Ensin esittelijä ilmoitti, että hankekehittäjä teetättää välke, ääni ym tutkimukset paljo. Pienemmille tuulivoialoille kuin sitten lopulta rakentaa. Kaavoittaja on eksyksissä, kun kaavoittaa tuulivoimaloita maakuntakaavassa tarkoitetun tuulivoimaalueen ulkopuolelle. Ely keskus huomasi virheen ja raakkasi kaikki ei kaavaalueen myllyt vege. Ahneella on paskanen loppu.
Toimitaanko Perhon tuulivoimalahankkeissa laittomasti?
Anonyymi-ap
2
608
Vastaukset
- Anonyymi
Laittaisivat edes myllyt kauemmaksi, ainakin 4km kylistä. Kun niitä katselette, niin muistakaa, että niiden hedelmillä maksetaan muutaman harrastajan urheiluvimma. Ei veron alennuksia, ei parempaa terveydenhuoltoa eikä mitään muutakaan hyödyllistä. Keittiö on siinä mukamas lieventävänä asianhaarana, vaikka kuihtuvalla kunnalla on tiloja ylin kyllin.
- Anonyymi
Ja "liikuntahalli" on se mihin sijoitetaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117