Huomenna Yyteriin

Anonyymi-ap

Onko menossa naista tai pariskuntaa.

Tykkäisin katsella naista alasti ottamassa aurinkoa ja samalla runkata ja ruikata spermat.

Kertokaa jos onnistuu. 12-16 välillä.

27

2808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä ikäinen olet

      • Anonyymi

        Sää mää ja bää mikä juntti piip piip


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää mikä juntti piip piip

        Joo joo uskotaan täällä vähemmälläkin mikä olet.


    • Anonyymi

      40 v

      • Anonyymi

        Meille tuli esteitä huomiselle mutta kesällä vois tuoda naistani näytille. Joko Yyteriin tai muualle.


      • Anonyymi

        Ei nyt ollut susta kyse,paree sun pysyykin pois.


    • Anonyymi

      Minkälaisesta näkymästä sä eniten pitäisit ??

      • Anonyymi

        Eipä haukuta jos ihmisellä on hieman muhkeammat muodot. Seksikästä monen mielestä ja sinun ei tarvitse siitä tykätä. Ole vain itseksesi ja häpeä. Laihat voi olla myös ikävän näköisiä luineen mutta meitä on moneen makuun. Suvaitse idiootti.


    • Anonyymi

      Minua kiihottaa vain se kun tonnikeiju katselee kun runkkaan ja tulen.

      • Anonyymi

        Tumputa keskenäs nyrkkikyllikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tumputa keskenäs nyrkkikyllikki

        Sitähän sinä runkkari ihan ite teet ja oot.


    • Anonyymi

      Olipa ihana rantapäivä. Ei paljoa porukkaa. Teinityttö pari rasvaili toisiaan suht keskellä dyynejä siinä rannan tuntumassa. Tulin pari kertaa dyyni kummun takana. Aivan täydellistä!

      • Anonyymi

        Sama teinityttöpari eilenkin rannalla. Tumma ja vaalea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama teinityttöpari eilenkin rannalla. Tumma ja vaalea.

        Teinitytöt on kyllä kauneinta maailmassa


    • Anonyymi

      Tulisitko tisuille vai jommankumman suikkiin ?

    • Anonyymi

      Tisuille vai jomman kumman suuhun.?

      • Tisseille olisi kyllä ihana roiskia.. 😎


      • Karppa_76 kirjoitti:

        Tisseille olisi kyllä ihana roiskia.. 😎

        …tai no joo. Kyllähän sitä suuhun olisi ehkä vielä kivempi antaa lastin lentää 😁


      • Anonyymi
        Karppa_76 kirjoitti:

        …tai no joo. Kyllähän sitä suuhun olisi ehkä vielä kivempi antaa lastin lentää 😁

        Paljonko sulla olisi varaa maksaa siitä ilosta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sulla olisi varaa maksaa siitä ilosta?

        laittakaa viestiä treffipalstan puolell aj jatketaan jutustelua siellä :). Treffien puolella olen samalla nimimerkillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko sulla olisi varaa maksaa siitä ilosta?

        Jos oot nainen, niin hinnasta voidaan neuvotella.
        Jos oot mies, niin sitten ilmaiseksi 😎


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        laittakaa viestiä treffipalstan puolell aj jatketaan jutustelua siellä :). Treffien puolella olen samalla nimimerkillä

        Vastata ensin tuohon kysymykseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastata ensin tuohon kysymykseen.

        Siitä voidaan neuvotella tuolla treffien puolella


      • Vastaan kun mulle laitetaan treffipalstalla viestiä. Ei kukaan järkevä ihminen täälläjulkisesti moisia huutele


      • Anonyymi
        Oral_m kirjoitti:

        Vastaan kun mulle laitetaan treffipalstalla viestiä. Ei kukaan järkevä ihminen täälläjulkisesti moisia huutele

        25 e ?


      • Anonyymi

        Pistä urpoluuseri tyttöilijäressukka kaks nollaa vielä ton perään eli 2500 euroa niin voidaan alkaa pohtimaankin


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 118 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe