Judoliiton toimiston palvelut

Anonyymi-ap

Mites muista seuratoimijoista tuntuu, kun itsestä tuntuu että tämä nykyinen toimisto ei oikein suoriudu tehtävistään? Vuorela on toki palkattu mutta tuskin hän arvasi mihin on ryhtymässä. Virallisen päätöksen mukaisestihan vastuu toimiston toiminnasta on itse asiassa hallituksen puheenjohtajalla. Vaikka PL ei osannut miellyttää oikein ketään niin silloin sentään asiat toimivat.

8

690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja Tuulaa on ikävä. Osasi aina auttaa jos oli joku ongelma.

• Anonyymi

Jos ei ollu sairaslomalla, ku tuli joku iso urheilutapahtuma.

• Anonyymi

Jokaisessa tarvitsemassamme "avun pyynnössä" ei saa heti vastausta.

• Anonyymi

Valittaminen on loputon luonnonvara. Nyt valitetaan sitä ja tätä ja kun PL oli niin valitettiin mm. tiedotuksen puutetta, seurojen palvelemista jne. Ja tämä ei siis tarkoita etteikö kaikki valitukset olisi aiheellisia 😁

• Anonyymi

Sitä saa mitä tilaa. Tjn tehtävä lopetettiin, toimistosihteerin lopetettua, ei uutta palkattu, uusi järjestöpäällikön tehtävä perustettiin. Lyhyellä matematiikallani ennen oli kaksi hallinnollista tehtävää, mutta nyt on yksi. Toki jos tehtävistä on puolet poistunut niin yksi henkilö niistä suoriutuu, mutta ehkä näin ei ole jos palvelu ei pelaa. Itsellä ei ole mielipidettä palvelusta kun en sitä ole tarvinnut perusjudoharrastajana.

• Anonyymi

näinhän se ei ole! Kaikki toimiston työt ja laskutus asiat hoitaa Karvonen vaimoineen. Vuorelan pitää suoriutua.. öö.. en tiedä mistä?

• Anonyymi

Pikkusen aika kultaa muistoja. PLn aikaan ei ollut juuri kuin valitusta siitä, että toimistolla mikään ei toimi. Eikä toiminut. Kaikki mitä yritettiin tehdä torpattiin heti.

En tiedä onko homma varsinaisesti paljon muuttunut, mutta ei se ainakaan paljon huonompaan ole voinut kääntyä.

• Anonyymi

Kuinka monta palkattua työntekijää liitossa on? Mitä he tekevät?
      Työt pitää laittaa exeliin ja jakaa ne tasaisesti. Jos yksi ei pysty kun on liikaa töitä niin siirretään osa toiselle työntelijälle.
      Työnteonseuranta ja siitä se lähtee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2270
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1307
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1246
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1171
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      894
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      779
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      731
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      582
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    Aihe