sitten otti jos otti.

        Olen oikein tyytyväinen tähän Noomin valvmennukseen. Noin 20 € per kk ja systeemi selitettiin heti. Jäätelöäkin saa syödä eikä merkillä ole väliä.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Minä en tee noin enkä usko että kovinkaan moni muukaan tekee. Kun olin edellisellä työnantajallani niin hinnastossa oli minun kohdallani tuntitaksa 125 €. Asiakas sitten otti jos otti.

        Olen oikein tyytyväinen tähän Noomin valvmennukseen. Noin 20 € per kk ja systeemi selitettiin heti. Jäätelöäkin saa syödä eikä merkillä ole väliä.

        No sehän selittää miksi eräskin on täällä kärppänä muita laihdutusohjelmia kaluamassa! Ja koettaa kaikin keinoin udella tuosta Naomin ohjelmasta.. Kivat!

        Täytyy todeta että oli tuntitaksa ihan mikä vaan, ei paljon kiinnosta! Sen verran häijyn ja ikävän oloista kommentointia ollut.
        Jollain ehkä jäänyt huomaamatta, että kun käyttää nimimerkkiä, se on helppo havaita ja eräs esiintyy täällä taajaan... ikävänsävyisen oloisena, kaukaa kiertäisin, että ihan vimppana olen jonossa siihen "valmennukseen!"

        Että turhaa nokitella tuosta Naomin ohjelmasta. Minulle on tärkeää, että saan painonhallintaani ohjelman sellaiselta, joka on ystävällinen ja empaattinen. Mielestäni aivan hirveä tuntitaksa tuohon heitettiin!!!, Naomilla ei ole tuollaista lähimainkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän selittää miksi eräskin on täällä kärppänä muita laihdutusohjelmia kaluamassa! Ja koettaa kaikin keinoin udella tuosta Naomin ohjelmasta.. Kivat!

        Täytyy todeta että oli tuntitaksa ihan mikä vaan, ei paljon kiinnosta! Sen verran häijyn ja ikävän oloista kommentointia ollut.
        Jollain ehkä jäänyt huomaamatta, että kun käyttää nimimerkkiä, se on helppo havaita ja eräs esiintyy täällä taajaan... ikävänsävyisen oloisena, kaukaa kiertäisin, että ihan vimppana olen jonossa siihen "valmennukseen!"

        Että turhaa nokitella tuosta Naomin ohjelmasta. Minulle on tärkeää, että saan painonhallintaani ohjelman sellaiselta, joka on ystävällinen ja empaattinen. Mielestäni aivan hirveä tuntitaksa tuohon heitettiin!!!, Naomilla ei ole tuollaista lähimainkaan!

        Paljonko maksat itse viikossa Naomi pyhimykselle?


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Minä en tee noin enkä usko että kovinkaan moni muukaan tekee. Kun olin edellisellä työnantajallani niin hinnastossa oli minun kohdallani tuntitaksa 125 €. Asiakas sitten otti jos otti.

        Olen oikein tyytyväinen tähän Noomin valvmennukseen. Noin 20 € per kk ja systeemi selitettiin heti. Jäätelöäkin saa syödä eikä merkillä ole väliä.

        Aika vähissä taisi olla ne ottajat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksat itse viikossa Naomi pyhimykselle?

        Onko laittanut estot vai evännyt ajansaannin, kun edelleen täällä koetat udella...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko laittanut estot vai evännyt ajansaannin, kun edelleen täällä koetat udella...?

        Ihan samaa mietin etteivät varmaan saa Naomilta aikaa, kun täällä tinkaavat.... että kun kerran on Naomin kehittämä ohjelma, niin miksi hyvän tähden eivät sitten kysy HÄNELTÄ?

        Mieleen tulee vain kaksi vaihtoehtoo; joko ei Naomi ole huolinut asiakkaaksi tai sitten ovat jotain jotka koittaa itse markkinoida jotain dieettejä ja koittavat onkia tietoja.

        Luin joskus Naomin sivuilta Fasebookissa, laittoi sinne että on jo niin pitkään tehnyt, että voi itse valita asiakkaansa,
        Onneksi kuulun niihin jotka on päässyt asiakkaakseen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa mietin etteivät varmaan saa Naomilta aikaa, kun täällä tinkaavat.... että kun kerran on Naomin kehittämä ohjelma, niin miksi hyvän tähden eivät sitten kysy HÄNELTÄ?

        Mieleen tulee vain kaksi vaihtoehtoo; joko ei Naomi ole huolinut asiakkaaksi tai sitten ovat jotain jotka koittaa itse markkinoida jotain dieettejä ja koittavat onkia tietoja.

