Paras hallitus ikinä. Köyhiltä otetaan ja annetaan rikkaille. Rikkaat saavat nostaa yrityksestään 150te joka vuosi osinkoa 8% verolla. Köyhiltä leikatut tuet siirretään rikkaille erilaisten yritystukien muodossa.
Uusi hallitus
11
383
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä se teettää, kun tyhmä duunari äänestää kok ja perussuomalaisia. Ensi vaaleissa SDP voittaa. En usko hallituksen pysyvän kasassa enää vuoden vaihtuessa. Ei tällaista kyykytystä ja ostovoiman laskua ole ennen nähty.
- Anonyymi
Hallitus haluaa kieltää lakot laeilla ja palkankorotuksetkin haluaa kieltää. Onneksi itse asun Bulgariassa. Teen etätyötä. Suomessa käyn kerta kuussa firma maksaa matkat. Bulgaria hyvä maa. Hinnat 3 kertaa halvemmat kuin Suomessa.
- Anonyymi
Eikä poliisi ole niin virkaintoinen Bulgariassa kuin Suomessa. Taksikuskikin voi ajaa 40km/h ylinopeutta. Eikä poliisi puutu vielä, koska kyseessä ammattiautoilija.
- Anonyymi
Bulgariassa naiset myös paljon kauniimpia kuin Suomessa.
- Anonyymi
Robin Hood toimintaa toisin päin.
- Anonyymi
Kyllä Orpo ja Purra osaavat.
- Anonyymi
Kyllä ovat kuin sisarukset, ja yhteinen laitaoikeisto aatekin heitä sitoo.
- Anonyymi
Suomessa täysin persilleen menevää politiikkaa, ulkomaalaisia hyysätään maksaen vuokrat, sähkö ja vesilaskut, ostetaan puhelimet ja hoidetaan niiden maksut, maksusitoumukset kauppoihin,annetaan pyörät ,vaunut, julkisen menot lisääntyy terveysmenoina esim ympärivuorokautiset vastaanottokodit joka paikkakunnalla, tulkit, palkkakuluina kela. ja sossutädeille, päiväkoti ja koulutusmaksuina, elatustuet, lapsilisät ja paljon muuta menoerää, ENTÄS SUOMALAISET LAPSIPERHEET JA VANHUKSET , OVAT TOSI SURKEASSA JAMASSA. VANHUKSET JOTKA OVAT MAKSANEET ELÄMÄNSÄ VEROJA JA TEHNEET SUOMESTA SEN MIKÄ SE ON OVAT TÄYSIN HEITTEILLÄ
JA VAILLA YHTEUSKUNNAN HOIVAA. NIIN ITSEKIN OLEN JOKA PÄIVÄ VIHAA TÄYNNÄ KUN NÄEN TOREILLA, LIIKEKESKUKSISSA MATUJA JOTKA MALEKSII SIELLÄ, TYÖTTÖMIEN MÄÄRÄ KASVAA SUHTEESSA MATUJEN TUNKEUTUESSA TÄNNE PILATEN MONET ASUINALUEET. - Anonyymi
Mitähän pahaa Suomenkansa on tehnyt.Rankaistus on kova.Rahat ,tosin kyllä velka rahat.TUULEN VIEMÄÄ.
- Anonyymi
Kansa on äänestänyt kokoomusta ja persuja. Sitä pahaa kansa on tehnyt. Maailman onnellisin kansa saa nyt maksaa siitä kovaa hintaa.
- Anonyymi
Toiki huvittavaa. Ei varmana olla mikään onnellisin kansa. Ollaan sieltä onnettomammasta päästä. Näkee sen nyt ihmisten ilmeistä kun, että he eivät voi hyvin suurin osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1431364- 42977
Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele86958Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla10866Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113764- 58762
No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45758- 103728
Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68691Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi169691