Pankolla makaaminen loppuu nyt!
Uusi hallitusohjelma julkaistu
20
280
Vastaukset
- Anonyymi
verot LASKEE --- huraaaaaa !!!!!
VEROT LASKEE KOSKA PANKOLLA MAKAAJAT SAA ALKAA TULLA TOIMEEN OMILLAAN!
TOIMEENTULITUKEEN TULEE TYÖVELVOITE!- Anonyymi
juup, kannatetaan,
nettosaaja tukijussit kiky-loikalle,
tuottamaan vastiketta tukiaisille,
tulos tai ulos, sano suuri uskonnollinen johtajakin,
ja suomi pelastuuuuu,
kun ei tarvitse ostaa ruista leipään puolan-pojilta...
- Anonyymi
Oma kansa ensin ,ajattelu, on vahingollista.
T.uniper tyttöset - Anonyymi
Mahtava uutinen, nyt on käytetty järkeä ja ajateltu maamme tulevaisuutta, kun tätä hallitusohjelmaa on tehty. Velä parempikin ohjelmasta olisi toki tullut ilman RKPtä, mutta pakkohan se oli mukaan ottaa, kun Keskusta meni mieluummin samanhenkisten kommunistien kanssa oppositioon.
- Anonyymi
Keskusta tukee työn tekoa, lorvioita ei tueta. Näin minä keskusta henkisenä sen koen.
Se vain nyt keskusta kentän päätös ettei hallitukseen tulla, paitsi oppositiosta tuetaan hyviä
asioita, joita nyt tarvitaan maan kohentamiseksi. Velkarahaa pitää kohdetaa nyt paremmin.
Monet nyt oppineet saamaan työpalkan ilman työntekoa, se on väärin, samoin kuin joidenkin
verottomuus. Elämme veromaassa jossa ei saisi olla tilaa luikureille verotta. Vapaaeläjiä patistaa työntekoon. - Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Nyt on tekemisen meininkiä ja kansalaistalkoot Suomen nostamiseksi köynnissä!
Juuri siitä on kysymys ja kepuloisten loisimiseen käytetty aika loppuu nyt. Kyllä kepuloinen voi mennä töihin, ei pelkästään kotitilan rottahommat elätä.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri siitä on kysymys ja kepuloisten loisimiseen käytetty aika loppuu nyt. Kyllä kepuloinen voi mennä töihin, ei pelkästään kotitilan rottahommat elätä.
Ei muuta kuin tehtaaseen töihin kello seitsemäksi aamulla!
Korjataan myös koulutuspolitiikkaa eli rahat luonnon- ja kauppatieteiden opetukseen huuhaa humanististen tieteiden sijaan!
- Anonyymi
Lopetetaan vai maataloustukia jos pankolla makoilu loppuu!
Miten B. Wahlroos sitten pärjää?BREAKING NEWS!
IRTISANOMISTA HELPOTETAAN JA LAKKO-OIKEUTTA RAJOITETAAN!
HALLITUKSEN OHJELMA ON KUIN SUORAAN MINUN KYNÄSTÄ!
TÄMÄ LISÄÄ TERVETTÄ KILPAILUA TYÖPAIKOILLA MIKÄ KASVATTAA TUOTTAVUUTTA!- Anonyymi
BREAKING NEWS!
TÄMÄ LISÄÄ TERVETTÄ KILPAILUA TYÖPAIKOILLA MIKÄ KASVATTAA TUOTTAVUUTTA!Oletkos palloleninki pyöräillyt? HO HOO, HO HOO!
Oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos palloleninki pyöräillyt? HO HOO, HO HOO!
Oikea SOTILASsukkahousuissa pyöräily,
näyttää aivan homojen hommalta... Anonyymi kirjoitti:
sukkahousuissa pyöräily,
näyttää aivan homojen hommalta...JUNTTI ON JUNTTI JA KEPULAINEN PILKKIHAALARI KEPULAINEN PILKKIHAALARI.
- Anonyymi
BREAKING NEWS!
TÄMÄ LISÄÄ TERVETTÄ KILPAILUA TYÖPAIKOILLA MIKÄ KASVATTAA TUOTTAVUUTTA!höpöti höpöti. Mitään tuollaista ei hallitusohjelmassa ole. Tietenkään.
Anonyymi kirjoitti:
höpöti höpöti. Mitään tuollaista ei hallitusohjelmassa ole. Tietenkään.
LUE PÄIVÄN ILTALEHTI. KOMMUNISTEILLÄ ON NYT KOVAT OLTAVAT!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sukkahousuissa pyöräily,
näyttää aivan homojen hommalta...HO HOO, HO HOO!
Anonyymi kirjoitti:
HO HOO, HO HOO!
HO HO HOO MAALAISLIITON PILKKIHAALARIJUNTTI!
VITTU HEI!
- Anonyymi
Irtisanomista helpotetaan. Entä nämä pomon kaverit ja perseennuolijat. Arvatkaa pitävätkö nämä paikkansa kun porukkaa irtisanotaan. Monesti se hyvä mutta hiljainen työntekijä lähtee enemmin kuin laiska pomon kaveri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574