        Luin joskus Naomin sivuilta Fasebookissa, laittoi sinne että on jo niin pitkään tehnyt, että voi itse valita asiakkaansa,
        Onneksi kuulun niihin jotka on päässyt asiakkaakseen :D

        Onko täällä yksi ja sama Naomin ihailija, joka on parissa päivässä kirjoittanut 20 ihailevaa viestiä hänestä, vai onko tänne sattumalta pöllähtänyt yhtäkkiä tyhjästä puolen tusinaa Naomin opetuslasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa mietin etteivät varmaan saa Naomilta aikaa, kun täällä tinkaavat.... että kun kerran on Naomin kehittämä ohjelma, niin miksi hyvän tähden eivät sitten kysy HÄNELTÄ?

        Mieleen tulee vain kaksi vaihtoehtoo; joko ei Naomi ole huolinut asiakkaaksi tai sitten ovat jotain jotka koittaa itse markkinoida jotain dieettejä ja koittavat onkia tietoja.

        Luin joskus Naomin sivuilta Fasebookissa, laittoi sinne että on jo niin pitkään tehnyt, että voi itse valita asiakkaansa,
        Onneksi kuulun niihin jotka on päässyt asiakkaakseen :D

        Kuulkaa tytöt. Mies joka uskoo ihmedieetteihin on naismainen. Ihmedieettejä ei ole olemassa. Naurettavaa vielä tuollaiset salaiset dieetit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu eikä sitä palvelun hintaa ole ne ammatinharjoittajat ja palveluntarjoajat edelleenkään varmasti nettikeskusteluihin jakelemassa että varmaan pitää mennä ihan sieltä heidän oviltaan kyselemään, eikös?

        Itse toimin yrittäjänä, minulla oma kauppa, enkä ainakaan tulisi tänne hinnastojani laittamaan. eikös se ole asiakkaat jotka tulevat ihan sieltä kaupastani kyselemään, miten yksinkertainen tarvitsee olla, jos ei sellaista käsitä.

        Mitä tulee tuohon Naomin dieettiin, noudatan sitä parhaillaan ja todellakin olen kiitollinen. Nyt jo lähes 16 kiloa paino pudonnut, siitä mistä lähdettiin. Mielestäni ei ole kuitenkaan millään lailla MINUN asiani täällä HÄNEN palveluistaan ja hinnoistaan tiedottaa. Itse kun olen kuitenkin niistä asioista maksanut. Samoin kokevat varmasti muut tänne kommentoineet asiakkaansa.
        Jokainenhan voi varmasti tehdä kuten itse tein, otin häneen yhteyttä ja varasin ajan painonhallinta- konsultaatio puheluun. Nyt tuntuu, se puhelu mullisti maailmani, toisaalta, itse en osta palveluja kadulta...

        "itse en osta palveluja kadulta..." tsishihiiiii :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täällä yksi ja sama Naomin ihailija, joka on parissa päivässä kirjoittanut 20 ihailevaa viestiä hänestä, vai onko tänne sattumalta pöllähtänyt yhtäkkiä tyhjästä puolen tusinaa Naomin opetuslasta?

        mee ja tiedä, josseivat ole olleet tietoisia- - että tämäkö onkin jonkun yksittäisen ihan ikioma mainoskanava,.... että tännekö ei saaneetkaan muut tulla keskustelemaan painoasioista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika vähissä taisi olla ne ottajat?

        Joo, ei suinkaan hinnan takia koska tuo oli tuolloin ihan yleinen konsultointitaksa vaan tekemäni ohjelma sopi sellaisenaan useimmille asiakkaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaa tytöt. Mies joka uskoo ihmedieetteihin on naismainen. Ihmedieettejä ei ole olemassa. Naurettavaa vielä tuollaiset salaiset dieetit.

        Kyllä varmaan ne ihmedieetit tuen ohella joillakin toimii. Minä olen vanhanaikaisen dieetin kannalla. Silläkin dieetillä on ollut suotuisat seuraukset. En yritäkään liikoja, vaan pitää sellaisen painon, jonka itse hyväksyn. herkuttelukin on kivaa. Pyrin, että jouluksi voin tehdä mustikkakukkoa. Jos en ole laihtunut riittävästi, sanon itselleni, että mustikkakukkoa ei tipu.


    • Anonyymi

      Itse olen (vihdoin) päässyt alle 100kg
      En ole tehnyt mitään ihmeitä. Olen tietoisesti vähentänyt sokeria ja lisännyt liikuntaa.
      Kerran päivässä mengästyminen.
      Ainut taikakeino on ollut oliiviöljyllä pehmennetty aamupuuro jossa seassa smootie-hilloa itsepomituista marjoista ja täysm,aitoa+jugurttia.
      Viimeinen syöminen 18.00
      Tsemppiä Sinulle!

    • Anonyymi

      Onko Naomin mahdollista vastata selvänäkijänä tähän kysymykseen tänne palstalle?

