vai onko räystäät tippuneet, ja karvat kasvaneet sisäpuolelle
Pystytkö antamaan seksiä sinä kuuskymminen nainen
10
335
Vastaukset
Jos mies on nuorehko, salskea, raamikas namu, niin mikä jottei.
- Anonyymi
mulle on parhaat kyyvit antanna 62v nainen, ite olin 30 , vielähi hymmyilyttää vuosikymmenten jälkeen, 😉
- Anonyymi
Vanha lerppa ei kiinnosta. Luulevat että joku parikymppinen auttaa asiaa, turha toivoa, mennyt mikä mennyt.
Onneksi on ollut jo hyvin kauan yli 20v nuorempi mies. En ikinä ottaisi vanhaa käpyä joka haaveilee teineistä.- Anonyymi
Kukap sellaisen kanssa haluaisi ollakaan kehitys jäänyt sinne murrosiän tasolle.
Kunnon mies jolla on kyky pitää fiksu suhde on sellainen joka on kaikkien naisten ihanne.
Siis teiniä haikailevaa kääpä ei huoli kukaan.
Aikuiset iäkkäät miehet jotka ovat kehittyneitä ovat kuumaa tavaraa markkinoilla
- Anonyymi
Pystyisin jos haluaisin, mutta vuosiin ei ole sellaista vastaan kävellyt joka olisi sytyttänyt. 20- 40 vuotta itseäni nuorempia kyllä on ollut tyrkyllä, mutta mua ei pelkkä seksisuhde nappaa.
- Anonyymi
Tummeli-mummot ovat hyviä, nekin!
- Anonyymi
Mikä näkemys naisista ,
- Anonyymi
Suattaapi puutarha olla jo kasvanut jo umpeen , ei ole kukaan kuokkinut yli kymmeneen vuoteen.
- Anonyymi
ookkos kuullu sanontaa " jos et ite anna niin et ite sua"😁 hyvää juhannusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391