ei ole homot eikä lesbot, vaan se sateenkaarilippu jonka takana touhutaan asioita jotka tuon lipun kautta väistämättä koituvat myös homojen ja lesbojen taakaksi.
Kenen tahansa lapsi voi olla homo tai lesbo, se on ymmärrettävää ja jokainenhan lapsensa puolta pitää ja hänelle hyvää haluaa.
Mutta se että heidän yhteisönsä käyttää tunnuksenaan lippua, jonka merkitys on pahasti suuren yleisön silmissä hämärtynyt näiden epämääräisten toimijoiden takia.
Lieksan valtuustossa asia sanottiin ehkä liiankin suoraan, koska asiasta tietämättömät siitä loukkaantuivat.
Tai ehkä he sitten tiesivät asian liiankin hyvin ja nyt puolustavat itseään ja omaa sokeuttaan.
Priden kompastuskivi
12
215
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut asiaa. Tosin vähänlaisesti. Avauksesi on kuin savolaismummon pieru. Siinäkin on paskaa reilusti yli puolet.
- Anonyymi
Niin, jos et halua tunnustaa tosiasiaa ja silti vaadit hyväksyntää asialle jonka ytimen kaikki muut ymmärtävät, mutta sinä et, niin missähän sitä paskaa mahtaakaan olla jopa enemmän kuin puolet?
Sateenkaarilippua ei koskaan yleisesti hyväksytä, niin kauan kun hyysäätte pedojen oikeuksia ajavia sen lipun alla!
Ymmärretty? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jos et halua tunnustaa tosiasiaa ja silti vaadit hyväksyntää asialle jonka ytimen kaikki muut ymmärtävät, mutta sinä et, niin missähän sitä paskaa mahtaakaan olla jopa enemmän kuin puolet?
Sateenkaarilippua ei koskaan yleisesti hyväksytä, niin kauan kun hyysäätte pedojen oikeuksia ajavia sen lipun alla!
Ymmärretty?Sateenkaarilippu on tunnettu ja hyväksytty koko maailmassa. Mene maailmalle saarnaamaan luulotautista juttuasi.
- Anonyymi
Ei liity sateenkaarilippuun!!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jos et halua tunnustaa tosiasiaa ja silti vaadit hyväksyntää asialle jonka ytimen kaikki muut ymmärtävät, mutta sinä et, niin missähän sitä paskaa mahtaakaan olla jopa enemmän kuin puolet?
Sateenkaarilippua ei koskaan yleisesti hyväksytä, niin kauan kun hyysäätte pedojen oikeuksia ajavia sen lipun alla!
Ymmärretty?Persuilla ei ole tietämystä, on vain luuloja ja näitä luulojaan he luulevat tiedoksi.
Itselleen kuitenkin uskottelevat tietävänsä asioita, ja esittävät asiaa niin muillekin.
Mitä vähemmän tietää/ymmärtää maailman menosta, sitä todennäköisemmin lankeaa persujen äänestäjäksi. - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Persuilla ei ole tietämystä, on vain luuloja ja näitä luulojaan he luulevat tiedoksi.
Itselleen kuitenkin uskottelevat tietävänsä asioita, ja esittävät asiaa niin muillekin.
Mitä vähemmän tietää/ymmärtää maailman menosta, sitä todennäköisemmin lankeaa persujen äänestäjäksi.Persuhullu öhthöttää joka palstalla. Saitko bannit muilta. Oletko varma että, se vika on muissa eikä sinussa.
- Anonyymi
Pitäiskö Lieksan nimeksi muuttaa homola, kun hämmästyneenä lukee näitä juttuja, ei tietysti ole pakko.
- Anonyymi
Bemaripojat ovat bemaripoikia ilman sateenkaarilippua.
- Anonyymi00012UUSI
Kun persu on keskustelun avannut niin koita nyt kestää vastalauseetkit ja älä poista toista mieltä olevien viestejä.
- Anonyymi00013UUSI
Lieksa pride rulez!
- Anonyymi00014UUSI
Jos aloittaja häiritsee värikäs lippu niin keksi itse heteroille oma lippu.
- Anonyymi00016UUSI
Tämä pitää täysin paikkansa. Alkujaan näitä eri järjestöjä perustettiin aidosti, jonkin aidon tarkoituksen takia, mutta tämä kyseinen järjestö ei ole tehty muuta varten kuin, että katsokaa meitä, me olemme niin erilaisia, me olemme homoja ja lesboja, ihailkaa meitä. Itseään tyrkyttämässä joka paikkaan, jopa kouluihin viemässä sanomaa, että kaikki ihmiset ovat samanlaisia. Ja ei muuten ole. Pitäisi lakkauttaa tuo järjestö,.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701449
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311059- 43885
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162746- 39739
- 49690
- 52571
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529567- 116558
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521