      Lounais-Suomen säätä olisin kysynyt juhannukseksi? Ja ei ole väärällä osastolla. Ajattelin, että jos aurinko paistaa niin grillataan makkaraa ja kanaa, juomaksi olutta. Ei siis selvänäköä, jos maitti on kova. A-olutta, ehkä. Sen sijaan jos on kylmä ja sataa vettä, ollaan sisällä ja syödään maksa- (tai -roni) laatikkoa, ja juomaksi rasvatonta maitoa. Jälkiruuaksi mansikoita (kovissa hinnoissa vielä), kahvia, jäätelöä ja kermavaahtoa. Sisällä on ihan selvänäköä silloin.

      Kiitos Naomille jo näin etukäteen selvänäöstä Lounais-Suomeen. Ellei näy mitään Lounaaseen, kyllä keskinen Suomikin kelpaa. Autossa on kääntyvät renkaat.

    • Anonyymi

      Hahaahaaa ko lukee näitä niin ei ihme että muijilla läskit löllyy. Kauhee kuhina täälä keskenää tenuaa että kuka on jonkun dietin kehittäjä ja käydään vahtimasa seurajia myöten.
      Määki kävin ja sanon tään: Ottakaa muijat kaikki opit siltä mitä ikinä saatte. Jos tuutte edes puolisks yhtä hyvän näkösiks. jumankautas mikä donna!

      Kaveri kerto että hän pääs eroon 130 kg "löysää läskiä" kun otti eron muijasta. sano että olihan se hiukan tukeva jo avioon mentäesä mutta ettei ollu mitään mahista jatkaa kun meinas kyökky tulla kun olis pitäny hommailla. Sano että hirvitti jo se intimi hygieenia puoliki.
      Sano ettei sitä sapuskan määrääkän pystyny enää tilistä hankkimaa. Muija istu kansa kaiken aikaa jotain laihdutuskeskusteluja tavaamasa ja juoksi jos minkä sortin diettien peräsä mutta lihos vaan.

      Että jos tosa nyt on jo useampikin kertonu että on olemasa joku konsti millä ne läslkit lähtyee nii mikä helvetti teitä vaivaa josette tajua kokeilla? Häh? onko jotai menetettävää, häh? muuta kus ne läskit? Jossei ne lähde, nii käy pian kun kaverin muijalle, ukko lähtee. Ja löys muuten pienen ja siron. Exmuija lihonu entyisestää.

      • Anonyymi

        Totta turisee. En kattelisi mitään läskilöllyä itekään. Huh! Jo ajatus... Onhan toi ny paljon helpompaa naputella tää paksuilla nakkisormilla ikävätä tekstiä, kun alkaa tehdä jotain niitten kilojensa kansa.

        Jos mun autoon tarvisi tehdä huoltoo, en mä alkaisi autonkorjaajaa haukkua ja sättiä. Toi on jotain naisten logiikkaa tommonen. Tai sitten ne on käyny sen dieettinaisen sivuilla kattomassa, ja on vaan tosiaan niin saatanan kateellisia sille kun on laiha ja kaunis ja itte ovat kun jotain mursumättäitä.

        Tänään poikkesin huoltiksella kahvilla ja eresä käveli semmonen ämmä että hiki pukkas pintaan muustakin kun helteesttä Ei saatana! Mitä helvettiä ne syö? Ja mitkä ne jannut jotka semmottisia pirtin ovista sisään kantaa. Ei tasan kanna! Ei vintturillakaan olisi sitäkään ämmää, ei olisi liikahtanukaa vaikka jotenki vielä omilla jaloilla vaappu ja ähki puolelta toiselle. Ja täälä mankuvat sitten kun joku koittaa heille viälä jotain apuja tarjota että sais jollain lailla eres muistuttaan ihmistä. Lähteekö niiltä järki sitä mukaan kunnelihoo.


    • Anonyymi

      Kiusaajien pitäisi päästä salille, jossa kasvatetaan aivoja.

      • Anonyymi

        Sinun pitäisi saada syödäksesi jonkinlainen hedelmä smuutsie. Osaat sitten arvostaa erilaisuutta.


    • Anonyymi

      Minä olen laihtunut 42 kg Jorebiamin neuvoilla. Hän on aivan ihmeellinen guru, joka osasi parantaa myös olkapääni. Voin suositella lämpimästi kaikille. Dieetissä syödään erityisvalmistettua suklaajäätelöä salaisella reseptillä. Jäätelössä on tärkeää, että kaakao on juuri oikeanlaatuista. Olen itse yksityisyrittäjä, ja olen saanut runsaasti elimvoimaa Jorebiamin neuvoilla.

      • Suklaajäätelöön ei käytetä kaakaota. Kaakaota taas valmistetaan vain kahdella menetelmällä.


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Silloin se on kaakaojäätelöä.

        Antakaa voimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Lenkille vaan ja salaattia jne. terveellistä ruokavalioon. Alkuunhan sitä ei jaksa juosta paljoa mutta kunto kohoaa kun käy säännöllisesti, vaikka joka toinen päivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      2993
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2868
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      94
      2136
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1838
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1751
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1662
    Aihe