TULEVA RIKSUN VAINOTTU VIELÄ TYÖPAIKALLAAN

Anonyymi-ap

Olen jo muualla kertonut, että gs-vaino on alkanut jo työssä ollessa. Sinnehän vastaanotolleni ilmaantui tämä korkea-arvoinen upseeri ilmoittamaan, että minun pitää lopettaa työni heti. En saa koskaan enää tehdä psykologin työtä. Jos en tottele, joudun suuriin vaikeuksiin.-En totellut.

GS-vainon alkuvaiheisiin kuuluu työpaikan menetys, työuran lopetus ja taloudelliset vaikeudet.

Minun ja muiden erityistyöntekijöiden työhuoneet sijaitsivat tilassa, jossa oli myös fysioterapian toimistotiloja ja taukohuone. Tämän takia joutuivat osallistumaan minun ulossavustamiseen. - En ole vihainen heille, olen pahoillani, ettäkohtaloni ulottui heihinkin.

10

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minua elettiin häiritä taukotilassa(join siellä kahvia). Pahempaa oli, että vastaanottotoimintaani häirittiin. - Oli pakko mennä kertomaan johtavalle hoitajalle.

      Tämän fysioterapian oh. kertoi, että heidät oli määrätty työpaikkakiusaamaan minua. Tilanteessa oli mukana yksi pätkätyötä tekevä ft, jonka työsuhde aina uusittiin. Hän kertoi kieltäytyneensä.F. osastonhoitaja kertoi minulle, että sen takia tämä ft.menettää työnsä,enää uusita.

      Muut lähtivät mukaan, erityistyöntekijätkin.

      • Anonyymi

        En viitsi kuvailla, mitä kaikkea tehtiin.

        VASTAUS VAIN YHTEEN ASIAAN KIINNOSTAA EDELLEEN. MIKSI MINUN TUUHEAT HIUKSET PITI TUHOTA?

        Kuvaan tilannetta. Töihin tuli ft.sijainen, joka suureen ääneen valitteli kaikille runsasta hiustenlähtöään. Hänet ohjattiin minulle. Kerroin, etten asiasta yhtään mitään. Varmaan kampaaja olisi parempi juttukaveri. Tai itse tuossa tilanteessa menisin parhaalle mahdolliselle lääkärille. - Luulin toimineeni asiallisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitsi kuvailla, mitä kaikkea tehtiin.

        VASTAUS VAIN YHTEEN ASIAAN KIINNOSTAA EDELLEEN. MIKSI MINUN TUUHEAT HIUKSET PITI TUHOTA?

        Kuvaan tilannetta. Töihin tuli ft.sijainen, joka suureen ääneen valitteli kaikille runsasta hiustenlähtöään. Hänet ohjattiin minulle. Kerroin, etten asiasta yhtään mitään. Varmaan kampaaja olisi parempi juttukaveri. Tai itse tuossa tilanteessa menisin parhaalle mahdolliselle lääkärille. - Luulin toimineeni asiallisesti.

        Menin käymään hyvällä vakiokampaajallani. Oli taas juurikasvua värin suhteen. Samaa väriä kuin ennenkin. Sitä minkä aineille en ollut allerginen. Kampaaja seisoi vähän nurkan takan kireä ilme naamallaan. Sanoin jonkun tyhmän vitsin. Kampaaja lähti liikkeelle: juu,tätä väriä päähän.
        Seuraavana aamuna jo minulta alkoi lähteä hiuksia, tukoittain. Sain vielä peitettyä sen. Sitten lähti otsalta ja ohimoilta niin, että väkisinkin näkyi. MINULLE RÄÄVITTIIN: JOKO NYT TIEDÄT. MILTÄ TUNTUU, KUN TUKKA LÄHTEE.

        Mikä oli työpaikkakiusaamisen osuus? Loputhan jäi kampaajien vuosikausien harmiksi. 25 v. kulunut ja edelleen aktutelli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin käymään hyvällä vakiokampaajallani. Oli taas juurikasvua värin suhteen. Samaa väriä kuin ennenkin. Sitä minkä aineille en ollut allerginen. Kampaaja seisoi vähän nurkan takan kireä ilme naamallaan. Sanoin jonkun tyhmän vitsin. Kampaaja lähti liikkeelle: juu,tätä väriä päähän.
        Seuraavana aamuna jo minulta alkoi lähteä hiuksia, tukoittain. Sain vielä peitettyä sen. Sitten lähti otsalta ja ohimoilta niin, että väkisinkin näkyi. MINULLE RÄÄVITTIIN: JOKO NYT TIEDÄT. MILTÄ TUNTUU, KUN TUKKA LÄHTEE.

