Priden kompastuskivi

Anonyymi-ap

ei ole homot eikä lesbot, vaan se sateenkaarilippu jonka takana touhutaan asioita jotka tuon lipun kautta väistämättä koituvat myös homojen ja lesbojen taakaksi.
Kenen tahansa lapsi voi olla homo tai lesbo, se on ymmärrettävää ja jokainenhan lapsensa puolta pitää ja hänelle hyvää haluaa.
Mutta se että heidän yhteisönsä käyttää tunnuksenaan lippua, jonka merkitys on pahasti suuren yleisön silmissä hämärtynyt näiden epämääräisten toimijoiden takia.
Lieksan valtuustossa asia sanottiin ehkä liiankin suoraan, koska asiasta tietämättömät siitä loukkaantuivat.
Tai ehkä he sitten tiesivät asian liiankin hyvin ja nyt puolustavat itseään ja omaa sokeuttaan.

12

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhut asiaa. Tosin vähänlaisesti. Avauksesi on kuin savolaismummon pieru. Siinäkin on paskaa reilusti yli puolet.

      • Anonyymi

        Niin, jos et halua tunnustaa tosiasiaa ja silti vaadit hyväksyntää asialle jonka ytimen kaikki muut ymmärtävät, mutta sinä et, niin missähän sitä paskaa mahtaakaan olla jopa enemmän kuin puolet?
        Sateenkaarilippua ei koskaan yleisesti hyväksytä, niin kauan kun hyysäätte pedojen oikeuksia ajavia sen lipun alla!
        Ymmärretty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jos et halua tunnustaa tosiasiaa ja silti vaadit hyväksyntää asialle jonka ytimen kaikki muut ymmärtävät, mutta sinä et, niin missähän sitä paskaa mahtaakaan olla jopa enemmän kuin puolet?
        Sateenkaarilippua ei koskaan yleisesti hyväksytä, niin kauan kun hyysäätte pedojen oikeuksia ajavia sen lipun alla!
        Ymmärretty?

        Sateenkaarilippu on tunnettu ja hyväksytty koko maailmassa. Mene maailmalle saarnaamaan luulotautista juttuasi.


      • Anonyymi

        Ei liity sateenkaarilippuun!!


      • Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jos et halua tunnustaa tosiasiaa ja silti vaadit hyväksyntää asialle jonka ytimen kaikki muut ymmärtävät, mutta sinä et, niin missähän sitä paskaa mahtaakaan olla jopa enemmän kuin puolet?
        Sateenkaarilippua ei koskaan yleisesti hyväksytä, niin kauan kun hyysäätte pedojen oikeuksia ajavia sen lipun alla!
        Ymmärretty?

        Persuilla ei ole tietämystä, on vain luuloja ja näitä luulojaan he luulevat tiedoksi.

        Itselleen kuitenkin uskottelevat tietävänsä asioita, ja esittävät asiaa niin muillekin.

        Mitä vähemmän tietää/ymmärtää maailman menosta, sitä todennäköisemmin lankeaa persujen äänestäjäksi.


      • Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Persuilla ei ole tietämystä, on vain luuloja ja näitä luulojaan he luulevat tiedoksi.

        Itselleen kuitenkin uskottelevat tietävänsä asioita, ja esittävät asiaa niin muillekin.

        Mitä vähemmän tietää/ymmärtää maailman menosta, sitä todennäköisemmin lankeaa persujen äänestäjäksi.

        Persuhullu öhthöttää joka palstalla. Saitko bannit muilta. Oletko varma että, se vika on muissa eikä sinussa.


    • Anonyymi

      Pitäiskö Lieksan nimeksi muuttaa homola, kun hämmästyneenä lukee näitä juttuja, ei tietysti ole pakko.

    • Anonyymi

      Bemaripojat ovat bemaripoikia ilman sateenkaarilippua.

    • Anonyymi00012
      UUSI

      Kun persu on keskustelun avannut niin koita nyt kestää vastalauseetkit ja älä poista toista mieltä olevien viestejä.

    • Anonyymi00013
      UUSI

      Lieksa pride rulez!

    • Anonyymi00014
      UUSI

      Jos aloittaja häiritsee värikäs lippu niin keksi itse heteroille oma lippu.

    • Anonyymi00016
      UUSI

      Tämä pitää täysin paikkansa. Alkujaan näitä eri järjestöjä perustettiin aidosti, jonkin aidon tarkoituksen takia, mutta tämä kyseinen järjestö ei ole tehty muuta varten kuin, että katsokaa meitä, me olemme niin erilaisia, me olemme homoja ja lesboja, ihailkaa meitä. Itseään tyrkyttämässä joka paikkaan, jopa kouluihin viemässä sanomaa, että kaikki ihmiset ovat samanlaisia. Ja ei muuten ole. Pitäisi lakkauttaa tuo järjestö,.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe