Terveisin nimimerkki: Hakkasinko turhaan 150 hehtaaria ikimetsää Ristinkalliolta.
Voisiko akkukemikaalitehtaan rakentaa Sunilaan tai Mussalon biotehtaan tontille?
Anonyymi-ap
3
133
Vastaukset
- Anonyymi
Et suinkaan hakannut turhaan.
Toiminnan saat käyntiin kun ostat Sunilan tehtaankin omaksi ja keität hakkaamistasi puista ligniiniä niitä akkuja varten alkuperäisen suunnitelman mukaan.
Jos ei akkutehdasta mainitsemiisi paikkoihin voi tehdä, alueella on runsaasti raakamaata sopivaksi tontiksi jalosotettavaksi. - Anonyymi
Ei pysty
- Anonyymi
Kyllä se kannattaa Sunilan tehdas ostaa ja saada ne romahtamisvaarassa olevat rakennukset riesaksi ja Stora Enso varmasti myy mahdollisesti tulevaisuuden kilpailijalle alueen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031826
Tunnut niin oikealta kuin osa minua
Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,881606Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!
Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse331208Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin
Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si591098Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?
Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s2651011Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa
Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi72937En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku
Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.57844Ikävä sinua, voimmeko tavata?
Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l40812Jos joskus pääsen halaamaan sinua
niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.58809Voitko ystävällisesti
Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua61732