        Mikä oli työpaikkakiusaamisen osuus? Loputhan jäi kampaajien vuosikausien harmiksi. 25 v. kulunut ja edelleen aktutelli.

        Tämä tukkapois tarina jatkuu Kampaajat joutuivat Riksun vainotun soppaan mukaan.

        En tiedä, kuinka paljon suunniteltua oli tämän hiustenlähdöstä ulisevan ft:n mukanaolo kuviossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tukkapois tarina jatkuu Kampaajat joutuivat Riksun vainotun soppaan mukaan.

        En tiedä, kuinka paljon suunniteltua oli tämän hiustenlähdöstä ulisevan ft:n mukanaolo kuviossa.

        Naiselle tukan menetys paha juttu. (Pitkät ripset ja kulmakarvat olin jo menettänyt. Ihoani tuhottu.) Mutta minulla oli myös samannäköiset hiukset kuin kollegallani, joka kuulemma oli sukulainen hirviön kautta. Ja naaman mallissa, suun tienoilla varsinkin samannäköisyyttä. Olisko ollut peritysti samanlaiset hampaat, kun minulta piti yläetuhampaat tuhota,)


    • Anonyymi

      Erityistyöntekijät olivat mukana.Minut oli selvästikin mustamaalattu heille, kai vaaralliseksi hulluksi kuvattu.

      Kerran olin menossa taukotilaan ja erityistyöntejä oli tulossa pois. Yhtaikaa ovenkahvassa. Hän ilmeili minulle tyyliin, että menee ensin. Minä tein käsillä jonkun eleen ja sanoin jotakin: koittakaa nyt rauhottua tai.

      Join kahvit ja otin vastaan seuraavan asiakkaan, ja seuraavan. Ylin pomo soitti ja kertoi, että erityistyöntekijät olivat vaatineet työterveyshuoltoa tilaamaan ambulanssin viemään minut sairaalaan. Oli otettu pomoon yhteyttä. Tämä oli soittanyt erityistyöntekijälle ja kysynyt, mitä olen tapauksen jälkeen tehnyt. Vastaus: pitänyt vastaanotto. Pomo: minkäoloisina asiakkaat ovat poistuneet. Vastaus: hyväntuulisen näköisinä. - Voi, että isoa pomoa nauratti.

      Että tämmöinen esimerkki elävöittämään tätä tarinaa.

    • Anonyymi

      Nyt kun stalkkaus joukkovainossa on tuttua, tiedän, että kaavan mukaan stalkkerit heittäytyvät viattomiksi uhreiksi, jos uhri kertoo, mitä stalkkeri on tehnyt. Se onkin uhri, joka on hyökännyt stalkkerin kimppuun.

      Olin jo lähtenyt työstä pois, mutta minulle kerrottiin ftosastonhoitajan esittäneen erittäin loukkaantunutta ja mielensäpahoittanutta, kun häntä ja heitä tämmöisestä syytetään. (Oli itse kertonut minulle, että heidät on määrätty työpaikkakiusaamaan minua ja tämä oh. innoissaan toteutti sitä ihan niin, että huomasin väkisinkin.)

      • Anonyymi

        Kun olin johtavalle hoitajalle valittanut häiritseväastä kiusaamisesta, niin hän aloitti keskustelut fysioterapeuttien siitä, onko tällaista havaittu tapahtuneen. Ei ollut kukaan huomannut. FTosastonhoitaja syytti minua usean kerran siitä, että aikaa kului tämmöisiin turhiin kokouksiin.

        Eli että johtava hoitaja oli määrännyt työpaikkakiusaamaan. Piti sitten kokouksia siitä, että onko tämmöistä tapahtunut. Kukaan kiusaamaan määrätyistä ei ollut huomannut mitään. Ja FTosastonhoitaja sitten syyllisti minua kokousten viemästä ajasta.

        Jos työpaikkakiusaamisia hoidetaan muuallakin näin, ei ihme, ettei korjausta tilanteeseen tapahdu.


    • Anonyymi

      Tähän ketjuun tuli niin paljon fysioterapian osuutta, että kannattaa lukea enemmän kokonaisuudesta. Sitä löytyy ketjusta: rixun surkeimmat työpaikat alkaen 2023-06-15 09

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2830
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1818
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      254
      1126
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      895
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      770
    Aihe